Advies ski huur

Hallo,
Volgende week nog eens op pad en wil graag wat weten wat ik huur in de winkel

Ik zoek een ski enkel voor piste (niet buiten piste). Gevorderde skier die overal vlot af gaat, maar wel eens durft moeite hebben als de condities slechter zijn (papsneeuw of net ijzig). Rood en zwart doe ik, ski al vele jaren. Gevorderd dus, maar ook geen expert.
Verkies eerder van de kortere bochten te nemen ipv de lange. Extreme snelheid is eerder zelden.
Dus zeker geen race type latten.

Iemand advies voor een ski die een beetje vergevend is, niet overdreven veel input nodig heeft, maar wel net uitdagend genoeg is?

Ingewikkelde vraag ivm dat er nog info ontbreekt.

Wil je in NL huren?
Of lokaal, zoja waar?

En verhuurders kunnen je dit ook wel vertellen. Als je deze vragen maar niet gaat stellen op hun drukste wisselslag. Daar buiten hebben ze best tijd om over ski’s te babbalen

Zoek eens een verhuurder op die ook Stöckli heeft. Voor de rest het bovenstaande. Bij de meeste verhuren denken ze voldoende met je mee in het laagseisoen.

Vaak kun je ook tegen een kleine meerprijs meerdere ski’s per dag testen. De meeste grote gebieden hebben ook een verhuurvestiging bij het middelstation, zoals in Ischgl, Mayrhofen, Anton. Je kunt dan snel wisselen en weer verder.

*bericht bewerkt door Robbie1974 op 09 mrt 2024 19:25

Plaats een reactie