Seiser Alm, leuk hotelletje gezocht.

Dit onderwerp gaat over de bestemming Seiser Alm (Alpe di Siusi)

Voor een short-ski (lang weekend) eind januari/begin februari zoek ik een leuk hotelletje bij voorkeur (zo dicht mogelijk) bij de pistes of skilift.
Halfpension, makkelijk met de auto bereikbaar, comfortabel (geen Spartaanse bedoening), wellness is geen must zolang het eten er maar lekker is.
Bedoeling is enkele dagen rustigjes voormiddagen skiën, uitgebreid te lunchen & namiddagen wandelen; dus geen stressy Sella Ronda’s afhaspelen. ;)
Iemand een tipje?

Bla, bla, bla.

Hotel Icaro ligt aan de piste en heeft een adembenemend uitzicht op de Langkofel , een van de mooiste uitzichten van de Seiseralm. Kost wat, maar dan heb je ook wat. En je kan wandelen tot je scheel ziet.

Life is what happens while you were checking your phone

Het zijn allemaal leuke hotels daar, maar sommige kan je niet met de auto komen, dan komen ze je wel halen. Het word niet makkelijk om nog een kamer te vinden, onze ervaring is dat de meeste hotels een jaar van te voren al vol zijn geboekt.

Dit is een greep uit de hotels tot waar je met de auto kunt komen en allemaal direct aan de piste. Hotel Piccolo
Hotel Zorzi, Hotel Bellavista,
Hotel Schmung , Hotel Seelaus
Hotel Seiser Alm Urthaler
Hotel Steger-Dellai , Hotel Ritsch
Hotel Saltria, Hotel Brunelle.
Sporthotel Sonne, Hotel Albergo Monte Piz

Hoy @bartvwg ,

Indien je in de buurt een hotelletje zoekt, in La Villa 3 x geweest , aan de piste en aan de lift, wel Niet Seiseralm maar toch dichtbij en ook prachtige omgeving van La Crusc…
Indien interesse …pm.

*bericht bewerkt door dan58 op 02 aug 2021 10:01

Born to run. B.S.

Bedankt allemaal! :) @dan58 zoek toch specifiek Seiseralm. :p

Bla, bla, bla.

Dit is een greep uit de hotels tot waar je met de auto kunt komen en allemaal direct aan de piste. Hotel Piccolo
Hotel Zorzi, Hotel Bellavista,
Hotel Schmung , Hotel Seelaus
Hotel Seiser Alm Urthaler
Hotel Steger-Dellai , Hotel Ritsch
Hotel Saltria, Hotel Brunelle.
Sporthotel Sonne, Hotel Albergo Monte Piz

Martijn.d op 01 aug 2021 13:50

Daar zijn er bij die hun prijzen wel weten te maken zeg!
Afzetters! :D

Bla, bla, bla.

onze ervaring is dat de meeste hotels een jaar van te voren al vol zijn geboekt.

Martijn.d op 01 aug 2021 13:31

Mijn ervaring is toch dat ze allemaal nog wel plaats over hebben. :)
Maar ik spreek wel over de niet-(school-)vakantieperiodes.

Bla, bla, bla.

Wij gaan in feb naar Hotel Brunelle.
Mijn zusje is er 2 weken terug geweest en was erg enthousiast.

Disturbing the peace since 1975

Plaats een reactie