Lopend naar Bertas Kinderland Fiss

Over 2 weken gaan we naar Fiss, waar onze zoon op les gaat bij Bertas Kinderland. Deze is via de Sonnenbahn mittestation natuurlijk makkelijk te bereiken, maar graag zou ik willen weten of het wandelend vanuit Fiss makkelijk te bereiken is.

Google maps geeft een mooie 15 minuten wandeling aan, maar aangezien Fiss glooiend is ben ik benieuwd of er mensen deze wandeling weleens gemaakt hebben. Ons appartement is aan de Sonnenbahn in Fiss.

Is prima te doen, het deel ernaar toe is wel licht hellend maar meer dan dat ook niet

Ik ben wel eens van fiss naar Ladis gewandeld. Kinderland ligt hier halverwege volgens mij net voorbij de wolfsee. Wat ik nog weet is dat het licht afloopt. Wel handig dat je accommodatie aan de ladis kant zit want in fiss zelf doorlopen is lastiger

Gaat prima, kan via de zijkant van de piste en volgens mij zelfs via een wandelpad, in het dorp zelf zijn meer hoogteverschillen dan van fiss naar kinderland.

Je kunt zelfs binnendoor van het dorp uit bij het beginpunt van het kinderland komen. Zal iets steiler zijn dan langs de gele gondel lopen maar vrij makkelijk te bereiken.

Dan zijn er geen schoolvakanties meer toch? Of zoon is er mooi vroeg bij

Plaats een reactie