Livigno? Of toch Hintertuxer of Stubaier Gletscher? Vanaf 14 april

Hi,
Komend weekend vertrek ik vanaf Slovenië richting Nederland. Onderweg wil ik nog een paar dagen skiën, vanaf 14 april dus pas. Plan was eigenlijk Livigno, maar eind van deze week lopen de temperaturen wel heel erg op. Zal 't hier volgende week nog een beetje leuk skiën zijn? Of kan ik beter naar de Hintertuxer Gletscher of de Stubaier Gletscher? Livigno spreekt me eigenlijk meer aan, nog nooit geweest, voordeligere skipas en een leuk stadje in de buurt van de pistes.
Ik hoor graag jullie advies! Een ander gebied mag ook, maar liefst wel in Italië of Oostenrijk. Had graag naar Tignes gegaan maar dat is nu wel erg uit de route ;)
Bedankt!

Ik zou voor de Stubaier Gletsjer kiezen.
Ruime brede pistes, lekker rustig, prima sneeuw.

Vanuit Slovenië is Obertauern mooi op de route. Daar is nu nog behoorlijk veel open.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Vanuit Slovenië is Obertauern mooi op de route. Daar is nu nog behoorlijk veel open.

Nick_Lobe op 09 apr 2024 22:38

Nog wat sneeuw en kou onderweg daar ook volgens Bergfex.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

En als je dat te laag vindt is de Kitzsteinhorn niet veel verder omrijden.

null

Vers laagje in Livigno.

Net terug (7/4) van een weekje Livigno.
Boven liggen de pistes er nog perfect bij.
Halverwege de berg vanaf 11 u hopen griesmeel…dus hopsakee en terug naar boven.😂

Born to run. B.S.

Bedankt voor alle reacties tot zover! Lastig weer nieuwe opties ;) Obertauern ziet er wel beter uit na 't weekend dan Livigno, dus die ga ik zeker overwegen.

Plaats een reactie