Wintersporters.nl presenteert: De Poll

Nee, nee. Niet zo een die je huis komt verbouwen voor weinig, maar een leuke, grappige of interessante vraag waar jullie vanaf nu antwoord op mogen geven. Onze ambities reiken inmiddels al veel verder dan alleen Wintersport en we waren stik jaloers op de onder de Nederlanders welbekende Maurice de Hond met zijn polls. Wij willen niet alleen sneeuw meten maar ook leuke vragen aan jullie. Dus de poll was geboren.

null

We zijn begonnen met de poll eerst even naast het forum te zetten. Net als de eerder gelanceerde, en al immense populaire, SkiKalender proberen we hem eerst een tijdje uit en kunnen jullie eventuele problemen melden. Als we over een tijdje nog steeds tevreden zijn gaan we zeker kijken of we hem op meer plekken in de site kunnen gaan inzetten.

MAND!

Top! Leuk idee. Scheelt Niels ook een heleboel werk in zijn zoektocht naar de door de gebruikers van deze site meest geroemde skigebieden.

Heel gaaf idee!

If you snooze, you loose!

haha. Ik had deze stemming hartstikke graag willen zien ;-)

Click. Click. Peace

Top idee!!! Gaat Rogier dan ook de resultaten onderzoeken en een onderzoeksrapport erover plaatsen op wintersporters.nl??? :P

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Moesten we het antwoord ‘te weinig’ ook even toevoegen voor de volledigheid belt Maurice de Hond net door.

MAND!

Ik ga er natuurlijk van uit dat deze polls een hoger waarheidsgehalte hebben dan die van M. de Hond hè Yo-han.

Leuke functie! :)

Mooi werk mannen. Thumbs up

Top! Leuk idee. Scheelt Niels ook een heleboel werk in zijn zoektocht naar de door de gebruikers van deze site meest geroemde skigebieden.

Cheizz op 10 dec. 2012 14:09

En inderdaad, veel handiger dit :)

Ik mis eigenlijk bij de voorbeeldpoll het antwoord "Hartstikke" ;-)

If you snooze, you loose!

Haha cooliejoelie!

Serfaus

laat maar komen die polls!! lache!!

liever 2 weken in de sneeuw dan 1 in de zon!!

Zeker doen! =D

Go with the snow!

Et voila, een nieuw jaar een nieuwe poll.
We horen graag in de poll wat jullie favoriet wintersportland is.
Cheers!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Volgens mij zitten er nog wel wat kinderziektes in.
Het werkt zeker met "Cookies" want die gaan er bij mij automatisch af. Ik kan elke keer opnieuw stemmen (op dezelfde laptop!!)! Of ik nou ingelogd sta of niet.

Klopt, we hebben heel veel vertrouwen in jullie. ;)

MAND!

Kan het kloppen dat de Poll is weggehaald, want ik mis hem aan de rechterkant :(

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Hij is het afgetrapt omdat hij een nummer was geworden ;)

Er staat een nieuwe poll voor de liefhebbers op de forumpagina!
Zit jouw seizoen er al op of niet?

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Op wintersporters.be kan je ook stemmen. :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Plaats een reactie