Kortingscode sunweb

Hoi,ik heb nog een kortingscode liggen van de sunweb, waarde €50.00
Boeken voor 1 november 2014 geldig voor reizen tot 1 mei 2015.

Beau op 12 okt 2014 13:17

Graag, ik heb jou een PM gestuurd!

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Hoi,ik heb nog een kortingscode liggen van de sunweb, waarde €50.00

Boeken voor 1 november 2014 geldig voor reizen tot 1 mei 2015.

Beau op 12 okt 2014 13:17

Graag, ik heb jou een PM gestuurd!

Unit106 op 12 okt 2014 13:48

Heb hem naar je mailadres doorgestuurd,veel plezier ermee

Als vaste Sunweb klant krijg ik van Sunweb een eigen kortingscode, ze sturen mij alleen geen code toe dus toen ik zojuist belde werd mij gewoon verteld dat ik helemaal geen code van iemand anders nodig had. Heb dus gewoon 50,- korting gekregen op mijn eigen code (stond gewoon in het systeem). Eén telefoontje en mijn wintersport is 50,- goedkoper :-)

Dus de code van Beau is voor de eerste de beste die zich meld :-)

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

heb evt ook nog een code van sunweb, mocht iemand interesse hebben? Ik heb dit keer rechtstreeks bij hotels geboekt.

@rmgb je hebt een pb!

vergeven,

hoi, is er nog iemand die een wintersport kortingscode heeft voor sunweb?

Meld je even bij Unit 106 die heb ik mijn code doorgestuurd.
Hij heeft hem niet nodig.

Code is reeds vergeven!

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

he jammer, bedankt voor de reactie hoor.
maar de vraag of er nog een kortingscode is voor sunweb blijft dus…

Ik heb nog wel een code. Zal vamiddag thuis ff kijken. Stuur me maar PB voor een herinnering

Don`t eat yellow snow

Hier ook de vraag voor een kortingscode, zou helemaal geweldig zijn als iemand er één over heeft!

Toch mooi dat dit een van de best lopende topics is :D

Ook ik ben zeer gedesinteresseerd in een kortingscode. Als iemand er nog een heeft hoor ik het dus graag :).

(we blijven toch Nederlanders ;))

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Ook ik ben zeer gedesinteresseerd in een kortingscode. Als iemand er nog een heeft hoor ik het dus graag :).

(we blijven toch Nederlanders ;))

Thijs9 op 14 okt 2014 13:21

Je maakt weinig kans als je gedesinteresseerd blijft ;)

Je maakt weinig kans als je gedesinteresseerd blijft ;)

Userd op 14 okt 2014 13:27

Haha scherp! Ik bedoel natuurlijk geïnteresseerd. Lang leven de spellingscontrole…

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Ik heb een kortingsbon voor 25 euro pp beschikbaar. Wie het eerst een pb`tje stuurt krijgt hem.

Don`t eat yellow snow

Kortingsbon is inmiddels vergeven.

Don`t eat yellow snow

Is er toevallig nog iemand met een code of is het uit met de pret? Ik hou mij aanbevolen :D.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

Hey! 6 arme studenten zijn op zoek naar een kortingscode. Iemand die er nog 1tje heeft en deze zelf niet gebruikt? :)

Nog steeds mensen op zoek naar een kortingscode? Ik heb er een t.w.v. 50 euro. Geldig tot boekdatum 1 november 2014. Dus alleen komende week nog geldig. Stuur mij maar een bericht!

  • Edit: vergeven!
''Powder to the people''

Iemand nog op zoek naar een kortingscode? Ik heb er nog één liggen t.w.v. 50 Euro. Aangezien wij elders geboekt hebben is deze dus over. Geldig tot boekdatum 1 november 2014. Dus alleen deze week nog geldig. Stuur maar een bericht als je interesse hebt.

edit: en vergeven aan Laura.

Iemand nog een kortingscode beschikbaar die tot vandaag geldig is toevallig? Zou mooi meegenomen zijn!

Heeft iemand nog een kortingscode voor sunweb liggen? Ik houd mij aanbevolen!

Ik houd mij ook graag aanbevolen voor een actiecode Sunweb =)

Yay, snow!

Volgens mij was de kortingscode maar tot 1 november geldig. De mijne in ieder geval wel.

Heeft iemand reeds het Sunweb magazine ontvangen? En zit hier weer een kortingscode bij?

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Ik had dezelfde vraag en heb het nagevraagd op het subweb forum, dit was het antwoord.

‘‘Dit jaar worden er geen wintersport magazines verstuurd. Ons volledige aanbod staat op de website. Omdat er geen magazine word verstuurd geven wij niet standaard meer een kortingscode weg. Klanten ontvangen de kortingscode per mail.’’

Ik had ook dezelfde vraag en heb van subweb forum het volgende antwoord ontvangen :

Wij hebben er dit jaar voor gekozen om met minder actiecode’s te werken omdat wij de prijzen voor iedereen laag willen houden. Op dit moment zijn er daarom geen actiecode’s die ik kan toekennen aan u.

Nieuwe kortingscode voor Sunweb : VROEGBOEK50

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Plaats een reactie