Lessine plant grootste indoor skipiste ter wereld in steengrove*

Denk da ze nu vooral terug op zoek zijn naar investeerders, na al die jaren zullen er toch wel een paar afgehaakt hebben.
Er word alvast veel geld verdient met het volstorten van de put ;).
Eerst zien en daarna geloven ;)

Nog enige update?

Laat ons hopen. Maar elke keer ik het project zie begin ik te watertanden. Maar ik vergeet het ook snel omdat er geen nieuws over komt en ik denk dat het enkel bij een droom zal blijven.

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Je kan altijd eens contact opnemen met de initiatiefnemer/ architect.

Jean-Marc Wellens. 21, Chemin des Peupliers 7800 ATH.
Tél : 0032 68 28 19 74 / info@snowgames.be.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Zou nog steeds heel nice zijn moest die hal er ooit komen :)

@ischgeil: had al email gestuurd net voor ik op dit forum heb gepost. Ben benieuwd of ik er ooit antwoord ga van krijgen. Zo ja, post ik het hier…

Ik hoop dat dit er binnenkort toch doorkomt, voor mij zou het luxe zijn op 15 a 20 min van een indoor wonen ! Ik neem direct een abonnement.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Wie o wie kan ons verlichten inzake dit onderwerp? Het zou voor mezelf en vele andere wintersporters heerlijk zijn moest dit project nu daadwerkelijk doorgaan :)

Hoor er momenteel niets meer over.

If you're not living on the edge, you're taking up too much space

Klinkt mij al jaren in de oren als een bepaalde Hollandse berg, die komt er namelijk ook niet… :-(

...ski-addict...

Grappig dit nu hier op het forum te zien.

Was gister aan het hardlopen op de sint-pietersberg bij Maastricht, en dacht nog dat dat ook wel een mooie locatie zou zijn! D’n observant (een kunstmatige heuvel bovenop de ‘berg’) is 170m hoog, en de groeve gaat tot 5m boven NAP diep. 165m hoogteverschil, dat wordt in Landgraaf (60m) bij lange na niet gehaald!

Gaat overigens never nooit gebeuren, het wordt een natuurgebied. Maar ik ben blijkbaar niet de enige die een skihelling ziet in een groeve!

Plaats een reactie