overige stube-talk over de nieuwe website

Gaan er naast de uiterlijke overeenkomsten nog verdergaande samenwerking/integratie (bijvoorbeeld delen van login’s, avatars, etc.) komen met WePowder?

Jeff op 22 nov. 2012 12:00

Hopelijk niet, toch?
2 aparte community’s met apart doelpubliek en interesse.

Niels op 22 nov. 2012 12:58

Deels met je eens. Echter, aangezien er meerdere mensen zijn die zowel hier als op WePowder actief zijn, kan ik me voorstellen dat er aan de achterkant gewerkt wordt om beide site met elkaar te kunnen integreren.

Dan kan de voorkant hetzelfde blijven (en dus op twee doelgroepen mikken), maar aan de achterkant het voor de gebruiker makkelijker maken door bijv. logins etc. aan beide sites te koppelen, zodat je met 1 login en nick op beide sites kunt reageren…

If you snooze, you loose!

De "nieuw sinds je laatste bezoek" functie die jullie er nu bij WePowder hebben ingebouwd. Is dat hier ook mogelijk? :)

Rene Sebastian op 22 nov. 2012 09:48

Heb toevallig net een mailtje hierover gestuurd naar de redactie, zie dit topic nu pas. :) Er is wel meer functionaliteit die op de nieuwe wepowder site zit die hier erg handig zou zijn.

Aan de andere kant zou ik juist de look en feel van de sites iets meer distantiëren om toch echt twee verschillende sites te behouden. Ik snap bijvoorbeeld heel goed dat de trouwe forumleden van wepowder vroegen om een verplichting een account te hebben om te kunnen posten. Het is toch meer een community. De reacties op ws.nl van niet ingelogde gebruikers bereiken de laatste tijd vaak het niveau van geenstijl, en dat is geen compliment.

N.B. Dit geldt natuurlijk lang niet voor alle gast posters maar ja de goeien lijden onder de slechten.

to ski or not to ski, thats no question

Wij helpen wepowder enkel met het bouwen van hun website. Er zal dan ook op geen enkele manier een verbinding komen tussen deze twee websites, daarvoor liggen ze te ver uit elkaar. Wel kunnen we nu verschillende functionaliteiten testen en als ze goed zijn toepassen op beide platforms.

Laat het duidelijk zijn; ook wij zijn niet happy met het niveau van veel opmerkingen van anonieme gebruikers (helaas kunnen ingelogde gebruikers er soms ook wat van ;-)). Ik kom a.s. zondag langs in Landgraaf zodat we hier even onder het genot van een warme choco onder kunnen praten.

@Simon ik heb geen mailtje van je ontvangen hierover?!

(helaas kunnen ingelogde gebruikers er soms ook wat van ;-)).
@Simon ik heb geen mailtje van je ontvangen hierover?!

martijn op 22 nov. 2012 14:50

Dat eerste klopt inderdaad :), maar de relatieve kwantiteit is toch anders.
Zondag ben ik er niet bij helaas (Knowboundaries stop & andere acties @ Zoetermeer). Kosten en afstand gaven de doorslag, beide is ver vanuit het oosten des lands maar landgraaf wel een heel stuk verder met de trein.

Het mailtje is weer terecht zag ik :) Mooi dat de feature er komt.

to ski or not to ski, thats no question

Check de functie werkt, Nice!

to ski or not to ski, thats no question

Yes, wat een verademing :D Nu nog vimeo’s embedden ;)

Weer een leuke en handige nieuwe functie is er bijgekomen zie ik!

Yes, wat een verademing :D Nu nog vimeo’s embedden ;)

Rene Sebastian op 22 nov. 2012 16:15

Ok, maar nu stop ik echt met awesome functies lanceren vandaag! :P

ps: Je kan nu dus youtube en vimeo urls in je bericht gebruiken en die worden automagisch omgezet in een embed.

MAND!

*Mist even het diepe buiging icoontje! Dank!

je bent me net voor Rene… wow wat een werk jongens. Denk dat een heleboel wensen die vorig jaar bestonden inmiddels ruimschoots zijn overtroffen…
blijft jammer dat jullie geen sneeuw kunnen produceren :-)

euh... doen!?

erg handig ook het "nieuw sinds je laatste bezoek", top jongens!

