Skipasprijzen Ski Amadé

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skischaukel Dorfgastein Großarltal

Het blijkt niet uit de lokale websites, maar zijn er weekpassen te krijgen die alleen voor het deelgebied gelden?
Dagpassen zijn per definitie alleen voor het lokale gebied geldig, dus ik ben bang dat ik het antwoord al weet.

Hoi Jay

Deze zijn volgens mij niet verkrijgbaar voor zover ik weet.
Groetjes GJ D

Nee, voor een paar jaar geleden kon dat nog wel voor een aantal dagen. Nu ben je genoodzaakt om een ski Amade pas te kopen.

Dienten Die Alte schule

Ja ik was er al bang voor.
Prijzig geintje als je de hele week op 1 berg blijft hangen met kleine kids.
Ik weet, je kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn en je maakt nog steeds gebruik van lift en piste, maar net als bijv Les 3 Vallees betaal je toch aanzienlijk minder als je maar in 1 dal blijft hangen.

@Jay ik weet niet of je al bent geweest. Maar voor de kleintjes is er een mini card. Volgens mij tot en met geboorte jaar 2009

Deze kost voor de hele week 25 euro

@Desiree2, dankjewel!
We gaan in de voorjaarsvakantie maar toch niet naar ski amadé. Mijn kinderen zijn ook van voor 2009 dus het had niet opgegaan helaas.

Oke waar gaan jullie nu heen?
Fijne vakantie alvast. Wij wel in de Voorjaarsvakantie naar Flachau :)

Dit jaar Saalbach, na 10 jaar. Ieder jaar veranderen de eisen omdat de kids groter worden. Saalbach kennen we nog van daarvoor en dus eens kijken of we ze warm kunnen maken voor de apres ski :-)
Jullie ook een mooie vakantie natuurlijk!

Plaats een reactie