Fulpmes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fulpmes

Wij zitten enorm te twijfelen of we vrijdag 21/1 op wintersport naar Fulpmes zullen gaan, we kunnen nog annuleren, liever niet maar we twijfelen heel erg of het wel nog een beetje gezellig is.ik weet dat er geen apres ski is zoals normaal maar wij vinden het wel gezellig om in de middag/namiddag nog ergens gezellig iets te drinken en ook na het eten in het hotel aan de hotelbar of ergens anders, maar of dit in deze tijd nog beetje gezellig is? Iemand ervaring mee?We zijn nog nooit eerder in Fulpmes geweest, meestal Fieberbrunn.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 14 jan 2022 20:27: verhuisd naar juiste subforum

Ha, ik heb geen ervaring. Maar als je de mogelijkheid hebt: altijd gaan hoor!
En als ‘gezelligheid’ het criterium is, dan maak je die zelf.

De bar in het dalstation was altijd gezellig, maar geen plek waar je nu op het terras zou zitten.
Centrum is niet echt bijzonder.

Op de berg meer dan genoeg gezellig plekken om buiten te zitten, aanrader is de gatalm of Jochgeierbar (weet niet of die open zijn)

Bar Caramba en Leo’s Stadl zijn prima om een paar biertjes te doen. En tijdens het skiseizoen treden Die Schilehrer iedere dinsdag en donderdag op in Der Dorfskrug, vanaf 21uur.
Let wel, dit alles natuurlijk onder “normale” omstandigheden, er schijnt nu iets van een eng virus rond te gaan…

Wij zitten enorm te twijfelen of we vrijdag 21/1 op wintersport naar Fulpmes zullen gaan, we kunnen nog annuleren, liever niet maar we twijfelen heel erg of het wel nog een beetje gezellig is.ik weet dat er geen apres ski is zoals normaal maar wij vinden het wel gezellig om in de middag/namiddag nog ergens gezellig iets te drinken en ook na het eten in het hotel aan de hotelbar of ergens anders, maar of dit in deze tijd nog beetje gezellig is? Iemand ervaring mee?We zijn nog nooit eerder in Fulpmes geweest, meestal Fieberbrunn.

Odeke op 14 jan 2022 18:36

Er was even iets fout gegaan. Maar voor degenen die zat te twijfelen over Fulpmes. Hoe is het nog afgelopen? Zijn je nog geweest? En wat zijn de ervaringen?
Zijn er intussen nog meer mensen die ervaringen hebben met Fulpmes? Skigebied met kinderen? Leuke authentieke hutjes in de bergen? Of leuke gezellige authentieke restaurants in het dorpje? Of authentiek waar je gewoon gezellig nog wat kunt drinken. Ben benieuwd of er nog wat te melden is.

We zijn wel op wintersport geweest, hebben wel onze vakantie naar Fulpmes geannuleerd en besloten om net voor vertrek iets te boeken, is toen Seefeld geworden,en zijn blij dat we toch zijn gegaan.We hadden heerlijk weer en vonden Seefeld een leuke plaats ondanks de beperkingen van nu.Ben wel nog steeds nieuwsgierig naar Fulpmes.Mijn man keek iedere dag naar webcams van Fulpmes en zag het dorp iedere dag erg lang in de schaduw liggenHalf/eind januari)aangezien hij niet skied vind hij het wel lekker als het mooi weer is dat de zon ook in het dorp schijnt….kan iemand hier mischien meer vertellen of Fulpmes inderdaad veel in de schaduw ligt?

De afgelopen 10 jaar of iets dergelijks al naar Fulpmes gegaan, als je een authentiek zonnig romantisch dorp verwacht, vooral wegblijven.
Skiën op Schlick is zelfs in de kerstweek al goed, komt mede door de schaduw ligging.
Hut onderaan de gondel (slushiebar of iets dergelijks) kansloos.
Als je wilt skiën en avonturen met kinderen top , natuurlijke halfpipes (steenwinning dus niet echt natuurlijk) leuke cross door de bossen enz. Maar ik heb liever dat iedereen wegblijft want dan blijft het lekker rustig, ruk gebied dus.

.

De afgelopen 10 jaar of iets dergelijks al naar Fulpmes gegaan, als je een authentiek zonnig romantisch dorp verwacht, vooral wegblijven.
Skiën op Schlick is zelfs in de kerstweek al goed, komt mede door de schaduw ligging.
Hut onderaan de gondel (slushiebar of iets dergelijks) kansloos.
Als je wilt skiën en avonturen met kinderen top , natuurlijke halfpipes (steenwinning dus niet echt natuurlijk) leuke cross door de bossen enz. Maar ik heb liever dat iedereen wegblijft want dan blijft het lekker rustig, ruk gebied dus.

Geenen op 11 feb 2022 19:40

Dus het bevalt je zo slecht dat je er al wel 10 jaar komt? Het bovenstaande gevraagde wil je stil houden zodat het lekker rustig blijft. Laat het mij weten als ik er naast zit.

De afgelopen 10 jaar of iets dergelijks al naar Fulpmes gegaan, als je een authentiek zonnig romantisch dorp verwacht, vooral wegblijven.
Skiën op Schlick is zelfs in de kerstweek al goed, komt mede door de schaduw ligging.
Hut onderaan de gondel (slushiebar of iets dergelijks) kansloos.
Als je wilt skiën en avonturen met kinderen top , natuurlijke halfpipes (steenwinning dus niet echt natuurlijk) leuke cross door de bossen enz. Maar ik heb liever dat iedereen wegblijft want dan blijft het lekker rustig, ruk gebied dus.

Geenen op 11 feb 2022 19:40

Dus het bevalt je zo slecht dat je er al wel 10 jaar komt? Het bovenstaande gevraagde wil je stil houden zodat het lekker rustig blijft. Laat het mij weten als ik er naast zit.

Paultje op 11 feb 2022 21:49

Ik heb nu een paar keer jouw reactie gelezen maar wat is de vraag?

.

De afgelopen 10 jaar of iets dergelijks al naar Fulpmes gegaan, als je een authentiek zonnig romantisch dorp verwacht, vooral wegblijven.
Skiën op Schlick is zelfs in de kerstweek al goed, komt mede door de schaduw ligging.
Hut onderaan de gondel (slushiebar of iets dergelijks) kansloos.
Als je wilt skiën en avonturen met kinderen top , natuurlijke halfpipes (steenwinning dus niet echt natuurlijk) leuke cross door de bossen enz. Maar ik heb liever dat iedereen wegblijft want dan blijft het lekker rustig, ruk gebied dus.

Geenen op 11 feb 2022 19:40

Dus het bevalt je zo slecht dat je er al wel 10 jaar komt? Het bovenstaande gevraagde wil je stil houden zodat het lekker rustig blijft. Laat het mij weten als ik er naast zit.

Paultje op 11 feb 2022 21:49

Ik heb nu een paar keer jouw reactie gelezen maar wat is de vraag?

Geenen op 12 feb 2022 09:24 Ik heb jouw reactie ook een paar keer gelezen en vond dat lastig wat je precies bedoelt. Het zal wel een leuk dorpje zijn. Fijne dag verder.

@Paultje als je een leuk authentiek romantisch dorpje zoekt vooral wegblijven, is redelijk helder. Voor het skiën en zeker met kinderen een aanrader als je van kleine gebieden houd.

.

Plaats een reactie