Bugs en problemen met de nieuwe website

Hier de bijbehorden log:

Tijdstempel: 2-8-2012 12:34:35
Waarschuwing: Fout tijdens het parsen van waarde voor ‘background’. Declaratie genegeerd.
Bronbestand: https://www.wintersport.nl/css/1343902651/global.css…
Regel: 2657

Het zit in deze regel van gobal.css
background:-ms-linear-gradient(center top,#e2e4e8 0,#e2e4e8 0%,#e2e4e8 0%,#ffffff 100%);

Ik kan nog steeds niet inloggen via facebook, op geen van beide sites.

Mathijs

Ik kan nog steeds niet inloggen via facebook, op geen van beide sites.

Mathijs

Gast890 op 2 aug. 2012 14:59

Kan je ons even vertellen in welke browser je werkt? Windows of Mac?

MAND!

Ik kan nog steeds niet inloggen via facebook, op geen van beide sites.

Mathijs

Gast890 op 2 aug. 2012 14:59

Kan je ons even vertellen in welke browser je werkt? Windows of Mac?

Yo-han op 2 aug. 2012 15:19

Windows

Windows

Gast890 op 2 aug. 2012 16:57

Thanks en nu de browser nog? ;)

Uitgelogd
Iedereen is weer uitgelogd. We hebben een paar aanpassingen moeten doen en daardoor zijn alle ingelogde gebruikers uitgelogd. Ik beloof plechtig dat dit vanaf nu (bijna) niet meer zal voor komen. :P

MAND!

Vroeger bekeek ik de website via mijn ps3. Dit is sinds de update niet meer mogelijk.
Krijg telkens opnieuw "pagina kan niet worden weergegeven". Dit zowel voor de .be als de .nl website.
Elke andere website werkt wel naar behoren.
Het is waarschijnlijk geen major issue, maar misschien wouden jullie het toch weten.

Windows

Gast890 op 2 aug. 2012 16:57

Thanks en nu de browser nog? ;)

Uitgelogd
Iedereen is weer uitgelogd. We hebben een paar aanpassingen moeten doen en daardoor zijn alle ingelogde gebruikers uitgelogd. Ik beloof plechtig dat dit vanaf nu (bijna) niet meer zal voor komen. :P

Yo-han op 2 aug. 2012 17:07

Ow srry :) Internet Explorer(64-bits)

Geen probleem, maar wel een idee: het zou handig zijn als bij skigebieden ook (de afstand tot) het dichstbijzijnde vliegveld beschikbaar is en daar ook op gezocht/ gefilterd kan worden.
Maar wordt erg blij van wat de site nu al te bieden heeft. Keep up the good work!

Geen probleem, maar wel een idee: het zou handig zijn als bij skigebieden ook (de afstand tot) het dichstbijzijnde vliegveld beschikbaar is en daar ook op gezocht/ gefilterd kan worden.
Maar wordt erg blij van wat de site nu al te bieden heeft. Keep up the good work!

Gast540 op 3 aug. 2012 14:59

Goed idee. Staat op de wensenlijst.

MAND!

Facebook heeft 50.000 fans volgens de site, terwijl het er een 2237 minder zijn.

De verhoudingen van de site kloppen niet. Ik kan de halve tekst maar lezen van artikelen en reacties
Als ik tekst selecteer naar rechts dan verschuift de tekst zodat ik wel alles kan lezen
windows 7 + FF 13

De verhoudingen van de site kloppen niet. Ik kan de halve tekst maar lezen van artikelen en reacties
Als ik tekst selecteer naar rechts dan verschuift de tekst zodat ik wel alles kan lezen
windows 7 + FF 13

Gast103 op 5 aug. 2012 12:19

Gaan we naar kijken.

MAND!

@Gst103 , niet per ongeluk ingezoomd? Doe eens CTRL + 0 op je numpad . De dingen die je aangeeft komen daar vaak van.

Misschien niet echt over de nieuwe website maar toch twee dingen:

  1. Veel pisteplannetjes en pistekilometers(en de rest van de gegevens van bepaalde skigebieden) zijn al eventjes gedateerd en niet meer echt up to date.

  2. Komen de skigebieden die door het formulier zijn toegevoegd nog eens online, het is nu rustiger en het is al een jaartje geleden.

Dit is geen kritiek, maar ik wil het maar eventjes melden. Jullie leveren fantastisch werk op de site en jullie hebben vast ook wel heel wat anders te doen. :)

Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

Heren, goed werk! Ziet er strak uit.

M’n inbox doet raar. Als ik iemand een bericht wil sturen en op ‘verzenden’ klik krijg ik een wit scherm. Daarna kan ik niks meer op deze site en moet ik 'm opnieuw ‘starten’. Ik zie dan ook geen verzonden berichten in m’n inbox. Wat gaat er fout? Of wat doe ik fout?

<s>Klinkt als een bug Martijnski. Ga er zo meteen even naar kijken.</s>

En hij is weer gefixt. Raar dat dat niet eerder is opgevallen. Maar goed, jullie kunnen elkaar weer spammen.

