Wie Wat Waar Wanneer Zomer 2012???

Het forum wordt erg rustig. De zon staat weer hoog aan de hemel en wintersport komt op een steeds lager pitje te staan. Tijd voor een nieuw verzameltopic!

Ik ga in juli 3 weken naar familie in Thailand:

null

null

Daarna in augustus waarschijnlijk nog een paar dagen naar Zwitserland zodat ik toch nog wat bergwandelingetjes kan maken:

null

Wat zijn jullie plannen voor aankomende zomer?

Wij gaan van 25 augustus t/m 3 september naar Ellmau. Lekker de bergen in, aangezien het afgelopen winter helaas niet kon voor mij.

Ik ga de laatste twee weken van juli naar Paimpol (Frankrijk). Paimpol ligt in hartje Bretagne, maar is toch nog niet ontdekt door de toeristen. Ik ben hier vorig jaar ook al geweest en het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer gaan :)

null
(Foto van de haven van Paimpol, waar de stad rond gebouwd is)

Dan ruil ik het idyllische Bretagne om voor het toeristische Cesenatico waar ik van 5 augustus tot 14 augustus te vinden ben.

null

De laatste week van de vakantie (25/08 - 01/09) ga ik ook nog een weekje weg, waarschijnlijk naar Scandinavië of de Alpen (Dagje zomerskiën?)

null

(De großglockner in 2007, nu zal de gletsjer alweer enkele meters gekrompen zijn)

Een skipiste heeft ook slaap nodig...

Begin augustus een weekje bergwandelen in het Kaunertal. :)

null

In de zomer ook nog een dagje indoorski in Nederland. Veilingkje gewonnen op vakantieveilingen :)

null
Wat zijn jullie plannen voor aankomende zomer?

Martijnski op 24 mrt. 2012 12:24

Naar de petit mountet ben ik ook al een keertje gewandeld, als opwarming voor de zwaardere tochten in Zinal.

Ai, jongens veel plezier allemaal. Jullie plannen zien er allemaal al goed uit!
Voor zover ik het nu kan zien zit een zomervakantie er voor mij dit jaar niet in.

Dit omdat ik ernstig aan het twijfelen ben of ik niet een paar jaartjes in het buitenland (lees VS of Canada en natuurlijk in de buurt van de bergen ;-)) wil gaan wonen en werken…

If you snooze, you loose!

@Jeff Als je de kans & mogelijkheid hebt, zou ik dat zeker doen!

Mijn zomervakantie is last-minute net als vorig jaar! All-in vakantie voor geen geld :D

Go with the snow!

Wij gaan, zoals elk jaar, 2 weken naar Griekenland.

1 week naar Italië en 2 weken naar Zwitserland (Zermatt of Saas Fee), mountainbiken en door de bergen wandelen. En misschien ook nog een dagje zomerskieën.
Grappig dat veel mensen die skiën ook naar de bergen gaan in de zomer ;)

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Ibiza in juni!

Wij gaan twee weken naar het Gardameer, waarvan één week chillen en trainen voor het WK RS500 wat in de tweede week plaats vindt! De RS500 is een zeilboot, namelijk deze:

null

Gelukkig even iets anders om naar uit te kijken voordat we eindelijk weer kunnen skiën.

Serfaus

[quote)
Ik ga in juli 3 weken naar familie in Thailand:

null

Martijn is deze foto van de klokkentempel in Chang Mai?

Wij gaan deze zomer gewoon kijken waar we eindigen,
Dit samen met ons autootje en camplet vouwwagen.
Bij mooi weer misschien wel Nederland anders zuid Europa.

Loat goan

@ Fiseler: deze foto is gemaakt in Wat Phrathat Doi Suthep, Chiang Mai inderdaad. De naam klokkentempel zegt me niets, dit is de tempel bovenop de berg bij Chiang Mai.

Met de trap van 400 zoveel treden.
Bovenop de berg uit kijkend over een klein stukje chang mai.
Klokkentempel wil inderdaad zeggen veel klokken ik ben er 11 jaar geleden geweest.

Veel plezier daar.

Loat goan

Wij gaan de eerste drie weken van juli naar Dienten am Hochkönig. Ten eerste om te klussen in ons huis, er moet een badkamer op de beganegrond komen. Tussendoor heerlijk in de tuin werken en af en toe een bergwandeling. Als we zomers klussen kunnen we in de winter weer heerlijk vakantie vieren in de sneeuw. Maar ook zomers tijdens de klus is het daar heerlijk ontspannen en genieten. Kids, familie en vrienden komen dan ook regelmatig aanwippen, krijgen natuurlijk wel een verfkwast in hun hand ;)

Dienten Die Alte schule

Ik ga ook naar de bergen deze zomer…

De bergen met werk die op mij wachten:)

Maar voor die tijd begin mei nog een autovakantie van een week naar Noorwegen met een dag skiën in Voss.

