skiles kleintjes nabij landal park gargellen

Hallo,

is er iemand die ervaring heeft met skilessen voor de jongste kinderen (4 jaar) in de buurt van het landal park in gargellen?
hoe is de kwaliteit? en zijn er nederlandssprekende leraren? is het dicht bij het park zodat opa en oma zonder skipas evt. ook kunnen brengen?
ik hoor graag jullie ervaringen…

Zelf geen ervaring met de skilessen maar deze link geeft al enkele antwoorden: http://www.montafon.at/de/region_und_orte/gargellen/teaser-k…

Bij de vakantiebeoordelingen over het Landal Park (zoals Zoover en Vakantiereiswijzer) zijn, ook over skilessen, zowel positieve als negatieve reacties te lezen, waarheid ligt ergens in het midden :-)

Hallo,

Vorig jaar zijn we daar geweest alleen toen waren er kinderklassen aan de gang. De locatie is voor opas en omas via een wandelroute(10min) te bereiken. Omgeving erg mooi. Nadeel de piste voor de les zijn niet aangesloten op het piste plan. deze liggen in het dal zoals je kan zien op een pisteplan. als je de site bergfex bekijkt en de webcams van de gargellen zoekt zie je bij de kerktoren rechts daarvan de piste voor de kinderen. Het is een sleep lift.
Voor de rest hebben wij daar een prima vakantie gehad in het landal park. Skieen tot aan het huis!!

Veel plezier!

wintergek

skischool geeft voor de allerjongste/allereerste les in het dal. Helaas niet aangesloten bij skigebied.
Leraren zijn aardig en diverse zijn of spreken nederlands. Klasjes zijn wel erg groot en (max 14 kids) Ik vraag me af of ze daardoor wel genoeg leren. Door de grote groepen komt het soms traag op gang en beschouw ik als nadeel.
Indruk van de leraren is wel heel positief.

Plaats een reactie