wat is de beste route van leeuwarden naar oostenrijk kaprun zell am zee europa sport region ????? he

Dit onderwerp gaat over de bestemming Schmittenhöhe

ik wil graag een korte en zeer snelle route van leeuwarden naar kaprun oostenrijk. wie kan mij helpen? tevens zoek ik goedkope overnachtingen in duitsland langs deze route. graag zsm. mvg gerda. vrijheidisblijheid@gmail.com
hartelijk dank alvast.

probeer het eens met http://www.routenet.nl

het snelste: naar Eelde, daar in vliegtuig stappen richting Salzburg, dan met een budget-huurauto naar Kaprun.
da’s denk ik de snelste route…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Het snelste is denk ik om jezelf up te beamen.

Moet je ff met Scotty regelen…

Teun, ik gaf je gisteren al aan dat als je geen constructieve bijdrage wenst te leveren, je beter je heil ergens anders kunt gaan zoeken. Je reactie is volkomen nutteloos en bovendien ook niet echt grappig. Dit soort reacties zullen we verwijderen in de toekomst.

Johan487, ook jou wil ik vragen om normaal te reageren.

Vragen staat vrij …

@Martijn

Is het voor jullie misschien een beter idee om een verplichte login te passeren alvorens men kan reageren op het forum? Los van de ladingen spam die dan niet meer op het forum kunnen komen is het voor jullie ook een stuk makkelijker beheren, met name van deze vervelende kwesties.

Uiteraard begrijp ik dat jullie het forum toegankelijk en bereikbaar willen houden voor iedereen, maar wie heeft er tegenwoordig nog een forum zonder login?
Natuurlijk moet je dit puur opvatten als een suggestie, ik begin me namelijk zo langzamerhand ook te ergeren aan alle nutteloze posts op jullie forum. Voor de rest, WTG!

@Marco K, bedankt voor je reactie. We geloven erg in de laagdrempeligheid van deze website. Mocht het inderdaad verder uit de hand lopen dat gaan we enkel werken met accounts. Dat zou erg jammer zijn.

Ik vind dat dit topic ook geen constructieve bijdrage levert aan het forum. Een route opzoeken kan iedere pannekoek toch? Of heb jij een andere mening, Martijn?

@johan487, ook ik vind dit topic niet geweldig. Er zijn echter een hoop wintersporters die niet zo thuis zijn op het internet als jij bent. Je kunt dan helpen (geef snel een url van Google Maps bijvoorbeeld) of reageer gewoon niet.

Dat deed ik toch ook?

@Gerda: wij zijn in feb naar Ramsau geweest en zijn via Kassel gereden, dit om files bij Franfurt te mijden.
Rijdt perfect, hebben overnacht volgende ochtend om 8.00 in auto (zaterdag), bijna geen file bij Munchen en om 15.00 op plek bestemming.
Overnachtingsadres mail ik nog wel even

Wij gaan altijd vanuit Langweer (op vrijdag rijden) via Noordoost polder naar Arnhem de grens over bij Oberhausen de a3 nemen.Dan de a9 bij Nurnberg richting Munchen dan de 99 en dan de a8 richting Salzburg bij Traunstein/Siegsdorf eraf,de b306,b305,b21 steinpass en dan de b312 hierna de b311. Je kunt ook via Kufstein langs pass Turn veel succes

hotel: linksundrechts.com

Plaats een reactie