Account updaten?

Goedemorgen,
Hebben meer mensen een mail gekregen over dat het account op Wintersport.nl wordt verwijderd vanwege '‘minstens drie jaar niet actief geweest’? Ik kan dit volgens de mail fixen door in te loggen, maar ik ben de hele tijd ingelogd - reageer ook geregeld op blogs etc… Ik weet dus niet zo goed wat er nu van mij wordt verwacht… (Ik kan ook nergens een reactieformulier op deze site vinden en de mail is no-reply, vandaar even hier).
Iemand een tip?
Groet, Anne

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 18 apr 2024 10:58: verhuisd naar juiste subforum

@AnneDeB Ik zal het even met onze ICT-ers opnemen. Je hoort van ons.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ja hier ook. Ik kon me ook al niet voorstellen dat ik al drie jaar niet ingelogd had. Voor de zekerheid maar even het wachtwoord veranderd.

Hoi @AnneDeB, kan het zijn dat je nog een account had met een ander e-mailadres? Het adres dat hoort bij het account waar je nu mee reageert stond namelijk niet op de lijst met met mensen die een mail kregen gisteren.
@Jessika_H heeft het zelf al opgelost inderdaad, op haar account is weer activiteit geweest dus die blijft er gewoon gezellig bij de komende jaren.

MAND!

Aha; ja zie dat de mail naar mijn oude mailbox is gestuurd die continu wordt geforward naar mijn gmail.com adres. Dat laatste adres staat ook in mijn instellingen. Ik hoef dus verder niets te doen? Dank voor het snelle meedenken!

Nee hoor je hoeft niets meer te doen. Over een maandje wordt je oude account vanzelf opgeruimd en blijft deze gewoon bestaan. 🎉

MAND!

Top; dank!

Plaats een reactie