Eerste week van de paasvakantie nog een weekje skiën in Saint Francois Longchamp met een hele groep, om dan jammer het wintersportseizoen van 2011 - 2012 af te moeten sluiten…

Dan ga ik richting de examens leven die ik af ga sluiten op Defqon.1!

Week na Defqon vertrekt de bus richting Calella/Lloret de Mar waar ik dit jaar weer ga feesten & de examens vergeten.

Daarna staat Tomorrowland nog op het programma en een reisje met mama & papa & zus :)

Mooi vooruitzicht lijkt mij :D

Die laatste lift halen...

Juni toeren met de moto in de Alpen en in Juli verplicht nummertje met het gezin 2 weken naar Turkije. Augustus wat festivals meepikken en september beginnen te boeken voor de winter.

RoCo

Eind april eerst nog even de afsluiweek meepikken en in augustus nog een paar dagen last minute naar Ibiza.
En verder hopen op een mooie zomer zodat ik hier lekker aan ons eigen zeeuwse strand kan genieten.

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

tussen juli en augustus weekje met het gezin naar de eifel :)

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Werkelijk geen enkel idee. De zomervakantie interesseert me ook niet zoveel eigenklijk… haha

Misschien lekker thuis, misschien nog even weg…

Feit is dat de zomer doorspekt is met sport-evenementen… Eerst het EK voetbal :D en daarna ook nog eens de Tour en de Olympische Spelen…

Verder uiteraard wat festivalletjes (Awakenings Festival, Free Your Mind, Have a Nice Day) en misschien nog wel even naar het huis van mijn ouders in Italie… Alles is nog open… :)

Verder hopen dat het snel weer winter is… :D

van de zomer lekker op de camping… of eigelijk vanaf nu alweer de weekenden… stacaravaan… heerlijk met de kids.

en verder af en toe een dagje weg…

Groetjes Angela

in het voorjaar, zomer en najaar mijn andere verslaving bijwerken; Zeilen! Zoals elk jaar ga ik weer veel zeillessen geven in Nederland. Zodra het te koud daarvoor wordt, dan kan ik weer richting de bergen om op de latten te staan. Dus maak je om mij maar geen zorgen ;)

(en oh ja, net als Paul E tussendoor nog de bergen met werk bezoeken)

mijn zomervakantie speelt zich af in het zillertal! oostenrijk dus;)

met 20jr oude camper (geen VW) waarschijnlijk naar ENgeland naar mijn in bouw zijnde neefje en misschien ook nog een wedstrijd op OS London meepakken, voor de rest weekendjes weg, buiten, fietsen en andere actieve dingen ontdekken (strandzeilen, …, …)

euh... doen!?

null

(De großglockner in 2007, nu zal de gletsjer alweer enkele meters gekrompen zijn)

camille op 24 mrt. 2012 15:29

Da’s niet de GrossGlockner, maar de Johannnisberg.
De GrossGlockner ligt naast de gletsjer, de PasterzeKees.

14 tot 21 juli: Trieste (It.)
21 tot 29 juli: Toscane (It.)
29 aug tot 3 september: Torino (It.)

bizar, alle bestemmingen beginnen met een T. Ale, op zoek naar het volgende skigebied voor volgend jaar: Trentino, Tannheimer Tal, …

better to be off piste, then to be pisted off

@ Jorden heerlijk he, twee verslavingen die je mooi kunt afwisselen :D

Serfaus

Zoals de laatste jaren gaan mijn vriend en ik voor 10 dagen naar Finkenberg in het Zillertal. Ik ben al volop bezig met het plannen van de dagtochten. Nu nog enkel hopen dat het weer wil meewerken. Voor mij zijn de bergen winter en zomer de meest ideale bestemming: een gezonde, actieve vakantie in een wondermooi landschap.

@ Wim: :) Kijk maar uit met je voorspellingen. Misschien krijg je pech en zit je volgende winter (zoals ze in Amsterdam zeggen) Tzuhause :)

14 tot 21 juli: Trieste (It.)
21 tot 29 juli: Toscane (It.)
29 aug tot 3 september: Torino (It.)

bizar, alle bestemmingen beginnen met een T. Ale, op zoek naar het volgende skigebied voor volgend jaar: Trentino, Tannheimer Tal, …

Wim op 27 mrt. 2012 09:54

In Tirol natuurlijk :)

Komende zomer waarschijnlijk naar Oostenrijk, in het voorjaar wil ik mijn vriendin eigenlijk verrassen met een weekend euro-disney, daar is ze nog nooit geweest…

Oh ja en nog een weekend weg met de motor…

Plaats een reactie