Kluisjes voor baggage Zell am See

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

Hoi allemaal,

Volgende week zaterdag gaan wij met een groep van 8 naar Zell am See (ik voor het eerst whooo). We gaan met de trein en komen zondag midddag aan en willen graag nog gebruik maken van de 2 uurtjes van de skipas die we die dag mogen gebruiken, maarrrrrrr we kunnen pas vanaf 5 uur in het appartement en zitten dan met de baggage.
Is er iemand hier die al veel ervaring heeft in Zell am See en die weet of er ergens kluisjes zijn voor koffers en tassen? ik heb al aardig wat gezocht maar ik kan alleen wat vinden over skikluisjes voor ski’s en daar passen denk ik geen koffers in. Ik heb ook gevonden dat er een paar kluisjes zijn op het station maar dit zijn er niet heel veel en ben een beetje bang dat ze vol zitten als wij daar aankomen.

Dus als iemand mij aan info kan helpen hoor ik het graag :)

De bagagekluizen op het station zijn wel de ruimste. De skilockers bij de Areitbahn kunnen ook schoenen aan, dus een wat smallere koffer zou evt daar in passen.
Is bagage stallen bij jullie accomodatie evt mogelijk? Soms mag je die al wel in de ski kelder wegzetten.
Btw, welk appartement zitten jullie? Misschien ken ik die.

*bericht bewerkt door Bennie op 15 jan 2022 22:32

Je accommodatie heeft waarschijnlijk wel een ruimte om je om te kleden en je bagage tijdelijk neer te zetten.

We zitten in appartement Mozart aan de Mozartstrasse. Ik weet niet zeker of we wat eerder daar baggage kunnen droppen. We moeten de sleutel op een andere plek ophalen namelijk dus misschien is er daar niet eens een receptie of zoiets. Maar als dat de beste optie is ga ik ze morgen wel bellen om te vragen of dat kan. Bedankt voor de reactie iig!

Doet me niet direct aan een Home Office & Service accomodatie denken. Anders had je nog kunnen vragen of je de koffers in de skikelder van chalet Edelweiss (vlak bij, tegenover de open parkeerplaats, achter de FoaSchui) zou mogen stallen.

Hoi Bennie,
Het is wel een Home Office & Service accomodatie. Volgens onze boeking moeten we de sleutel ophalen bij een kantoor van hen in Maishofen. Daarom was ik bang dat er dus geen receptie zou zijn. Ik heb morgen tijd om te bellen dus kan dan even vragen wat de opties zijn. Hoop wel dat het lukt :)

Oei, het kantoor zit nogal ongunstig als je met het OV gaat. Het zit namelijk buiten Maishofen. Ik zou een taxi aanraden om daarheen te gaan. De bus kan wel, maar die rijdt op zaterdag één keer per uur.

Je appartement heeft inderdaad geen receptie; die zijn er niet bij Home Office. Alleen het kantoor. Misschien wel een skikelder waar je bagage kwijt kunt.

*bericht bewerkt door Bennie op 17 jan 2022 19:47

Plaats een reactie