Lech of Zürs?

We zoeken een gemiddeld skigebied qua grootte, met weinig sleepliften en voornamelijk blauwe en rode pistes. Wie kent Zürs en/of Lech en kan ons tips geven?

Lech en Zürs behoren tot 1 skigebied. Daarbij kun je ook nog (met de bus/auto) naar St. Anton, volgens mij niet per ski/lift, tenminste niet vorig jaar begin december. Lech is vele malen groter dan Zürs. Zürs is nóg mondainer dan Lech. Lech ligt op 1400m, Zürs op 1800m. Lech ligt vanaf Stuben verderweg dan Zürs, je rijdt om in Lech te komen eerst door Zürs heen. Zürs heeft een duitse huisarts met een Audi R8. Lech heeft een Mercedes SL nog iets binnen in de bank staan. Je kunt de Weisse Ring skiën, maar begin december waren nog niet alle liften open. Arlberg ligt in een zogenaamde Schneeloch. Veel en vaak sneeuw zeggen ze. Ik heb daar dus in totaal 2 dagen geboard. Voor 2 dagen vond ik Lech/Zürs leuk. Voor meer dagen vind ik het te klein. We zijn heel veel offpiste geweest. Ik vond het vet daar. Als er nu in december weer veel sneeuw ligt ga ik er waarschijnlijk weer heen voor een paar dagen.

Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss, om precies te zijn!

Plaats een reactie