Liften vliegen heen en weer in Cervinia

Pfoe! Je zal er in gezeten hebben!
Reddit
Twitter

Zie in ieder geval 2 man zitten.

*bericht bewerkt door brakes op 28 mrt 2024 21:13

Een ervaring voor de rest van je leven. Als dat maar goed afloopt.

Lijkt wel op een filmpje van vorig jaar, ging er ook zo aan toe.

Dienten Die Alte schule

Voor mensen due zich afvragen waarom de verbindingsliften regelmatig dicht zijn. Kan behoorlijk spoken en er op hoogte veel harder aan toe gaan dan je vanuit het dal denkt.

Edwin van Riel

Je ziet wel dat gewicht helpt: de liften met mensen er in schommelen beduidend veel minder heftig.

Maar zou er toch echt niet in willen zitten… ik word al ziek op de schommel in het park. Hopelijk hebben ze er niet te lang in gezeten!

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Je ziet wel dat gewicht helpt: de liften met mensen er in schommelen beduidend veel minder heftig.

Maar zou er toch echt niet in willen zitten… ik word al ziek op de schommel in het park. Hopelijk hebben ze er niet te lang in gezeten!

LoveToSki op 29 mrt 2024 08:12

Ooit in sfl in een klein bakje gezeten, laatste ronde voor hij gesloten werd (ivm dwarswind). Was niet heel tof, blij dat we er uit waren. En dan was daar nog niet echt wat aan de hand.

Edwin van Riel

En dan sta je daarna ergens bovenaan een piste met al die wind… ook geen pretje.

Voor mensen due zich afvragen waarom de verbindingsliften regelmatig dicht zijn. Kan behoorlijk spoken en er op hoogte veel harder aan toe gaan dan je vanuit het dal denkt.

evr66 op 29 mrt 2024 07:32

Inderdaad , weer kan er er ook snel omslaan …

Is goed om nooit meer een lift te nemen

*bericht bewerkt door evert op 30 mrt 2024 09:31

Je ziet wel dat gewicht helpt: de liften met mensen er in schommelen beduidend veel minder heftig.

Maar zou er toch echt niet in willen zitten… ik word al ziek op de schommel in het park. Hopelijk hebben ze er niet te lang in gezeten!

LoveToSki op 29 mrt 2024 08:12

Dat helpt duidelijk , ook het feit dat ze net aan paal zitten vermoed ik

Lijkt op de beelden, dat er ook één op de paal/bordes of hoe je dat noemt, is geklommen, of niet?

Lijkt op de beelden, dat er ook één op de paal/bordes of hoe je dat noemt, is geklommen, of niet?

AFB79 op 30 mrt 2024 11:56

Dat moet ook met doodsverachting geweest zijn of nog zijn

Plaats een reactie