snowtrex

Dit onderwerp gaat over de bestemming Katschberghöhe

Heeft iemand enig idee hoe een aanbieder als snowtrex te werk gaat?
Vorig jaar hadden we via deze aanbieder nml een heerlijk hotel, waar we komend jaar graag weer heen zouden gaan. Nu word deze nog niet op hun website aangeboden. Hebben ze een standaard aanbod of verschilt dat per jaar?? Dan weet ik of ik moet wachten of gewoon iets anders moet zoeken. Het Hotel nu zelf boeken zou €1000 duurder zijn en geen skipas.

Heb je Snowtrex al gebeld en dezelfde vraag gesteld? Wellicht gewoon nog niet beschikbaar gemaakt, het is tenslotte nog juli.

Voor hetzelfde geld gaan ze nu niet meer met het hotel in zee, omdat het veel duurder is geworden. Even vragen bij Snowtrex is id. de beste oplossing.

Ik heb ze een email gestuurd. dank voor jullie reactie

Het appartement dat ik vorig jaar via Snowtrex had zit er ook nog niet tussen.
Ik overweeg om zelfstandig contact op te nemen.

It is an amazing world

Het appartement dat ik vorig jaar via Snowtrex had zit er ook nog niet tussen.
Ik overweeg om zelfstandig contact op te nemen.

Henrike op 13 jul 2023 08:10

heb ik ook gedaan, maar het hotel gaf mij een aanbod dat zo’n €1000 meer was dan afgelopen jaar. De teller zal dan nog meer oplopen aangezien er geen skipas bij zit. In een reactie liet snowtrex nog niet te weten of onze locatie nog online komt.

Bij mij stond er dat deze locatie binnenkort online zou komen.
Neemt niet weg dat ik inmiddels al even rechtstreeks contact heb opgenomen.
Straks ben ik een aantal weken offline. Zou zonde zijn om het mis te lopen.

It is an amazing world

Het appartement dat ik vorig jaar via Snowtrex had zit er ook nog niet tussen.
Ik overweeg om zelfstandig contact op te nemen.

Henrike op 13 jul 2023 08:10

heb ik ook gedaan, maar het hotel gaf mij een aanbod dat zo’n €1000 meer was dan afgelopen jaar. De teller zal dan nog meer oplopen aangezien er geen skipas bij zit. In een reactie liet snowtrex nog niet te weten of onze locatie nog online komt.

visbeen op 13 jul 2023 08:28

Snowtrex had ook nog geen contact opgenomen met onze locatie.
Inmiddels heb ik deze zelf gereserveerd en aanbetaald.
Schatten van mensen daar. Beetje afgelegen maar is voor ons helemaal goed.
De huurprijs kan nog iets omhoog gaan voor 2024 maar ik verwacht in dit geval geen fikse stijging.

It is an amazing world

Plaats een reactie