Post hier je video's van je wintersport 2012-2013

Karaoke versies maken… Haha

euh... doen!?

Misschien word het wel dé nieuwe apre ski hit…

Hierbij mijn eerste video van het wintersport seizoen 2012-2013: afgelopen weekend skiën in Val Thorens:

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Mark, de video wordt gezien als privé. Kan dus niet kijken.

Go with the snow!

Mattz, ik heb dat net aangepast. Nu moet die wel zichtbaar zijn.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Die stills op 1:09, zijn dat stil gezette filmbeelden van de GoPro?

Nee dat zijn foto’s met mijn iphone door het raam van de bus, vandaar dus die reflectie.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Inderdaad Mark, Ideaal :D

Go with the snow!

rond 5.00 wel erg gaaf die slowmo!!!

euh... doen!?

Hoi Arends,
Ik zeg niet dat de film perfect was maar voor mij als redelijk gevorderde skier was het een feest om naar te kijken. Gewone skiers welke volgens mij ook redelijk gevorderd zijn en die herkenbare fouten maken. Sommige skiers vond ik overigens ook erg goed. Als ik echter de off-piste filmpjes zie dan staat dat duidelijk verder van mij af. Die filmpjes zijn ook leuk maar voor mij als piste skier minder herkenbaar.
Ga zo door!

Gast163 op 2 nov. 2012 12:37

Leuk filmpje inderdaad! Maar het niveau van skiën vind ik zeer matig…

Mooi gedaan mark! Waarmee gemaakt? Welke muziek? Het heeft me weer wat inspiratie gegeven voor m’n eigen movie :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Bedankt tum, ik heb het gemaakt met Final Cut Pro X, voor de gebruikte muziek zie 15:12.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

En hoeveel ervaring heb je met final cut /video bewerking? Of zitten die overgangseffecten standaard in dat programma?

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Ik gebruik FCPX nu nog maar een paar maanden, daarvoor gebruikte ik iMovie. Deze overgangseffecten zitten standaard in FCPX. Voor de split screen effecten gebruik ik Tokyo Split Animator (http://tokyo-uk.com/fcpxeffects/splitanimator.html)

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Gister morgen geschoten in de Nederlandse Alpen te Helmond ;) Rijden in echte Nederlandse poeder. Ik weet in ieder geval dat ik hier nog eens terug kom als het weer dumpt in Nederland!

Mooi gemaakt man! Een powder alert op eigen bodem :D volgende keer ook een skigebied review erbij? :P kan nu al niet wachten op #2!

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

@mark: kijk dat zijn de interessante tips, al moet ik wel nog even wachten op een Mac…

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Ik zie dat je lekker hebt geboard Rene! Wij hebben er iets meer geld tegenaan gegooid en zijn gisteren naar Altastenberg in Duitsland gereden. De pistes waren nog niet open, maar wel goed geprepareerd. Met de auto als cabinelift hebben we vele afdalingen kunnen maken:

We hadden graag vandaag verder willen skiën bij ons in de buurt en de tractor in willen zetten als pistebully. Helaas regent en dooit de sneeuw als een razende weg.

Creatief zeg! Een noodgreep of wist je dat de liften gesloten waren? De chauffeur heeft niet veel geskied zeker

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Super Paul E,
Hoe wisselde je dan af als chauffeur? Elk om de beurt een rondje?

Go with the snow!

Gisteren lekker met mijn kleine ski’s van een zelfgemaakte bult van 1,5 m hoog in de achtertuin afgeskied:

@Henri:
Leuk bezig in de achtertuin!

@Roel en Matz:
Het was geen noodgreep om hier te gaan skiën. Het is ons meest vertrouwde skigebied, waar we hebben leren skiën en tot nu ieder jaar (al is het maar voor een dag) weer komen. Bovendien had mijn dochter heel veel zin om hier weer te gaan skiën nadat we hier vorig jaar first en second tracks hadden gezet:

In 2011 was ik hier alleen met dochter en moest ik haar terugslepen naar de auto. Dus dit jaar was het met 2 chauffeurs een stuk makkelijker.

Bij onze vorige skitrip in oktober op de Pitztaler Gletcher heeft mijn vrouw een spier gescheurd bij haar knie. Gisteren had ze er nog steeds last van en heeft ze slechts drie lange afdalingen gedaan. Al met al heeft mijn dochter de meeste afdalingen op haar naam staan en ben ik een goede tweede.

De pistes zien er nu wat beter Uit dan vorig jaar Paul! Tof filmpje om naar te kijken. En die kleine kan al goed skieen zeg!

@henri, ik dacht dat ik al niet veel had, maar dat is pas een mini bult :) Als je je maar vermaakt toch?!

Haha ja precies, het was heerlijk buiten, dus dan maakt het niet uit dat het klein is :)
Volgende keer ga ik ook maar eens de Gulberg opzoeken, dat is niet zo heel ver van Gemert af

@Henri , inderdaad niet. Stuur me even een bericht als je gaat ;)

@ReneS, zal ik doen! hopen dat er nog een keer genoeg sneeuw valt dit jaar…

afgelopen weekend Skiliftkaroussel en Postwiese bezocht met mijn vriendin (3 jaar board ervaring roze jas) en mijn schoonzusje (10 maanden board ervaring!!! groen witte jas) Damn wat doet 10 maanden 2 keer in de week indoor boarden veel! Ze is d’r zus al voorbij.

Let AUB niet op de edit ofzo.

Ben ik de enige? Ik heb er de laatste tijd niet zoveel zin meer in. Het kost zoveel tijd om er iets gaafs/leuks van te maken, dat iedereen loopt te zeurern waar de film blijft.

De laatste keren zelfs iets snel in elkaar geflantst zoals het fimpje hierboven (om de zeurders tegemoet te komen) en later op het gemak er wel iets leuks van gemaakt.

Hoelang doen jullie over een edit? van bijvoorbeeld een weekendje of weekski?

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

De edit bovenaan deze pagina heb ik binnen een half uurtje in elkaar gezet (ex render werk). Een goeie edit van vakantie ben ik wel wat avonden zoet mee in ieder geval.

Dank voor het delen!

Net terug gekomen uit Sestriere. Mooi gebied!

Check onze filmpje!

Plaats een reactie