Fulpmes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fulpmes

Wij zitten enorm te twijfelen of we vrijdag 21/1 op wintersport naar Fulpmes zullen gaan, we kunnen nog annuleren, liever niet maar we twijfelen heel erg of het wel nog een beetje gezellig is.ik weet dat er geen apres ski is zoals normaal maar wij vinden het wel gezellig om in de middag/namiddag nog ergens gezellig iets te drinken en ook na het eten in het hotel aan de hotelbar of ergens anders, maar of dit in deze tijd nog beetje gezellig is? Iemand ervaring mee?We zijn nog nooit eerder in Fulpmes geweest, meestal Fieberbrunn.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 14 jan 2022 20:27: verhuisd naar juiste subforum

Ha, ik heb geen ervaring. Maar als je de mogelijkheid hebt: altijd gaan hoor!
En als ‘gezelligheid’ het criterium is, dan maak je die zelf.

De bar in het dalstation was altijd gezellig, maar geen plek waar je nu op het terras zou zitten.
Centrum is niet echt bijzonder.

Op de berg meer dan genoeg gezellig plekken om buiten te zitten, aanrader is de gatalm of Jochgeierbar (weet niet of die open zijn)

Bar Caramba en Leo’s Stadl zijn prima om een paar biertjes te doen. En tijdens het skiseizoen treden Die Schilehrer iedere dinsdag en donderdag op in Der Dorfskrug, vanaf 21uur.
Let wel, dit alles natuurlijk onder “normale” omstandigheden, er schijnt nu iets van een eng virus rond te gaan…

Wij zitten enorm te twijfelen of we vrijdag 21/1 op wintersport naar Fulpmes zullen gaan, we kunnen nog annuleren, liever niet maar we twijfelen heel erg of het wel nog een beetje gezellig is.ik weet dat er geen apres ski is zoals normaal maar wij vinden het wel gezellig om in de middag/namiddag nog ergens gezellig iets te drinken en ook na het eten in het hotel aan de hotelbar of ergens anders, maar of dit in deze tijd nog beetje gezellig is? Iemand ervaring mee?We zijn nog nooit eerder in Fulpmes geweest, meestal Fieberbrunn.

Odeke op 14 jan 2022 18:36