Welk drankje staat bij jullie naastde PC?

Een topic dat voor zichzelf spreekt en het vaak goed doet op fora, in mijn geval is het antwoord nu; Port Charlotte ‘the peat project’ met een paar druppels water :)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Vandaag is het een flink glas rode wijn.

Serfaus

Toch echt een biertje!!!

Silvretta Montafon Liefhebber

zo een kleine whiskey (welke weet ik nog niet), maar dat is met afgesloten pc…

euh... doen!?

Ik doe het niet vaak, maar ik heb een hele grote mok thee, lekker bij het leren voor mn tentamens

Koffie om wakker te blijven voor aardrijkskunde geeuw

Toch echt een biertje!!!

Patje op 22 okt. 2012 22:00

Eens een keertje geen Heineken dan? :p

Een ‘Schweppes agrum’ vanavond. Maar twijfel of ik een goede whisky inschenk (Knockando 18 jaar)

Click. Click. Peace

@rogier, ik ben zelf meer van de peated whiskey

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ Bartus, bij mij ligt dat aan de avond.

Click. Click. Peace

Koffie! Maandag avond is voor mij nog geen tijd voor een biertje…

Morgen komt er een reclameblog van de AA op de homepage verwacht ik. Stelletje alcoholisten. Of valt dit nog onder het ‘afkicken van het weekend’? :)

Hier staat een koud Coca colaatje met het laatse blokje ijs van dit jaar waarschijnlijk.

Glaasje droge witte wijn :-)

@ Martijnski, ik dacht slechts aan een goede whisky ;-) Tot nu toe alleen een Schweppes.

Click. Click. Peace

Flauw hoor Rogier, om het op Antoine en mij af te schuiven als whiskey drinkers, neem er ook een anders is het niet gezellig ;)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Zonder te grappen een glas cola en… een klein flesje Génépi de Savoie, een cadeautje van een persbureau hier in de buurt :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ok als je zo aandringt ;-)

Click. Click. Peace

He bah Kristof, genepy uit de Savoie. het moet zelf geplukte Genepy uit de Hautes Alpes zijn ;-)

Click. Click. Peace

Hier een Heineken Tarwebok.

Running against the wind

Rogier, 't is niet dat ik te kiezen had hoor, maar klagen hoort ge me allerminst ;)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

in het weekend een pilsje maar nu een glaasje water met een kommetje koekjespudding ;)

Hier ook water ;)

Go with the snow!

Doordeweeks een glas plat water. In het weekend cider,donker biertje of een flesje desperados.

Op dit moment een kop koffie. Weer fris verder aan mooie dingen voor deze site. :)

MAND!

Op dit moment een kop koffie. Weer fris verder aan mooie dingen voor deze site. :)

Yo-han op 23 okt. 2012 09:01

On est curieux :)

Hier een groot glas zelf geperste ‘jus d’orange’

Click. Click. Peace

@ Rogier heb ik ook op vanmorgen! En nu lekker appel/rozijn thee.

Serfaus

Voor mij altijd een groot glas thee :)

Dienten Die Alte schule

Optimel Aardbeien-Kers drinkmelk

Optimel Aardbeien-Kers drinkmelk

Hans op 23 okt. 2012 13:31

Dat dus :) Altijd na de lunch!

Haha kindered spirits!

En dalijk weer voordelig naar de sauna.

Plaats een reactie