Tasje vergeten in St. Anton am Arlberg - woonplaats Amsterdam

Dag allemaal

Mijn dochter is een tasje vergeten in St. Anton am Arlberg.
Het is een linnen tas met wat danskleding.
Wie zou ons heel gelukkig kunnen maken door dat mee terug te nemen?
Ik woon in Amsterdam, maar wil natuurlijk best een stukje rijden om het op te halen.

Alvast enorm bedankt,
Henrik van den Berge

Ik zag laatst iemand verwijzen naar facebook pagina ‘rit naar de sneeuw’ toen iemand samen wou reizen… Wie weet dat je daar ook kan vragen of iemand het tasje mee terug kan nemen.

Ik zag laatst iemand verwijzen naar facebook pagina ‘rit naar de sneeuw’ toen iemand samen wou reizen… Wie weet dat je daar ook kan vragen of iemand het tasje mee terug kan nemen.

reiziger14 op 26 feb 2024 13:15

Dank je wel!

Dag allemaal

Mijn dochter is een tasje vergeten in St. Anton am Arlberg.
Het is een linnen tas met wat danskleding.
Wie zou ons heel gelukkig kunnen maken door dat mee terug te nemen?
Ik woon in Amsterdam, maar wil natuurlijk best een stukje rijden om het op te halen.

Alvast enorm bedankt,
Henrik van den Berge

Henrikvdb op 26 feb 2024 12:53

Hi Henrik, wij zijn over twee weken in St Anton en komen uit Utrecht. Laat tegen die tijd maar weten of het tasje daar nog is :)

*bericht bewerkt door slotj op 26 feb 2024 14:41

Op laten sturen voor een paar Euro??

Hoi Henrik, ook wij vanuit Deventer 7 maart in St Anton. Bereid je te helpen. Groet marcel

Hoi! Ik ben deze week in sankt anton en woon in duivendrecht. Kan helpen als het nodig is!

Hoi! Ik ben deze week in sankt anton en woon in duivendrecht. Kan helpen als het nodig is!

Drienoo op 27 feb 2024 19:51

Dat zou fantastisch zijn! Ik heb je een prive bericht gestuurd, als het goed is, is dat bij je aangekomen?

Dank voor de tips en hulp, we hebben de tas weer!
Hoe kan ik dit onderwerp sluiten?

*bericht bewerkt door Henrikvdb op 01 mrt 2024 16:49

Plaats een reactie