Pinzgauerhütte op Schmittenhöhe

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zell am See

Op jacht naar een leuke vakantie kwam ik een aanbod tegen waar je een week boven op de berg slaapt in de Pinzgauerhütte.
Nu reis ik samen met mijn dochter van 8 met zeg 2weken skiles aan ervaringen. Ik wil haar zeker nog laten lessen.

Is dit een handige locatie of beter onthouden voor een ander jaar?

Ken het niet maar lijkt me wel een leuk avontuur voor je dochtertje.
Doorgaans zijn plaatsjes in berghutten aan de pistes moeilijk te reserveren. Gewoon doen als je er wat voor voelt. 😉

Bla, bla, bla.

Het is echt een mooie hoek en wordt door niet te moeilijke pistes ontsloten. Dus technisch kan het.

Bedenk wel dat je daar dan ook echt zit vanaf het avondeten. Even naar het zwembad, het meer of het stadje gaat dan niet meer. En dat zijn ook pluspunten van Zell am See.

Oh ik zou het doen super leuk op de berg en als eerste de piste af. Heel leuke ervaring voor jullie beide, zou wel voor een 2 pers kamer gaan, zodat je wel nacht rust hebt en wat prive. Je kan op de ski best wel bij de skischool komen.

Dienten Die Alte schule

daar is een vrij lastige afdaling voor beginners en niet echt geschikt om s’morgens je dag te starten om naar skiles te gaan ( mijn mening als leraar zijnde) wat wel leuk is achter de sneeuwcooter om terug bij de lift te komen😉😉

Tnx,
Hij gaat op t wensenlijstje voor als we allebei goed kunnen skieen.

De 9b is niet zo lastig hoor. En via de 9a er naartoe skiën is ook niet zo lastig. En de eerste meters richting het Kinderland over piste 1 is al helemaal een feest, want dat is al vroeg op de dag een knollenveld.

Altijd doen. Leuke, gezellige hut. Zeer mooi gelegen. Heb er zelf ook wel eens overnacht.

Plaats een reactie