Wielrentopic

Toch opvallend dat niemand het nog over Mollema gehad heeft. Zeker al te dicht op het skiseizoen, dat daar de focus al naar aan het verschuiven is :)

Nou inderdaad, heeft toch maar mooi gewonnen!

Mooi artikel in AD vandaag over Bau en Lau. “Hij is zo goed dat het soms niet meer opvalt”. Het publiek heeft nieuwe helden gevonden en dat laat hem koud. Hij fietst niet voor de roem of de aandacht, maar voor de voldoening die hij er zelf uithaalt, aldus Mollema.

Hen48

Ik vind Mollema een van de mooiste renners van het peloton. Mooi dat er nu ook echte emotie na zijn overwinning te zien was. Hij is namelijk ook heel goed in staat om droogjes na afloop te zeggen in een interview: ja, het ging best lekker ja. Mooi dat het gelukt is.” - en dat is het dan 😄

Bergen + Sneeuw = ❤

We zijn zo verwend momenteel in Nederland. En wat gun ik het mollema. Mollemalen to The max ;-)

Click. Click. Peace

We zijn zo verwend momenteel in Nederland. En wat gun ik het mollema. Mollemalen to The max ;-)

Rogier op 15 okt 2019 22:15

Zeker. Er waren jaren dat ik enthousiast was als Boogerd mee zat in een ontsnapping (en het dan niet haalde) en dan was ik toch blij want man! Een Nederlander mee in de kopgroep! 😂

Moet je dat eens vergelijken met de prachtige situatie voor NL nu. En de Belgen hebben ook een geweldige generatie trouwens. Dat wordt echt mooi de komende jaren. 👌😊

Luistertip: podcast interview met Lennard Hofstede. Over hoe het is om een grote ronde te fietsen en alle ervaringen van de Vuelta (die Roglic gewonnen heeft) https://castro.fm/episode/Y0oGTB

Bergen + Sneeuw = ❤

Sorry, ik weet niet hoe ik een link moet plaatsen.
In het AD staat dat Edo Maas (rijdt bij de beloften van Sunweb) een dwarslaesie heeft overhouden aan een val in Italië

Team Jumbo Visma heeft de voorlopige tourselectie bekendgemaakt:
Roglic
Dumoulin
Kruiswijk
Gesink
De Plus
Kuss
V Aert
Martin

Wat een monsterlijk sterke ploeg. De enige ploeg die het op papier Ineos echt lastig kan gaan maken. Jammer genoeg weinig tijdrit kilometers en geen ploegentijdrit.

Born to Ride

Met een tijdrit hadden ze waarschijnlijk in de tijd terug gereden…

Click. Click. Peace

Nu maar hopen dat er niemand uitvalt voordat ze naar Nice gaan

Nu maar hopen dat er niemand uitvalt voordat ze naar Nice gaan

Togi op 20 dec 2019 16:09

Dat zou niet zo Nice zijn. 😁

Übung macht den meister!!!

3 kopmannen voor de tour in 1 selectie. Daar komt ambras van. 🤔🤔

Bla, bla, bla.

Evenepoel naar de Giro, dat is alvast iets om naar uit te kijken! :)

Bla, bla, bla.

Wat een knaken ploeg rijdt Quintana nu trouwens!(En dat nog eens op zijn 50e) 😉
https://nos.nl/l/2317671

Bergen + Sneeuw = ❤

Nijs wereldkampioen veldrijden. 😎😎
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OK, bij de junioren, maar toch. 😜

Bla, bla, bla.

Nijs wereldkampioen veldrijden. 😎😎
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OK, bij de junioren, maar toch. 😜

bartvwg op 2 feb 2020 12:05

Een zegen voor het veldrijden dat er in ieder geval nog 1 titel naar België gaat. De Nederlandse dominantie is dusdanig groot dat het slecht is voor de sport. Er van uitgaande dat vd Poel vanmiddag gewoon wint. Bij de belofte vrouwen zijn de grootste kanshebbers ook Nederlandse… gisteren waren er van de 9 vergeven medailles 7 voor Nederland waaronder alle gouden medailles.

Born to Ride

Wat vinden jullie van de eindzege ( en ritzeges ) van onze Remco Evenepoel???

Born to run. B.S.

Dat hij nog geen grand tour gewonnen heeft. Tsss… 😜😝😜

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Eerste pannekoeken zijn voor de kinderen. Zaterdag begint het seizoen.