MAND!

De verhoudingen van de site kloppen niet. Ik kan de halve tekst maar lezen van artikelen en reacties

Als ik tekst selecteer naar rechts dan verschuift de tekst zodat ik wel alles kan lezen
windows 7 + FF 13

Gast103 op 5 aug. 2012 12:19

Gaan we naar kijken.

Yo-han op 5 aug. 2012 20:59

Hier hetzelfde met FF14 en Win7. Eerder genoemde probleem met parsing van de css is verholpen.

Ik zie de site niet in juist formaat in Firefox! De bovenste blogposts vallen van de pagina af.

Facebook heeft 50.000 fans volgens de site, terwijl het er een 2237 minder zijn.

dr dre op 3 aug. 2012 17:55

opnieuw dit mankementje

Het aanpassen van mijn profielfoto werkt helaas niet… :(

Facebook heeft 50.000 fans volgens de site, terwijl het er een 2237 minder zijn.

dr dre op 3 aug. 2012 17:55

opnieuw dit mankementje

dr dre op 8 aug. 2012 16:03

Is geen mankement maar een technisch dingetje. Wordt dus niets aan gedaan, helaas.

Het aanpassen van mijn profielfoto werkt helaas niet… :(

Jochem op 8 aug. 2012 16:12

Waarom zou je zo’n mooie avatar willen aanpassen dan? :P

MAND!

Ik heb een kleine update online gezet voor de profielfoto. Wat er gebeurt is dat je browser de foto opslaat en niet ziet dat er een nieuwe is geupload. Om dat helemaal op te lossen is er nog wel iets meer nodig maar met deze aanpassing zie je iig dat de foto wel is aangekomen op onze servers.

MAND!

Firefox
Kan iedereen die problemen heeft met bekijken van het blog in Firefox even laten weten op welke versie van Windows hij/zij werkt en welke browser gebruikt word + versie. Wij hebben het op XP met FF 14 getest en hadden geen problemen.

MAND!

De onderschriften bij/in/op de foto’s zijn bij mij maar gedeeltelijk te lezen. Als de tekst langer is dan een aantal woorden stopt deze gewoon midden in een zin. (of is dit ook een nieuwe stijl van schrijven? ;) )

Werk op Windows 7 en Chrome!

W7 en FF 14.0.1
Geen problemen

Vind het wel jammer, dat je als gast geen naam meer kunt invullen.
(gastposter:Wintergast)

De onderschriften bij/in/op de foto’s zijn bij mij maar gedeeltelijk te lezen. Als de tekst langer is dan een aantal woorden stopt deze gewoon midden in een zin. (of is dit ook een nieuwe stijl van schrijven? ;) )
Werk op Windows 7 en Chrome!

Gast644 op 8 aug. 2012 19:26

De bloggers moeten nog even wennen aan de nieuwe onderschriften ;) En de oude blogs hebben we niet meer aangepast.

W7 en FF 14.0.1
Geen problemen
Vind het wel jammer, dat je als gast geen naam meer kunt invullen.
(gastposter:Wintergast)

Gast332 op 9 aug. 2012 10:06

Dank! En er werd teveel misbruik gemaakt van het ‘anoniem’ posten. We hebben daarom liever geregistreerde gebruikers maar we blijven de ‘gast’ posts toestaan, alleen met een naam die wij kiezen en niet elke keer te veranderen is.

MAND!

Han, ik wou je een pm sturen maar ik vond de mogelijkheid niet meer echt. wel kan ik naar mijn inbox gaan en daar een pm sturen maar zie zelf niet meer op de profielpagina een link waar je deze persoon een pm kan sturen. of ben ik toevallig gewoon helemaal fout aan het kijken. De pm was voor jou bedoeld met de vraag of jullie nog hulp kunnen gebruiken met de website en of de hoogte+ app. Ik ben zelf een MediaTechnologie student differentiatie Game Development, die graag vrijwillig een handje wilt helpen met het onderhouden en/ verbeteren (waar mogelijk) van deze geweldige site. Mocht je hulpt nodig hebben stuur me even een pm, of reageer of dit topic. Ik woon zelf in Rotterdam dus kan makkelijk een keertje langskomen :)

Om een nieuwe pm te sturen kan je de knop "nieuw bericht" links boven op de inbox pagina gebruiken. Die op het profiel is er idd niet meer.

Wat betreft de hulp, tof en bedankt voor het aanbod. Op dit moment is het zwaarste werk gedaan maar wie weet is er later in het seizoen nog wel wat te doen. Mochten we iets voor je hebben zullen we zeker even van ons laten horen.

MAND!

Ik vind de nieuwe vormgeving van de pistekaartjes geen verbetering. Bij inzoomen wordt het wazig, terwijl in de oude site een kaart met een hogere resolutie zich opende in een nieuw venster.

nadat ik op ‘reactie plaatsen’ klikte bij mijn vorige bericht kreeg ik een 404 foutmelding. (vinkje gezet bij ‘Stuur mij een …’)

Plaats een reactie