Skivakantie oud & nieuw

Dit jaar wil ik graag 2x afreizen naar de sneeuw. Ik ben een 19 jarige student en heb nog geen mede wintersporter(s) gevonden die kan/kunnen gaan skiën met oud & nieuw. Veel van mijn vrienden vinden het een dure week om te gaan of zitten met hun studie en haken daarbij af of vinden de apres-ski belangrijker. Ik wil graag zoveel mogelijk kilometers maken op een dag. Dus met de eerste lift omhoog en skiën totdat de pistes gaan sluiten.

Ik ben/heb…
• … niet echt een apres-ski fanaat, maar heb wel zin in gezelligheid :D
• … 10 weken ski-ervaring
• … een voorkeur voor Frankrijk
• … een skiër die van techniek en snelheid houdt

Nu is mijn vraag: zijn er nog andere forumleden die zin hebben om te gaan skiën van 28/29 december tot 5/6 januari?

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Hallo Nick,
Ben je nog op zoek naar mensen die met je meegaan?
Ik snowboard vooral…maar heb ook skiervaring.

gr bob

Ik heb je een PM gestuurd inmiddels :D

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Voor de duidelijkheid, ik heb nick ook een PM gestuurd. We zijn even aant kijken of er nog wat te regelen valt, want oud en nieuw in de bergen is wel erg leuk!

Als er nog mensen zijn die meewillen, graag snel aanmelden!

Lijkt me een top idee. Waar meld ik me aan?

Je kunt mij een PM sturen. Zet ook gelijk even neer wie je bent en wat je wil etc.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Als jullie in Paradiski terecht komen met Oud & Nieuw, meld dat dan even. Kunnen we een dagje samen skiën.

@ Cheizz, zou leuk zijn en gezellig zijn!!!

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

We zijn nu met 3 personen en zoeken eigenlijk nog een 4de persoon. We moeten nog kijken welk skigebied en accomodatie. De gegadigde die tot nu toe gaan:

  • Mark (30 jaar)
  • Sebastiaan (29 jaar)
  • Nick (19 jaar)

Wil je mee gaan, stuur snel een PM naar mij (Nick) of Mark!

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.