Red Creek rotabrushes - waar te koop?

Ik wil graag rotabrushes van Red Creek kopen, maar kan vrijwel geen dealers vinden binnen Europa.

Wie kent een adres voor die spullen?

Na 3 seconden googelen vond ik dit: https://www.kleinwintersport.nl/ROTOBRUSH-REDCREEK

Een amateur is gewoon een liefhebber

Ja ik ook, maar daar is weinig voorradig / niet leverbaar via de webshop. Dus zoek ik ook alternatieven…

Dan is het misschien handig om het exacte type/product te noemen wat je zoekt. En of het juist die moet zijn en niet het vergelijkbare product van bijvoorbeeld Toko, Holmenkol, Swix, Vola of een ander merk dat wat gangbaarder is in Europa. Of zijn er zulke grote verschillen tussen de Red Creek producten en de rest?

*bericht bewerkt door Biggie op 02 mrt 2024 21:11

Een amateur is gewoon een liefhebber

Blijkbaar wordt mijn antwoord steeds verwijderd omdat er een link naar een Canadese webshop in voorkomt(?)

Ik zoek de Red Creek rota handle met aansluiting voor een stofzuiger. Ik hoop dat dit minder troep in huis geeft.

Dan is het misschien handig om het exacte type/product te noemen wat je zoekt. En of het juist die moet zijn en niet het vergelijkbare product van bijvoorbeeld Toko, Holmenkol, Swix, Vola of een ander merk dat wat gangbaarder is in Europa. Of zijn er zulke grote verschillen tussen de Red Creek producten en de rest?

Biggie op 03 mrt 2024 01:09

Dat is inderdaad een goede suggestie. Als je het exacte type of product noemt dat je zoekt, kan ik je beter helpen bij het vinden ervan. Het kan ook handig zijn om te weten of je specifiek op zoek bent naar een product van Red Creek, of dat je open staat voor vergelijkbare producten van andere merken zoals Toko, Holmenkol, Swix, Vola of andere gangbare merken in Europa. Als er grote verschillen zijn tussen de producten van Red Creek en die van andere merken, kan het nuttig zijn om dit te weten om een weloverwogen keuze te maken. https://nachrichtenhype.de/justin-bieber-grose/

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 04 mrt 2024 08:43

De (kap van) de rotobrush kunnen aansluiten op een stofzuigerslang is waar het om gaat toch? Volgens mij heeft Swix die ook.

Een amateur is gewoon een liefhebber

IK vraag me echt af, gezien de plakkerige aard van wax of je hier heel veel winst aan hebt, en als je dit doet zou ik het alleen doen met een professionele werkstofzuiger, en niet met je huis tuin en keuken stofzuiger.

Click. Click. Peace

Die kap van Swix is een mooi alternatief en het (verkoop)filmpje ziet er goed uit. Helaas is de “twist lock” elleboog die je hierop aansluit overal uitverkocht, maar ik Google even verder.

En ik heb een professionele bouwstofzuiger, dus qua zuigkracht komt dat goed.

Ik heb de spullen van Swix besteld, bedank voor het meedenken!

Plaats een reactie