Post hier je video's van je wintersport 2012-2013

Hallo,

Ik zag een soort gelijk topic nog nergens dus ik dacht maak er even 1tje!

Het is de bedoeling om hier je eigen " Edits " van je wintersport te plaatsen die je met je gopro ( of welke camera dan ook ) heb gemaakt! Misschien ook handig voor mensen om op inspiratie te komen!

Dus alleen je eigen filmpjes…

Groet,

Er zit zo’n scroll balk bij mij rechts. Of anders met je vinger naar beneden op je touchscreentje:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/22216

Ik vond deze titel al bekend voorkomen :) Misschien de admins even vragen of ze je topictitel aan kunnen passen/uitbreiden met 2012-2013? Dan gebruiken we dit topic voor dit seizoen?

Ah kon hem niet vinden…
Prima idee! Kan een mod de titel aanpassen?

Check, en ik gooi de oude op slot. Kom maar op met de mooie filmpjes!

Click. Click. Peace

Zal ik hem aftrappen?:)

Zillertal 2012!

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Check, en ik gooi de oude op slot. Kom maar op met de mooie filmpjes!

Rogier op 1 nov. 2012 20:03

Rogier, wat heb je nou gedaan? :) Nu kunnen mensen als Arends hun filmpjes alleen nog maar kwijt in seizoen 2012-2013, terwijl het Zillertal afgelopen maart (dus het vorige seizoen) onveilig is gemaakt (zie 01:24, 2:10, etc.) :)

Maar eerlijk is eerlijk. Hele leuke edit, Arends:)

Ik koos juist een totaal verlaten skigebied uit in april om de pistes onveilig te maken, maar qua muziekkeuze ontlopen we elkaar niet veel:

Qua onveilig gesproken; Alke Staal kan er ook wat van:

Zal ik hem aftrappen?:)
Zillertal 2012!
FILMPJE

Arends op 1 nov. 2012 22:12

Aigh, wat gebeurde daar nu op 10:15 ;-) Leuke edit, voor mij persoonljk te traag gemonteerd (telang het zelfde beeld), maar ieder zijn ding natuurlijk!

@ Rene & Paul,

thanks for the comments!

Dit was een eerste filmpje met de beelden van mijn GoPro. Achteraf vind ik hem zelf ook te lang duren, niet genoeg actie etc…

Komende wintersport (weer in het Zillertal) ga ik het weer anders doen! Heb alweer genoeg inspiratie opgedaan;)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Hoi Arends,

Ik zeg niet dat de film perfect was maar voor mij als redelijk gevorderde skier was het een feest om naar te kijken. Gewone skiers welke volgens mij ook redelijk gevorderd zijn en die herkenbare fouten maken. Sommige skiers vond ik overigens ook erg goed. Als ik echter de off-piste filmpjes zie dan staat dat duidelijk verder van mij af. Die filmpjes zijn ook leuk maar voor mij als piste skier minder herkenbaar.

Ga zo door!

Hier een aantal filmpjes gemaakt met GoPro in Rokytnice:

http://youtu.be/SvI08Egph6c
http://youtu.be/yc_sTO7DvkE
http://youtu.be/8D_qd2kqdAo

Reacties zijn altijd welkom

Hier een aantal filmpjes gemaakt met GoPro in Rokytnice

Reacties zijn altijd welkom

jacco op 11 nov. 2012 19:56

Leuke edits! Vooral in het eerste filmpje zit een mooie opbouw en relaxte muziek. Leuk ook hoe je je beelden op de maat v/d muziek laat verspringen. Er zit echter alleen maar materiaal bij dat geschoten is met je helmcam. Variatie met het perspectief is cool. Als je bijvoorbeeld het beeld wat je met je stok hebt geschoten, zoals in het derde filmpje, er in verwerkt wordt hij nog leuker om naar te kijken.

@Jacco, lekker op de muziek gemonteerd, dan heb je altijd al een streepje voor. Overigens ook lekkere DnB eronder, dus nog een streepje voor :D Het waaide wel flink boven op de berg of niet in je eerste filmpje?

