Idee voor afzakkende skibroek?

Mijn skibroek zakt af, en een riem eromheen kan niet. Wie heeft een idee?

bretels?

meer eten!

Een nieuwe broek kopen in een goede maat?

Veter van snowboardschoen. Bere sterk en knelt niet zo erg af als een riem.

Galgje

Bretels is inderdaad een goede en goedkope oplossing.

dat zijn de vragen! +1 Barbara :)

"hamert enthousiast op de knop en de stoel draait om… Barbara, ik hoor veel potentie in je vraag en ook je getrainde verschijning zal een groot deel van sportief nederland aanspreken… kies voor het team welke staat voor minder serieuze forum bijdragen!"

maar zonder gekheid… geen idee :) misschien een andere broek?

Misschien een iets dikkere en langere trui aan trekken en daar je broek omheen? :)
Bretels is echt de NR.1 oplossing in voor jou. Anders een andere broek kopen/ruilen

Neem zo’n hoge broek met schouderbanden. Lekker warm, kan geen kou of sneeuw in komen en zakt niet af!

@ peertje +2
haha

@ Barbara,stukje elastiek erin zetten. Ideaal je broek blijft zitten als je de sneeuwstopper van je jas eroverheen doet komt er geen sneeuw in.

Bretels of een broek met schouderbanden zijn erg irritant als je (snel) naar het toilet moet ;)

Waarom breng je die broek niet gewoon even naar de kleermaker om hem te laten innemen of knopen-elastiek erin te laten zetten. Kost vast niet meer dan een tientje.

mama on a mission in the snow

Kijk anders eens naar het uiterst informatieve "RTL snowmagazine". Daar worden naast aanbevelingen voor winterbanden, supersokken en schoenen met open haard vast ook wel tips gegeven hoe je je broek het best kunt ophouden…

Zonder gekheid: Een broek, fabriek-af met bretels verdient de aanbeveling.

euhhm hier ook zo’n broek met bretels of zoals mijn vrouw hem noemt “ouwe lullen broek”. Heerlijk warm en zakt nooit af ideaal!

Seriously snow addicted family!

meer eten!

edwin op 5 feb. 2012 15:13

+1

Ik denk dat meer eten toch niet echt de oplossing is, de broek gaat dan onder de buik zitten. Veel mannen met (bier) buik zijn vaak aan het hijsen en dragen dan jawel… bretels!

Plaats een reactie