Skimaatjes (V) gezocht voor skivakantie Gerlos (Tirol) 12 t/m 19 maart 2011

Hoi,

Het lijkt me superleuk om een groep mensen in de leeftijd van 35 - 50 jaar (m/v) bij elkaar te krijgen die zin hebben in een wintersportvakantie naar Gerlos (1250 m, Zillertal Arena). Ben je single, of blijft je partner liever thuis, ben je een startende skiër of een gevorderde skiër, het maakt niet uit, met een gezellige club op vakantie vind ik het belangrijkste. Ik ben zelf een gevorderde maar wel relaxte skiër. Ik hou ervan om tussen het skiën door lekker wat te eten en te drinken in één van de gemütliche bergrestaurantjes.
Een aantal mannen heeft zich inmiddels al aangemeld, maar ik zoek ook nog sportieve vrouwen. Dus dames, aarzel niet om te reageren!

Gerlos is een gezellig en sportief (vooral bij Nederlanders geliefd) wintersportdorp in Tirol. De ‘Zillertaler Arena’, het skigebied dat wordt gevormd door Gerlos, Köningsleiten en Zell am Ziller, is een fantastisch sneeuwzeker gebied met een grote variatie aan moeilijke en gemakkelijke pistes. Je kunt er de hele week lekker skiën en natuurlijk zijn er een aantal mooie tochten. Voor de liefhebbers is er natuurlijk de bekende après-ski, voor 's avonds is er een goed aanbod aan cafeetjes en discotheken mochten we daar zin in hebben.

Het plan is om met eigen vervoer te gaan, je kunt met je eigen auto reizen of je rijdt met iemand mee.

Ik wil de vakantie plannen van 12 t/m 19 maart 2011 (dus niet in de schoolvakanties). Uit ervaring weet ik dat het verstandig is om vroeg te boeken, want Gerlos is een hele populaire vakantiebestemming. Laat dus snel weten of je interesse hebt om mee te gaan!

Stuur een e-mail naar gerlos2011@live.nl voor meer info over deze skivakantie.

En? Hoeveel ruimte heb je nog?

Plaats een reactie