Post hier je video's van je wintersport 2012-2013

Lekker vlotte film man, gaaf geëdit

euh... doen!?

@Short, leuk filmpje!

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Lekkere vaart in de edit en in de afdalingen. Ik hou daar wel van! En M83 klinkt sowieso altijd lekker onder beelden van sneeuw :D

afgelopen weekend Skiliftkaroussel en Postwiese bezocht met mijn vriendin (3 jaar board ervaring roze jas) en mijn schoonzusje (10 maanden board ervaring!!! groen witte jas) Damn wat doet 10 maanden 2 keer in de week indoor boarden veel! Ze is d’r zus al voorbij.

Jeroen op 13 dec. 2012 19:39

Welke piste is dat zo tussen 2:30 en 3:30? Is dat bij Winterberg of Postwiese?

Leuk filmpje Short! Lekker vlot gemonteerd… Enige waar ik "moeite" mee heb is de vele sneeuw die je ziet… Veel grond en dat spreek mij zelf niet aan…

Leuk filmpje inderdaad! Maar het niveau van skiën vind ik zeer matig… [post]Gast468 op 8 dec. 2012 08:49[/post][/quote]

Thanks Gast468, dank ook voor je denigrerende analyse. Jij bent er vast een uit de groep die als beginner foutloos de berg af kwam. Hadden we dat allemaal maar!!;)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Het valt me bij veel filmpjes op dat de camera eigenlijk net te ver naar beneden gericht is. Zo ook bij mijn eigen beelden. Ik dacht, als de camera recht naar voren gericht is, dan ziet hij exact wat ikzelf zie… maar dat is dus grotendeels de piste.

Komende wintersport de positie van de camera iets aanpassen:)

Ik kan uren naar dit soort filmpjes kijken, leuk!

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Super beelden om te zien, mooi gemaakt. Nadeel is alleen dat ik pas over een dikke maand ga en het op deze manier natuurlijk moeilijk wachten is.

Winterberg, 14 december 2012

http://youtu.be/uGW904oZS-g

Bedankt voor de reacties!
Haha wat hij hadden de eerste dag met de helm cam alleen maar shots van de grond. Beetje jammer. Op zondag kregen we de mooiere beelden. Hadden we nog een dag extra… :)

Was ook voor het eerst dat wij met een GoPro filmde. Daar moet je wel goed mee oefenen om mooie shots te kunnen maken.

Practice makes perfect.

Heel leuk filmpje Paul!
ziet er goed uit, mooi in elkaar gezet.

Leuk filmpje Paul! Hoe had jij de camera op je ski gemount? Suction mount of flatmount?

Net terug uit Val Thorens, voor het eerst een geleende GoPro mee en een soort video verslag bij gehouden! Op de laatste dag nog een mooie compilatie gemaakt van, wat voor ons, een zeer geslaagde eerste week was!

Andere ‘afleveringen’ staan gelinkt aan 't einde! Feedback is zeer welkom, we mogen in januari nog een weekje ;-)

Leuk filmpje Paul! Hoe had jij de camera op je ski gemount? Suction mount of flatmount?

ReneS op 16 dec. 2012 15:56

Ik heb idd een flat mount op mijn ski gelijmt. Met Sugru.

Helaas trilt de GoPro nog al. Eerder heb ik geprobeert met een stuk ducttape op de mount dit te verhelpen. Toen kon ik achter mijn GoPro aan op de zwarte piste :)

@vanRoyal Welke piste is dat zo tussen 2:30 en 3:30? Is dat bij Winterberg of Postwiese? dat is bij Postwiese alles met sneeuw (2e dag) is bij Postwiese.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Flachau 2012 (voorjaarsvakantie)!

Niet mijn filmpje (helaas) maar deze wilde ik jullie niet onthouden. Er knap gemonteerd en gefilmd. Wellicht inspiratie voor allen:
http://youtu.be/b_5m6pJumjU

Eindelijk een computer welke met de filmpjes van de Gopro overweg kan. Afgelopen week in Nauders geweest. Mijn eerste edit met Imovie dus nog wel wat te leren. :)

http://youtu.be/T8mgjs0qtpo

Leuke filmpjes allemaal, ik kan er geen genoeg van krijgen. Helaas nog 77 dagen wachten voordat ik weer naar de alpen ga.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Leuke filmpjes allemaal, ik kan er geen genoeg van krijgen. Helaas nog 77 dagen wachten voordat ik weer naar de alpen ga.

Mark op 22 dec. 2012 22:49

Ik nog 69 ben inmiddels aan het kijken voor een GoPro 3, twijfel nog tussen de white of de silver edition.

Zie hier mijn eerste filmpje! Ben zelf eigenlijk niet helemaal tevreden dus bij het volgende filmpje gaat zeker het een en anders veranderen :)

Ik snap alleen niet waarom ik hem niet in HD kan bekijken op youtube, want hij is wel in HD opgenomen…

@Brianvdz, zo te zien is Youtube nog bezig met het processen van je video, nu is die wel al in 3 verschillende resoluties beschikbaar. Wel apart dat in de ingebedde versie het vierkant waarin je video staat alle kanten op stuitert, dat is als je hem op youtube kijkt niet het geval, is dat zo’n image stabilisatie optie van Youtube?

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Als ik hem op me pc kijk js het beeld prima in orde, kijk ik hem op yt is het beeld veel minder. Ik heb werkelijk geen idee hoe dat komt :(

Ik vind het toch wel een leuk filmpje hoor!

Dankje wel!

Als het goed is moet het beeld nu "stil" staan.

Eindelijk een computer welke met de filmpjes van de Gopro overweg kan. Afgelopen week in Nauders geweest. Mijn eerste edit met Imovie dus nog wel wat te leren. :)
http://youtu.be/T8mgjs0qtpo

RonaldTD op 22 dec. 2012 21:43

Gaaf filmpje! De mogelijkheden met iMovie zijn redelijk, mocht je nog wat meer willen, dan zou je Final Cut eens kunnen proberen :)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Wintersport in Crans Montana, Zwitserland!

Behalve de tiepfaud in watching gaaf filmpje. Die van Brian daar bovenop en ik wil meteen weer weg!

euh... doen!?

Mag ik vragen of je dit met een GP2 hebt gefilmd? Ik ga er vanuit van wel, gezien het shot op 0:44 seconden vol scherp is. Terwijl de GP3 een focus afstand van 60cm heeft. :)

@ReneS als je het tegen mij hebt, dit is gefilmd met een hero 3 alles 720p.

Plaats een reactie