Russen in dit gebied?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Breuil - Cervinia

Weet iemand of er in dit gebied veel Russen rondskiën? Ik kom nogal wat hotel-sites tegen in het Italiaans, Engels en Russisch.

Ben afgelopen zaterdag teruggekomen uit dit prachtige gebied. Ik ben inderdaad een aantal russen tegengekomen, ook in ons hotel. Zelfs een gezellige avond met een wat ouder stel beleeft. Mijn ervaring is in Breuil-Cervinia met russen is, vooralsnog, positief. We zaten wel in een wat rustige periode en kan je niet vertellen hoe het is met de russen in het hoogseizoen.

zijn er ook veel Hollanders?

Week na nieuwjaar ben ik er geweest, en ja er zijn aardig wat russen maar niks om lastig van te worden, buiten het ene restaurantje op de piste dat geheel russisch is en waar wij zo dom zijn geweest te gaan eten!
Eten in Italië is altijd goed maar dus ni bij Russen :-)
Gebied is schitterend trouwens

Vorig jaar, februari 2011, ook in valtournenche/breuil cervinia geweest. Toen welgeteld 1 russisch stel gezien maar geen zuipende russen verder, sowieso heerlijke plek voor mensen die gezellig biertje willen doen maar geen keiharde apres ski willen.

Zijn het Russen of Polen? Waar ik naar toe ga Livigno, de laatste jaren veel Polen. Maar ja die moeten er ook zijn zeker?

RoCo

Plaats een reactie