Onze Remco Evenepoel heeft zijn contract met 3 j verlengd bij Quick Step👏👊
Om in t oog te houden jongens !

dan58 op 26 aug 2019 09:26

Voila.🤔👊

Born to run. B.S.

Knappe prestaties op die leeftijd. Ik ben vooral benieuwd hoe hij in het hooggebergte gaat zijn en in koersen langer dan een week. Of zou het meer een type fuglsang zijn, goed in 1 dagswerk en koersjes van een week?

Born to Ride

Dat de huidige generatie Nederlanders het op de wegfiets beter doet dan de Belgen kunnen we wel vaststellen toch?

Komt in orde. Twee woorden: Remco Evenepoel. ;-)

Edit: In combinatie met een paar Nederlandse talenten om de eerste uren van elke rit tempo op kop te rijden. Hehe …

FutureLotteryWinner op 28 jul 2019 20:49

😆

Born to run. B.S.

Zou dit bij evenepoel ook gebeurd zijn?

null

Matthias123 op 4 aug 2019 11:09

Denk je er nog zo over? 😉

Born to run. B.S.

Dat hij nog geen grand tour gewonnen heeft. Tsss… 😜😝😜

Birdheart op 23 feb 2020 18:16

Oooh Birdie…Alive and Kicking…dacht dat je in winterslaap zat.? 🤔

Born to run. B.S.

Zou dit bij evenepoel ook gebeurd zijn?

null

Matthias123 op 4 aug 2019 11:09

Denk je er nog zo over? 😉

dan58 op 23 feb 2020 18:37

Ik durf voor niemand in het peloton mijn handen in het vuur te steken. Zo lang er ieder jaar weer mensen gepakt worden of zelf aangeven dat ze doping hebben gebruikt, ook renners waarvan je het totaal niet zou verwachten en zelfs nooit hun kop boven het maaiveld hebben uitgestoken qua resultaten. Dus zeker renners die uitzonderlijk presteren en een omkadering uit het oude wielrennen hebben waarvan nagenoeg zeker is dat ze in het verleden niet binnen de lijntjes hebben gekleurd ga ik mijn vingers niet aan branden door te zeggen dat ze het zonder hulpmiddelen doen. En dat geldt dus ook voor evenepoel.

Born to Ride

De opvolger van Valverde lijkt in ieder geval gevonden, wat een punch heeft die kleine bergop zeg. En ook nog een veel betere tijdrijder dan Valverde. Die gaat serieus veel winnen, dit jaar zie ik hem wel een kleine ronde winnen (Tirenno/Parijs-Nice/Middelandse Zee achtigen) en een klassieker a la Waalse Pijl of Luik

De opvolger van Valverde lijkt in ieder geval gevonden, wat een punch heeft die kleine bergop zeg. En ook nog een veel betere tijdrijder dan Valverde. Die gaat serieus veel winnen, dit jaar zie ik hem wel een kleine ronde winnen (Tirenno/Parijs-Nice/Middelandse Zee achtigen) en een klassieker a la Waalse Pijl of Luik

HN65 op 23 feb 2020 20:18

Vergeet in die kleine rondes vooral Roglic niet, die schat ik op dat werk nog iets beter in.

Born to Ride

De opvolger van Valverde lijkt in ieder geval gevonden, wat een punch heeft die kleine bergop zeg. En ook nog een veel betere tijdrijder dan Valverde. Die gaat serieus veel winnen, dit jaar zie ik hem wel een kleine ronde winnen (Tirenno/Parijs-Nice/Middelandse Zee achtigen) en een klassieker a la Waalse Pijl of Luik

HN65 op 23 feb 2020 20:18

Vergeet in die kleine rondes vooral Roglic niet, die schat ik op dat werk nog iets beter in.

Matthias123 op 23 feb 2020 20:23

Die gaat de tour winnen. In de kleine rondes kunnen ze elkaar ontlopen en zie ik Evenpoel wel winnen, niet in de grote rondes…toch dit jaar niet. Wereldkampioenschap is dan weer wat anders

@dan58. Na de uiterst lastige Classica San Sebastian van vorig jaar, die hij op meer dan indrukwekkende wijze won, heeft hij inmiddels wel zijn snel opgekomen status bevestigd. Klassiekers en tijdritten winnen en ook bergop zijn mannetje staan op die leeftijd, petje af. Zo vroeg in het jaar al zo goed, ik hoop dat zijn ploeg hem wat kan temperen, wat afremt en laat doseren.

Hen48

Plaats een reactie