Online materiaal huren/reserveren?

Hallo allemaal, wij gaan begin maart een weekje naar de Zugspitze Arena. Ik zag op internet dat je via skihuren.nl ook van te voren je materiaal online kunt huren en betalen zodat je het ter plekke alleen hoeft af te halen. Wij hebben hier geen ervaring mee. Weet iemand hier op het forum of dat allemaal wel betrouwbaar is en of het inderdaad sneller en goedkoper is zoals de website beweerd?

Ik heb er geen ervaring mee, maar je kan je afvragen of het nou echt sneller gaat? Je moet toch schoenen passen, ski’s laten afstellen op de schoenen en de juiste stokken kiezen.

Daarnaast lijkt het me fijner om te huren in het gebied zelf, omdat je altijd terug kan naar de verhuur als er iets mis is met het gehuurde materiaal…

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Ik heb er geen ervaring mee, maar je kan je afvragen of het nou echt sneller gaat? Je moet toch schoenen passen, ski’s laten afstellen op de schoenen en de juiste stokken kiezen.
Daarnaast lijkt het me fijner om te huren in het gebied zelf, omdat je altijd terug kan naar de verhuur als er iets mis is met het gehuurde materiaal…

Arends op 25 jan. 2013 15:58

Je haalt de ski’s op in het skigebied zelf. Of het nou veel sneller gaat… mwa dat betwijfel ik ook. Je hebt er wel iets meer korting, maar dat hangt een beetje eraan of je met een reisorganisatie gaat of niet, vaak hebben zij namelijk ook wel een leuke prijs afgesproken. Ik was het van plan om afgelopen vakantie te huren vanuit nederland, maar had geen creditcard (andere site, want kende deze site tot vandaag niet) en heb het dus ter plekke gehuurd. Ik vond dat het niet veel langer duurde, dan wanneer je via een reisorganisatie had betaald

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.