Pitztaler gletscher en kinderen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Pitztaler Gletscher

Hallo,
wij gaan naar het Pitztal en willen een dag hoog de gletscher op met onze dochter van 8 die blauw aankan. Is rood op de gletscher inderdaad rood of valt dat mee?
Dank alvast.

Ik denk dat rood eerder wit is dan rood ;) :D

Je kan het het beste zelf ervaren hoe het is op die piste’s, iedereen heeft zijn eigen niveau, de kleuren geven alleen een indicatie aan. En als ze alleen blauw aan kan zou ik haar gewoon in een skiklas plaatsen, ik vind het namelijk onverantwoord als ouders hun kind(eren) meenemen naar een rode of zwarte piste als ze alleen maar blauw aankunnen.

Carnas on Tour

De pistes op de Pitztaler Gletscher zijn niet zo heel rood. Ze zijn ook erg breed, dus dat moet prima te doen zijn!

Don`t eat yellow snow

Hoe goed kan je dochtertje skiën? Rood op de gletscher is in ieder geval niet bijzonder donkerrood … over het algemeen mooie brede pistes zonder te veel bijzonderheden. Hier en daar even een iets donkerder stukje, niets overdreven.

alleen de toegang naar de gletscher vind’k niet zo aangenaam … tamelijk druk treintje door de berg waar kinderen toch goed begeleid moeten worden.

Plaats een reactie