Drukte krokusvakantie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wildkogel Arena

Vraagje. Wij kunnen een leuke locatie boeken in Neukirchen voor Krokusvakantie 2025. Nu lees ik de laatste 10 a 15 reviews (laatste van 2020) en wordt er over het skigebied en liftcapaciteit wel heel negatief gepraat. Is met name drukte en hiermee gepaarde liftcapaciteit nog steeds zo’n probleem? Want dat is voor ons een reden om verder te zoeken.

Ja, helaas is het bij de lift vanuit Neukirchen nog altijd aanschuiven 's ochtends. Ook de hutten vragen wat planning rond lunchtijd. Vind je Serfaus-achtige taferelen geen probleem, dan krijg je een hooggelegen semi-overzichtelijke kom met niet te moeilijke pistes voorgeschoteld.
Naast de drukte is de dalafdaling naar Neukirchen niet heel makkelijk, en komt verderop in het dorp aan. Iets om rekening mee te houden.

Vraagje. Wij kunnen een leuke locatie boeken in Neukirchen voor Krokusvakantie 2025. Nu lees ik de laatste 10 a 15 reviews (laatste van 2020) en wordt er over het skigebied en liftcapaciteit wel heel negatief gepraat. Is met name drukte en hiermee gepaarde liftcapaciteit nog steeds zo’n probleem? Want dat is voor ons een reden om verder te zoeken.

Jeer1 op 11 apr 2024 21:42

Zoek inderdaad maar verder!

Neukirchen zou ik niet doen. Was daar zeer snel uitgekeken. Druk smorgens en hutten onvoldoende en niet gezellig.

Dankje, weet ik genoeg.

Plaats een reactie