Hier een aantal filmpjes gemaakt met GoPro in Rokytnice

Reacties zijn altijd welkom

jacco op 11 nov. 2012 19:56

Leuke edits! Vooral in het eerste filmpje zit een mooie opbouw en relaxte muziek. Leuk ook hoe je je beelden op de maat v/d muziek laat verspringen. Er zit echter alleen maar materiaal bij dat geschoten is met je helmcam. Variatie met het perspectief is cool. Als je bijvoorbeeld het beeld wat je met je stok hebt geschoten, zoals in het derde filmpje, er in verwerkt wordt hij nog leuker om naar te kijken.

Erik op 11 nov. 2012 20:08

Bedankt voor je reactie!
Ik ga dit jaar zeker meerderen beelden maken vanuit verschillende perspectieven.

@Jacco, lekker op de muziek gemonteerd, dan heb je altijd al een streepje voor. Overigens ook lekkere DnB eronder, dus nog een streepje voor :D Het waaide wel flink boven op de berg of niet in je eerste filmpje?

Rene Sebastian op 12 nov. 2012 08:26

Bedankt voor je reactie!
Ja het waaide flink boven op de berg toen, maar dat verminderde de pret niet :)

Hierbij de intro van mijn vakantie film… niet helemaal de kwaliteit zoals ik hem thuis heb… helaas…

maargoed… ben wel benieuwd wat jullie er van vinden… alle feedback is welkom! :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Enjoy

Dutchweek 2012 Val Thorens. 1 groot feest!

tum , mooi gemaakt, vooral aan het begin je camera de hele nacht aanlaten en dan versnellen, mooi vind ik dat

Certified ski-boy, glijbewijs

vanaf 1’43"hilarisch…leuk gemonteerd!

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Thnx Jorian, mooi he, ik kan er zelf ook altijd uren naar kijken. Alleen als je goed kijkt zie je dat alles achteruit gaat, want ik had geen zin vroeg op te staan dus heb de zonsondergang achteruitgespoeld :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Omdat ik nog ander halve week moet wachten tot ik weer ga skiën nog een filmpje van dit voor jaar, mijn aller eerste wintersport ooit.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Leuke effecten gebruik je Mark! Ideen op gedaan voor mijn film dit jaar!

euh... doen!?

Bedankt :) Ik heb het gemaakt in Final Cut Pro X met daarin de Tokyo Split Animator plugin.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Wat een prachtige filmpjes allemaal!!

Hoe doen jullie 't met achtergrondmuziek? Want alles wat 'n beetje bekend is wordt these days afgeschoten door YouTube. Iemand daar tips en tricks over?

Flaine - Val Thorens - Gerlos - Alpe d'Huez

Nummer iets versnellen of vertragen schijnt de truc de zijn op YouTube. Verder upload ik zelf alles naar Vimeo :)

Ik gebruik ook wat trucjes.

  • Je kan bijvoorbeeld gebruikmaken van comments bij je video dat jij de rechten niet in je bezit hebt
  • Noem je muziek in de comments
  • Gebruik links in je filmpje naar het juiste nummer dat wel de rechten bezit.

Ik heb veel werk gehad om het volgende filmpje te bewerken. Ik zette het op Youtube en hij mocht niet worden getoond. Na de bovengenoemde punten kreeg ik het wel voor elkaar.

Ik had geen problemen met de rechten. Youtube herkende wel de muziekjes en geeft aan dat die in bv Duitsland niet zichtbaar is, maar in Nederland werkt het gewoon. Alleen is het niet mogelijk om hem mobiel te bekijken.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Ik heb helemaal niets vermeld, kreeg wel een email dat ik content had gebruikt dat niet van mij was, nu staat er een linkje waar je het nummer kunt kopen in iTunes.

Gelukkig mocht hij blijven staan, ik heb het origineel per ongeluk ver

Dat een video mobiel niet te zien is, is geloof ik alleen een instelling bij het posten naar Youtube. Of vergis ik me daar? Kan iemand dit bevestigen?

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Volgens mij is die niet beschikbaar via de mobiel als er muziek achter zit waar je de rechten niet van hebt. Op de mobiel kunnen ze geen reclame erover heen zetten en niet zo’n itunes linkje eronder plaatsen.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Dan zing ik mn komende filmpjes zelf wel in;) Of anderen daar vrolijk van worden… dat is een ander verhaal! :)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Ik ben er wel benieuwd naar :D

Plaats een reactie