zondag weer rtl snowmagazine

@ Erik: Ik ben het helemaal met je eens.

ik kom bij toeval op deze side. ik wilde de webcams van obertaurn even bekijken.
het begin al weer te kriebelen bij ons.wij gaan al 6 jaar naar katschberg… nooit van gehoord zeker he… ja en je kan er heerlijk skien het is er erg rustig en best veel plezier hebben.leuke tip voor rtl. ook obertaurn is een geweldig gebied altijd sneeuw en meer dan 100 km pistes.
wij gaan 4 keer per jaar skien dus dan ben je een soort zenuwachtig of die sneeuw er al ligt… nu hij ligt er al hoor het is dit jaar erg vroeg. we zijn verleden week uit oostenrijk gekomen en toen kwam de eerste sneeuw al naar beneden. nu hopen dat het blijft liggen die 40 cm. en hopen op meer dan he.
veel skiplezier deze winter allemaal. en ik kijk wel naar het rtl programm alleen al die sneeuw zien is toch geweldig.

Wat een negatieve reactie’s maar toch iedereen kijkt :) is er dan geen beter programma? Ik zeg gat in de markt!
eXtreme sports tv misschien?

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Kunnen ‘wij’ vanuit wintersporters geen online wintersportprogramma maken? Bij succes verkopen wij het programma aan de commerciële omroepen. Zie ook mijn reactie van 26 oktober?

Oh nee, er komt al een wintersport programma. Een wintersportversie van Oh Oh Cherso schijnt ergens in de pijplijn te zitten. Reinout Oerlemans?!?

life is a beach, or a pile of snow

echt waar? Piepeltje, Zonnetje, Bedplassertje, Ken, Gouwe Kettinkje en Komnieaanmezusje-Gozâh gaan feesten in Oh Oh Gerloos? :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

wordt het gerlos of westendorf of mayrhofen?

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

wat natuurlijk nog niemand meldde hier in dit topic: er is een nieuwe presentator: Koert Jan de Bruijn.
Wie?
Beer van Nispen uit goudkust, Dennis Alberts in GTST…en als mede-presentator van House Vision (waarvoor hij waarschijnlijk al veel chalets in de Alpen bezocht)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Morgen toch maar weer eens kijken dan, altijd mooi om een beetje in de stemming te komen…

Al dat soort programma’s zijn lange reclamespots, campingwife, eigen huis in puin, rob’s grote homoshow, snowmagazine, allemaal reclame…

Nou de eerste aflevering was redelijk

Nou de eerste aflevering was redelijk

lag wel weinig sneeuw in het dal vond ik…

meer sneeuw gezien dan in uitzendingen van vorig jaar dacht ik zo…
Wellicht hebben ze vorig jaar dit forum of de startprikpagina gelezen…

Ja er lag niet veel sneeuw, weet niet wanneer dit opgenomen is…maar hopelijk ergens eind maart

Las op Hyves dat het wss oh oh Valtho gaat worden…

@ Wateengek: ik schrok ook van de hoge sneeuwgrens! zag er niet best uit!
@ Simone: OhOh Valtho bekt idd ook lekker :) , maar een bezoekje aan Gerlos of Westendorf zou meer in het plaatje passen vind ik…

De eerste aflevering viel me niks tegen. ondanks het kindvriendelijke imago hebben ze me er voor de zoveelste keer van weten te overtuigen dat ik naar dat gebied toe moet! het zag er prachtig uit, zowel de dorpjes als het skigebied. maar goed… dit jaar Tignes-Val Claret en Flaine. lijkt me ook prima :)

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

oh oh valtho…

Daar is toch haast niks te beleven voor die zuipschuiten, maar goed, laat ze maar lekker daar heen gaan anders krijgen de Oostenrijkers dadelijk een verkeerd beeld over Nederlanders…

Ben jij welleens in Val Thorens geweest…daar kun je toch zuipen…en feesten meer hebben ze niet nodig denk ik zo

Ja ben er geweest en vond er weinig aan…

Idem, twee jaar geleden me stierlijk verveeld in dat saaie dorp… sneeuw was leuk hoor, maar erg beperkt en een slechte doorstroming bij de liften. Uitgaan was ook suf, helemaal toen bleek dat de DJ van de kroeg thuis stond te draaien. Frankrijk is toch niet mijn ding overigens.

Kunne ze beter kiezen voor westendorf, kirchberg of gerlos! Ook veel te koud voor die vroukes zo hoog haha

Ja mischien heb ik niet zoveel eisen, ik kom vooral om minimaal 250 kilomter te skieen in een week en dat kan daar

kan ook in Gerlos hoor.
op een dagje van 9 uur tot 16 uur kan je, als je een beetje opschiet, met gemak 70 á 80 km per dag halen. incl. skiliftmeters, dat wel…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik kom voor beiden… dan maar een paar kilometers minder op een dag, kijk ook graag een beetje rond in de alpen vanaf een terrasje boven op de berg…

Ja Ferdinand maar ik wil elke dag een nieuw stuk van 60 kilometer en dat kan daar niet

@ ferdinand, dat is inderdaad goed mogelijk maar na 3 dagen heb je dan alle pistes wel gehad en dus kan je alles nog een keer gaan doen ;)
beetje afwisseling is niet verkeerd natuurlijk :D

Is het al bijna januari?

Jongens, het gaat wel erg off-topic nu hè. Foei.

@ Frank

Herkenbare samenvatting. De doelgroep ligt duidelijk meer op de beginnende wintersporters en families. Toch wel een positief lichtpuntje gezien. De uitleg van de skileraar over het verschil tussen een piste en ski route en de carve tip. Dat zijn dingen die mij meer zouden aanspreken, en ik hoop dat het een vervolg krijgt.

Jammer dat Outpro TV er niet meer is op de satelliet, dat was een erg leuk programma. Helaas nog geen goed alternatief kunnen vinden. Op Extreme Sport is er nog een programma maar dat richt zich meer op Freestyle.

@veroen: als je langer dan 4 dagen een skipas hebt in Gerlos, krijg je de Zillertaler Superskipas: toegang tot 650km piste in het hele zillertal. Oké, je moet vroeg je bed uit om bijv. ff naar Kaltenbach, Schwendau/Mayrhofen of Tux te rijden, maar in zo’n week kom je zéker wel aan 250km piste hoor…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Hé fijne moderator. Dat je niet-nuttige reacties weghaalt, oké. Maar als je ook nog eens serieuze reacties weg gaat halen, kom op man! We leven toch niet in China of Turkije? Of wel soms!

Hey Johan487, welke reactie bedoel je precies? Wij proberen nooit een serieuze reacie te verwijderen. Mocht dat toch gebeurd zijn dan is er iets fout gegaan. Het is hier zeker geen China of Turkije, maar helaas moeten we zo-nu-en-dan ingrijpen. Veel gebruikers ergeren zich aan de manier van reageren van sommige gebruikers. Misschien kun jij ook eens je beste beentje voorzetten…

Plaats een reactie