Gezocht; bindingen voor zitski transport dolly

Beste allen,

Voor een zitski projectje ben ik opzoek naar een of meerdere oude gratis bindingen.
We zijn een nieuwe transport dolly aan het maken om zo makkelijk de zitski van en naar de piste te brengen.
(Zie plaatje voor beeld van hoe zoiets eruit kan zien.)

Heeft iemand nog oude bindingen liggen, Drill of Track Mounted (als de track er ook bij zit), die we mogen ophalen en hiervoor gebruiken ?

null

Zelf niets over, maar kan je niet het goedkoopste setje skies van MP kopen en daar de bindingen afschroeven? Dat zullen niet de nieuwste bindingen zijn, maar die heb je voor dit doel ook niet nodig toch?

Denk dat iedere skizaak wel wat oude bindingen heeft liggen die je zo kunt krijgen. In welke omgeving woon je?

Denk dat iedere skizaak wel wat oude bindingen heeft liggen die je zo kunt krijgen. In welke omgeving woon je?

brakes op 19 apr 2024 11:54

Ja goeie, dat vroegen we ons al af :-)

Wij wonen in de buurt van Amersfoort dus alles in midden Nederland is goed.
Zal binnenkort is even als eerste bij de Daka Sport langsgaan hier.

Zelf niets over, maar kan je niet het goedkoopste setje skies van MP kopen en daar de bindingen afschroeven? Dat zullen niet de nieuwste bindingen zijn, maar die heb je voor dit doel ook niet nodig toch?

Tetris op 19 apr 2024 08:05

Was ook het alternatieve plan, of setje “gratis af te halen ski’s” en dan de bindingen daar vanaf schroeven.
Hoeft inderdaad helemaal niet mooi of bijzonder goed te zijn :-) Als ze het maar doen en beetje soepel lopen (DIN op zijn laagst en paar druppels WD40 erin :D)

Als je lage DIN zoekt, kun je het beste een gratis paar kinderskietjes pakken. Die klik je zo in en uit.

Ik heb een paar oude bindingen voor je. Woon in Veenendaal en werk in Soesterberg laat maar weten of je ze wil hebben.

Ik heb een paar oude bindingen voor je. Woon in Veenendaal en werk in Soesterberg laat maar weten of je ze wil hebben.

EBTV op 20 apr 2024 19:52

Super. Ik heb even privé berichtje gestuurd.

FYI: We zijn voorzien :-)

Hartelijk dank allemaal voor de hulp en meedenken.

Plaats een reactie