Wielrentopic

Het zegt dat die mensen 0 inlevingsvermogen hebben.

Het zegt dat die mensen 0 inlevingsvermogen hebben.

DrPhil op 28 sep 2019 20:08

Inlevingsvermogen en regels gaan sowieso niet samen. Voor de rest heb ik net al gereageerd dat het een onduidelijk boeltje zou worden als valpartijen stayeren en inlevingsvermogen samen passen.

@Kasper een andere regel zegt dat ze in dit geval geen dsq mogen geven zonder waarschuwing. Daarnaast straffen ze al jaren op pure willekeur. Juist opeens op dit podium zo’n beslissing nemen is weer een hele grote anti reclame voor deze mooie sport. Het is bij mijn weten nooit eerder voorgekomen, zelfs niet in veel extremere gevallen zoals een demare die minutenlang aan de wagen de Poggio op gesleurd werd. Volgens mij ben je ook de enige Nederlander die het er mee eens is… alle grote namen uit het wielrennen die er op hebben gereageerd zijn het er trouwens ook unaniem mee eens dat het een idiote beslissing is.

Born to Ride

Het zegt dat die mensen 0 inlevingsvermogen hebben.

DrPhil op 28 sep 2019 20:08

Inlevingsvermogen en regels gaan sowieso niet samen. Voor de rest heb ik net al gereageerd dat het een onduidelijk boeltje zou worden als valpartijen stayeren en inlevingsvermogen samen passen.

Kasper op 28 sep 2019 20:13

Zeker wel. Regels moet je niet naar de letter toepassen maar naar de geest.
Ik kan me nog iets herinneren over Froome die zonder fiets de berg opliep…

*bericht bewerkt door DrPhil op 28 sep 2019 20:18

Na de nieuwe beelden is unaniem iedereen het er over eens dat het een terechte beslissing is. Regels zijn gevolgd dusja.

Ik ben trouwens een Vlaming dus misschien dat die oranje bril het probleem is en jullie daarom de geest en inlevingsvermogen boven de regels zetten. Met alle respect trouwens, mss zou ik bij een Belg hetzelfde reageren 😉

A je hebt de hele wereldbevolking inmiddels gesproken?

A je hebt de hele wereldbevolking inmiddels gesproken?

DrPhil op 28 sep 2019 20:27

Ik vraag me af of je eigenlijk wel alles leest. Gisteren was, zoals onze vriend Mathias zegt, iedereen op sociale media het unaniem oneens met de beslissing. Na de nieuwe beelden was iedereen het op sociale media (kijk eens aan, hier is je antwoord) unaniem eens met de beslissing.

Wielerwereld feliciteert Eekhoff: ‘Hoe kan jury in godsnaam zo falen?’
https://nos.nl/artikel/2303696-wielerwereld-feliciteert-eekh…

Iedereen. Ik zie het.

Dat artikel gaat over de oude beelden haha.
Niemand vind het nog een onterechte beslissing na de nieuwe beelden.

Niemand is relatief natuurlijk. Enkelen vinden het nog onterecht.

*bericht bewerkt door Kasper op 28 sep 2019 20:37

Ah, je hebt iedereen uit het artikel gebeld?

Ik denk niet dat er iemand twijfelt aan het feit dat hij heeft gestayerd…

Ah, je hebt iedereen uit het artikel gebeld?

DrPhil op 28 sep 2019 20:39

Neen enkel mijn opa met de vraag of hij naar de voetbal kwam kijken. En hij is gekomen!

Maar goed heb mijn punt gemaakt dat het een terechte beslissing is naar de opgestelde regels en er nog werk is om de regels altijd correct toe te passen, nog een fijn weekend.

@Kasper die nieuwe beelden maken nog niets uit, nog steeds vind iedereen het unaniem belachelijk. Jij bent volgens mij de enige Hollander die het er mee eens is (of ben je Belg)

Born to Ride

Dat hij word gediskwalificeerd heb ik opzich nog geeneens problemen mee. Dat ze daar tot na de finish mee moeten wachten wel. Als hij 83e was geworden had er geen jury meer naar gekeken maar nu word hem de winst “ontnomen”.

Übung macht den meister!!!

Ondertussen…Annemiek van Vleuten heeft op een geweldige manier de wegwedstrijd gewonnen, zullen we het daar ook maar eens over hebben?

Ondertussen…Annemiek van Vleuten heeft op een geweldige manier de wegwedstrijd gewonnen, zullen we het daar ook maar eens over hebben?

