meerijden - lift gezocht naar Gerlos oostenrijk begin/half december

Hoi!
Ik begin half december met werken in Gerlos dit seizoen, en ben op zoek naar een lift. Ik heb mijn rijbewijs, ben gewend aan lange afstanden rijden, én ben goed in het wakker houden van de chauffeur.

Ergens tussen 10 en 16 december komt mij het beste uit. Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Groetjes,
Roos

Hee Roos!

Ik ga ook zo goed als zeker in Gerlos werken! Ik ben nog even aan het kijken hoe ik erheen ga…
Wat ga jij er doen ook werken neem ik aan?..

groetjes Romana

Hey!
Ja ik ga werken in een hotel. Heb helaas nog geen (geld voor een) anwerter. Jij?

Ja heb vandaag ook te horen gekregen dat ik in een hotel kan gaan werken…wacht nog even op de mail terug en kan eventueel anders ook nog in een ander hotel werken gelukkig!:D
Welk hotel ga je werken en als wat?..

En dat zou ook half December zijn…wel leuk om misschien even samen een borrel te doen dan!
Ik ga helemaal alleen namelijk!

Hoe oud ben je eigelijk?

Hey!
Ja ik ga werken in een hotel. Heb helaas nog geen (geld voor een) anwerter. Jij?

Goed geregeld! Ik ga werken in het restaurant en de bar van hotel Edelweiss. Ik ben 28.

Oke leuk! ja ik ben benieuwd hoe het is! misschien kan ik je toevoegen op facebook ofzo…?
Ik ben trouwens 23…

check http://www.rosecraft.nl, via daar kun je me een berichtje sturen, dan hoeven we geen email adressen oid hier op te zetten. :)

Ook ik ga half december richting gerlos om te werken! Maar dan wel als ski leraar!
Afgelopen half jaar ook daar gewerkt, en was echt top! Er alleen heen gaan maakt niets uit, je maakt daar snel genoeg vrienden in de apres ski!
Afgelopen jaar met de trein geweest (city nightliner). Ongeveer 80/90 euro. Was slechts 2 keer overstappen en een bus. Maar auto is natuurlijk altijd mooier!

hey doeke, dat valt me mee zeg. wat ik vond over treinen was 10u, 4 of 5 keer overstappen. vliegen met transavia is ook supermakkelijk en incl bagage enz 90e dus dat is mijn andere optie. wat heb je vorig jaar gedaan, voor welke skischool? vriendin van me deed dat vorig jaar en dit jaar weer, ilse

Ik heb gewerkt voor Michi’s! Ook dit jaar zal ik daar weer werken! Aankomend weekend naar kaprun voor landes! Ik denk dat ik Ilse wel ken! Van gerlos total?

Ha ja dat klopt! Wat grappig. Nou dan kom ik je daar wel tegen, ik werk voor Edelweiss, vlakbij en zal vaak bij Ilse te vinden zijn. Leuk

Dan drinken we vast deze winter nog wel een drankje samen!

Hoi Roos,

Er zijn dus 3 opties om in Gerlos te komen.

  1. Auto…

  2. Trein. Zoals Doeke al zei is het mogelijk om dit per 1 a 2x overstappen te doen. Dat is dan per nacht trein… Al komt er nog wel ietsje extra bij kijken… Vanuit Utrecht is het schema dan ongeveer zo:

  • Utrecht - Munchen (Trein)
  • Muchen - Jenbach (Trein)
  • Jenbach - Zell am Ziller (Zillertaller X-press / Trein)
  • Zell am Ziller - Gerlos (Bus)
    Je bent dan wel even onderweg dus…
  1. Vliegtuig.
    Transavia vliegt redelijk goedkoop op Innsbruck… opties die er zijn om in Gerlos te komen:
  • Taxi Kammerlander (http://www.kammerlander.at) de meer mensen er met een taxi mee gaan, de goedkoper het zal zijn… Google Taxi Gerlos voor andere opties…
  • Het OV… van het vliegveld met de bus naar het station, dan naar Jenbach en dan… etc… etc… (zie 2.)

Het vliegtuig - taxi idee heb ik het prettigste reizen gevonden, al is het wel een voordeel in Gerlos om een auto te hebben… Dan kom je wat makkelijker het dorp uit als je de omgeving eens wilt zien.

Succes in ieder geval met het vinden van vervoer…

Hey hallo, dankjewel voor de info!
Ik was daar zelf ook op uitgekomen, maar iets anders: de nachttrein vanaf arnhem gaat direct naar innsbruck (op vrijdagnacht alleen), vanaf daar kan ik opgehaald worden of samen met collega’s met een taxi naar gerlos. goedkoper dan vliegen en een nacht in een trein met ligbank slapen,lijkt me wel wat!

maar auto is natuurlijk het fijnst dus hoop nog dat er hier iemand reageert.

Hey Roos!

