En? Bevalt je nieuwe aankoop?

Ik heb vlak voor de vakantie een nieuwe skibril gekocht waarvan de lens zich aanpast aan de lichtomstandigheden…heerlijk!
Dus ik vroeg me af, is jouw nieuwe aankoop (schoenen, bril, ski’s, jas etc) goed bevallen?

Ja! K2 Disruption SC’s gekocht (model van vorog jaar in de sale bij Ekosport) en heeeeeel blij mee:)

Prima! Een Scott skibril met een aparte bronze chrome 1-3 photo chromatische lens gekocht. Ter vervanging van een antieke Bollé Nova.
Zit goed, kijkt goed en beslaat niet, maar geeft geen extra goed zicht bij slechte omstandigheden.
Zelfde als zonder bril eigenlijk, dus best aardig.
Deze week istie zoals alles veel te warm!
Jas is te warm, handschoenen te warm, helm te warm 🥵. En dan ben ik thuis een koukleum!

*bericht bewerkt door Taan op 22 feb 2024 21:33

Wedze Leren Lobster handschoenen van de Decathlon. Ingevet met waterdichtleervet. Vandaag de hele dag sneeuw en (ijs)regen (was dramatisch), alles was zo’n beetje nat, BEHALVE mijn handen!!!

🚌 PisteBunny 🐰

Mijn ex-rental Hero Plus doen waarvoor ik ze gekocht heb; me het makkelijk maken onder matige zachte pistecondities. Maar om nou te zeggen dat ze top zijn… Nee, daarvoor lijken ze te veel versleten. Niet zo’n stevige rebound als zou moeten en ze mogen wat meer bijten midcorner.

Nordica Enforcer 94 skis.
Hiervoor enkel op pure pistelatten geskied, maar ben echt fan van de veelzijdigheid van deze skis.

Glide on!

Super blij met m’n nieuwe skischoenen, achterinstappers van Nordica. Een uitkomst als je net als ik dikke kuiten hebt. Eindelijk geen kramp meer in m’n voeten en geen blauwe nagel meer.

Nieuwe smith mission mips helm: goed bevallen. Nieuwe smith photochromic skibril: uitstekend bevallen. Nieuwe Völkl Deacon 84 ski’s: uitstekend bevallen, helemaal vandaag met die dump.

The mountains are calling and I must go ~ John Muir

Nieuwe smith mission mips helm: goed bevallen. Nieuwe smith photochromic skibril: uitstekend bevallen. Nieuwe Völkl Deacon 84 ski’s: uitstekend bevallen, helemaal vandaag met die dump.

Sebastiaan op 23 feb 2024 15:43

Ha lekker, allemaal nieuw spul!

Nieuwe snowboardschoenen: top!
Clew instapbindingen: dubbel top. Scheelt deze 52 jarige weer een hoop bukken, alle kleine beetjes helpen tenslotte.

Where would we be without the après ski?

Nieuwe smith mission mips helm: goed bevallen. Nieuwe smith photochromic skibril: uitstekend bevallen. Nieuwe Völkl Deacon 84 ski’s: uitstekend bevallen, helemaal vandaag met die dump.

Sebastiaan op 23 feb 2024 15:43

Ha lekker, allemaal nieuw spul!

Iseeku op 23 feb 2024 17:33

Ik moet erbij zeggen mijn oude helm en bril waren ook wel echt op. Maar nieuwe gear is altijd leuk!

The mountains are calling and I must go ~ John Muir

Plaats een reactie