SkiBeppie op 29 sep 2019 11:01

Wat moet je daar nou over zeggen? Als je zo’n solo rijst word ik er gewoon stil van hoor. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Als je nu toch naar die beelden kijkt met dat ellendige rotklimaat daar, waar je nooit ofte nooit deftig gaat kunnen skiën, dan denk je toch: wat een zegen die brexit. 😁
Wat een sch**tland zeg. 😝😛

Bla, bla, bla.

Bijzondere winnaar 🎉😀
Pedersen
Verdiend gewonnen

Wat stond Mathieu ineens geparkeerd 🤯

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Leek op een onvervalste hongerklop. Leermomentje

Verdiende winnaar, wat een kracht.

Zonde van de inzinking van VdP anders winnaar met de vingers in de neus. 😥😭

Born to run. B.S.

Leek op een onvervalste hongerklop. Leermomentje

Pino op 29 sep 2019 17:22

Zeer zeker, heeft niemand hem gezegd om voldoende te eten en te drinken? 🙄
Amateurs. 😜

Bla, bla, bla.

En net wat te lange afstand met te weinig eten. Mountainbiken is toch echt wel wat anders dan wegwielrennen…

Click. Click. Peace

En net wat te lange afstand met te weinig eten. Mountainbiken is toch echt wel wat anders dan wegwielrennen…

Rogier op 29 sep 2019 17:43

Zeker de ronde van Engeland gemist? Of de ronde van Noorwegen (waar hij helaas ziek was)? Amstel gold race zegt je misschien iets?

Net in een interview zegt ie zelf dat het geen hongerklop was maar dat het gewoon op was.

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 29 sep 2019 17:55

Übung macht den meister!!!

Tuurlijk heb ik die gezien. Maar dit is wat mij betreft toch wel even wat anders (en dat blijkt ook omdat hij als rode lantaarn over de finish komt.) alleen de Amstel gold race is echte klassieker van wat jij noemt. Begrijp me niet verkeerd van de poel is een absurd goede renner die absolute wereldtop is en bij de allergrootste kan gaan horen, maar daarvoor moet ie wel een keuze durven maken denk ik!. Ik zie hem trouwens graag Paris Roubaix Rijden ;-)

Click. Click. Peace

Tuurlijk heb ik die gezien. Maar dit is wat mij betreft toch wel even wat anders (en dat blijkt ook omdat hij als rode lantaarn over de finish komt.) alleen de Amstel gold race is echte klassieker van wat jij noemt. Begrijp me niet verkeerd van de poel is een absurd goede renner die absolute wereldtop is en bij de allergrootste kan gaan horen, maar daarvoor moet ie wel een keuze durven maken denk ik!. Ik zie hem trouwens graag Paris Roubaix Rijden ;-)

Rogier op 29 sep 2019 18:02

keuze heeft hij al even gemaakt, olympisch kampioen MTB.

.

Nu het wielrennen niet zijn grootste drive is, doet hij het toch aardig.
Zijn weinig renners die beter doen… Met absolute focus op de weg.

En paris roubaix is nog maar paar maandjes weg

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

En net wat te lange afstand met te weinig eten. Mountainbiken is toch echt wel wat anders dan wegwielrennen…

Rogier op 29 sep 2019 17:43

Dat is de definitie van hongerklop “als het op is”
Zeker de ronde van Engeland gemist? Of de ronde van Noorwegen (waar hij helaas ziek was)? Amstel gold race zegt je misschien iets?

Net in een interview zegt ie zelf dat het geen hongerklop was maar dat het gewoon op was.

RFKANGOO op 29 sep 2019 17:54

*bericht bewerkt door Pino op 29 sep 2019 18:46

Tuurlijk heb ik die gezien. Maar dit is wat mij betreft toch wel even wat anders (en dat blijkt ook omdat hij als rode lantaarn over de finish komt.) alleen de Amstel gold race is echte klassieker van wat jij noemt. Begrijp me niet verkeerd van de poel is een absurd goede renner die absolute wereldtop is en bij de allergrootste kan gaan horen, maar daarvoor moet ie wel een keuze durven maken denk ik!. Ik zie hem trouwens graag Paris Roubaix Rijden ;-)

Rogier op 29 sep 2019 18:02

Gelukkig maar. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Dat wordt weer niks voor Dumoulin volgend jaar 😎

(Is het al te vroeg voor Evenepoel? 😉)
##Tour2020

@Morzel evenepoel die gaat als hij een grote ronde rijd in 2020 enkel de giro rijden.

Er zit veel potentie in deze tour. Betere vooruitzichten dan vorig jaar na de presentatie.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Plaats een reactie