Korting bij Skiset

Ik kreeg net via snowworld een mailtje waarbij je met korting je ski’s bij Skiset kan huren.

Dit is de link: http://www.skiset.nl/partner/snowworld-vip

Zeg, heeft er iemand enig ervaring met het online reserveren van skiset?
is het zo dat de lengte van de ski 's etc word bepaald door je gegevens zodat je daar geen inspraak hebt in de lengte ski 's die je krijgt?

of heb je daar nog gewoon te zeggen als je een maatje kleiner wil dan hun adviseren?

don't count the days, make the days count !

Dat laatste, is gewoon een leidraad ;-)

Ervaring in Mayrhofen en in Solden, wijzigingen waren geen probleem.

Wij boeken het altijd via de touroperator, maar ik kan in frankrijk altijd nog de lengte van mijn board bepalen.

Bij het bovenstaande bericht heb ik het dus over Ski-set

ok Thanks bedankt voor de info. :)

don't count the days, make the days count !

Wat met de kortingen bij het online reserveren ? Die zijn soms groot, maar zijn die echt alleen maar van toepassing bij online reserveren ?
Het verschil is soms echt wel groot volgens de site’s tussen online en ter plaatse huren…

Wij reserveren altijd online (met korting) en kunnen dan ter plekke nog aangeven of we willen wat voor ons is klaargezet of toch iets anders… Zag trouwens bij skiset dat het gebied waar wij naar toe gaan er niet tussen staat (Vorarlberg), dus voor ons gaat het niet lukken bij skiset…

Je zou eens bij alpinresort.com kunnen kijken, of jullie gebied daar tussen zit.

@gast771

Thanks voor de code, zojuist de ski’s gehuurd en betaald voor mijn ega, om volgende week de pistes weer af te knallen.

don't count the days, make the days count !

geen dank! op deze manier helpen we elkaar toch alleen maar :P

Je zou eens bij alpinresort.com kunnen kijken, of jullie gebied daar tussen zit.

marie-louise op 9 jan. 2013 19:50

Dank je! Tot nu toe altijd gereserveerd bij snowell, zijn we erg tevreden over. Alleen dit jaar via hen ook geen verhuurbedrijf in het dorp waar we heen gaan(Damuls). Wel 15 minuten verderop (in Au), dus eventueel kan dat natuurlijk ook. Alleen jammer dat dat een half uurtje extra kost… Kijk toch nog even naar alpinresort. Zou leuk zijn als dat wel lukt in Damuls :-)

Plaats een reactie