Certified ski-boy, glijbewijs

Super die "nieuw sinds je laatste bezoek"!

mama on a mission in the snow

misschien niet mogelijk, maar anders is het misschien leuk/handig om (net als op facebook) het mogelijk te maken om mensen te kunnen taggen, dus bijvoorbeeld bij mij @jorian en dat je dan in het blauw jorian krijgt en dat die gene dan een berichtje in zn inbox krijgt dat iemand hem genoemd heeft, zodat je niet een hele lange quote hoeft te doen of dat iemand het niet leest als je zijn naam noemt…

Certified ski-boy, glijbewijs

Waarom blijft bij mij die balk ‘nieuw sinds je vorige bezoek’ ergens op gisterenmiddag staan?

Hij "verspringt" na een kwartier. Je hebt dus een kwartier om bij te lezen.

MAND!

Omdat je blijkbaar niet zo vaak inlogt als de moderators graag zouden zien ;)

Gisteren werkte het prima, goede feature. Vandaag bij m’n eerste bezoekje stond de balk ergens op gisterenmiddag. Dat heeft toch niks met verspringen of inloggen te maken?

En inloggen? Ik geloof dat ik al 103 weken ingelogd ben :D

Nee heeft inderdaad niets met inloggen te maken. Hij stond waarschijnlijk op gistermiddag omdat dat de laatste keer was dat je het forum bezocht?

MAND!

Wel via m’n pc. Met m’n iPad heb ik later op de avond nog gekeken. Daar zal het aan liggen denkt de digibeet…

Edit: Thanks Martijn (hieronder), esta is completely klar :)

@Martijnski het balkje is niet gekoppeld aan je account, maar aan je browser. Als je met 2 verschillende browsers/computers de website bezoekt dan werkt het balkje dus niet ideaal :).

Jaaa echt zo goed allemaal! Ik ben helemaal gek op de website :D. @ Yo-han leip filmpje trouwens.

Serfaus

euh… kan het zijn dat youtube filmpjes niet meer afspelen in chrome? in safari doet het filmpje van skifan het wel (https://www.wintersport.nl/forum/topic/76868 )

euh... doen!?

@antoine, hier doet hij het gewoon in Chrome als Safari :)

Werkt hier ook gewoon vlot in Chrome…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

hmmm doet het wel als ik ’ open in youtube’ doe maar embedded nog niet… we zoeken hier even verder

euh... doen!?

Deze maandagochtend viel niet tegen dus bij deze weer een leuk update, speciaal voor de forum gebruikers. Verbeterde sortering in de zoekmachine. :) En tevens is de aanmaakdatum van het topic of reply te zien. Zo kun je dus veel eenvoudiger naar actuele topics zoeken in de zoekmachine. Volgende stap is het aantal zoekresultaten te vergroten.

https://www.wintersport.nl/zoeken?q=winterberg&forum=1…

MAND!

Super, dankjewel! Nog nooit een website gezien die zo snel tips meeneemt :D Thanks!

''Powder to the people''

Ik zie vaak dat mensen een bericht per ongeluk dubbel plaatsen en dan het tweede bericht aanpassen naar; "sorry, dubbel geplaatst" ofzo, misschien handig om een functie te maken dat je een bericht kan verwijderen?

Het aantal pageviews van een topic lijkt mij een leuke aanvulling? Reageren is aardige maatstaf voor populariteit maar ben benieuwd naar pageviews aangezien er ook heel veel gasten zijn en actief mee lezende gebruikers die niet zoveel reageren.

Gadgetfreak

Automagisch naar de laatste post van de laatste pagina ipv de eerst post van de laatste pagina. Waar zou ik dit toch vandaan hebben? :p

Nog beter in combinatie met de "gewijzigd sinds laatste bezoek lijst" is automagisch naar het eerst bericht dat nieuw is sinds je laatste bezoek. Vaak wil je de hele discussie volgen en moet je vanaf de laatste reactie eerst weer omhoog scrollen naar de eerste reactie die je nog niet gelezen hebt.

to ski or not to ski, thats no question

Plaats een reactie