Ik ga zondag nacht 25-11 naar Mayrhofen met mijn auto, maar ik zou je met al je bagage, ski en of board kunnen afzetten in Gerlos
Gerlos ligt maar 25km van Mayrhofen vandaan.
Alleen dan zou het nog vroeger worden en dan zou je wel moeten kunnen natuurlijk.
Voor meer info zie mijn topic

Groetjes,

Boris

Ik was vergeten in te loggen[/post]

Hey boris, ik kan niet zo vroeg helaas, het hotel is pas vanaf 10 dec open. maar dank voor het aanbod! ik heb net een vlucht geboekt toch maar.

He!

Ik ben ook opzoek naar een lift richting Gerlos! Moet hier tussen 12en 16 december zijn.
Ben wel van plan me board mee te nemen! Maarheb me rijbewijs al een tijdje dus om en om rijden is geen probleem!

Hoor graag of er mensen zijn die rond die tijd die kant op gaan!

Gr,
Vincent

Het is nog niet zeker of de liften deze week open gaan, dus het kan zijn dat ik volgend weekend vertrek tussen vrijdag30 november en zondag 2 december.

Hoi,

Ik ga werken in Krimml, twee dorpjes verder dan Gerlos.Helaas heb ik ook nog geen vervoer… Als iemand nog een plekje vrijheeft in zijn/haar auto die weggaat tussen 16-21 december? Ik heb ook mn rijbewijs, kosten worden natuurlijk gedeeld.
Graag hoor ik of iemand die richting uitgaat!

Groetjes,
Rose

He Rose!

Ik zoek ook nog vervoer naar Mayrhofen…maar ik wil me auto niet meenemen, een beetje bang dat ik ongelukken ga maken haha. Dus ik denk dat ik maar met de trein ga de 21ste jij misschien ook?
En jij hebt denk ik geen auto?..

groetjes

Haai,
Uhm ik heb helaas geen auto, vandaar dat ik het liefst op zoek ben naar iemand die een auto
heeft maar niet zelf het hele stuk wil rijden… Trein is bijna geen optie voor mij aangezien ik voor het hele seizoen ga & dus ook een aardige hoeveelheid spullen mee zal moeten nemen… Wellicht kan je nog
eens nadenken om met je eigen auto te gaan? Ik vind het geen probleem om ook stukken te rijden en kosten kunnen we dan ook delen! Misschien ook iets comfortabeler dan de trein ;) Denk er maar over na & ik hoor graag van je!
Als er nog andere mensen zijn die ook die kant uitgaan, laat je horen als je nog een plekje hebt!! :)

Groetjes & een ‘geniet’ van de hollandse sneeuw!
Rose

de trein is best wel handig vanuit nederland, op vrijdagen direct vanaf amsterdam/utrecht/arnhem naar jenbach, vlakbij gerlos… en heel goedkoop. dan hoef je dus niet veel te slepen met spullen. ik ga ook een heel seizoen en moet alles in een vliegtuig krijgen, dat is nog minder makkelijk… succes!

roos

check http://www.rosecraft.nl, via daar kun je me een berichtje sturen, dan hoeven we geen email adressen oid hier op te zetten. :)

Gast696 op 14 nov. 2012 23:01

heel even off-topic: Coole dingen maak je !!

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Hee Rose!

ja daar heb je wel gelijk in dus ben nou wel aan het twijfelen! Moet wel even winterbanden enzo regelen dan… ik ga er ff over denken en dan laat ik het je snel weten! heb je geen email ofzo?
haha dankje! kan ik alvast oefenen met de sneeuw hier! :-)

groetjes Romana

Haihai,

Zo ik heb ook even profiel aangemaakt, uhm @bobdeboarder ; ik denk dat een andere Rose is haha, ik ben pas een paar daagjes actief op dit forum.
@Romana, ja e-mail heb ik natuuurlijk!! rosegiessenburg@hotmail.com
Inderdaad handiger als we elkaar ff in contact houden via mail, nu krijgt iedereen in deze topic ook elke
keer meldingen;; sorry mensen!! ;)

Greeetzz,
Rose

Rose, dat ben ik :)

Dankjewel Bob! Mijn facebook groep heeft meer recente pics, website moet nog even geupdate met foto’s. (zoek: RoseCraft)

Ik heb nog een week dus bestellingen zijn nog mogelijk :)
Roos

check http://www.rosecraft.nl, via daar kun je me een berichtje sturen, dan hoeven we geen email adressen oid hier op te zetten. :)

Gast696 op 14 nov. 2012 23:01

heel even off-topic: Coole dingen maak je !!

Bobdeboarder op 7 dec. 2012 10:07

heey allemaal,
ik werk dit jaar in gmünd, plaatsje dicht bij gerlos vanaf 14 dec. ik ga alleen en ken helemaal niemand.
iemand tips om mensen te leren kennen, of zin om een drankje te doen?

Heee! gast 747

Ik ga werken in Mayrhofen dat is ongeveer een half uurtje er vandaan. Ik ga volgende week en ken ook nog helemaal niemand, en ik ben altijd in voor een drankje! Ik ben trouwens een meisje van 23 en jij?..

heey 391,
ik ben een meisje van 18 jaar, heb je facebook? kunnen we misschien makkelijker iets afspreken! groetjes!

Plaats een reactie