Skipas Zermatt&Bruel Cervinia?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Matterhorn Zermatt

Hoi mede ski fanaten,

Aankomende winter gaat de reis naar de Matterhorn, welke skipas kan ik het beste nemen als ik zowel in Zermatt als Bruel Cervinia wip skieen?

De internationale pas of de internationale Aosta pas?

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 19 aug 2023 20:32

Hoi Jeroen,

Leuk te lezen dat je naar Matterhorn gaat.
Vorig jaar in Zermatt geskied. Ervaring leert dat vanwege de harde wind het Italiaanse gebied vanuit Zwitserland vaak niet te bereiken is. Wij hadden enkel de Zermatt pas. Meer dan genoeg pistes.

Groet,

Bas

Vanuit hier ook bedankt voor je tip Bas!
Ook ik mag dit seizoen een kijkje gaan nemen in Zermatt.
Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie weet waar en wanneer de online skipassen te verkrijgen zijn?
Mag wel zeggen dat ik er onwijs naar uitkijk :)

Je kan de skipas nu al bestellen! Ze hebben in Zermatt dynamische prijzen dus nu zijn ze nog het goedkoopst! Ik ga dit jaar ook weer naar Zermatt en idd verbinding vaak dicht ivm wind. Maar ook genoeg keer gehad dat het wel open was. Je kan per dag een upgrade nemen (circa 50 chf) of je betaalt eenmalig 51 chf extra bovenop de Zermatt pas voor een internationale pas waarmee je alle dagen naar Italië kan! :)

Edit: bestellen kan via de Matterhorn bergbahnen https://www.matterhornparadise.ch

*bericht bewerkt door DaphneK op 10 okt 2023 21:25

Ik weet niet of je al een accomodatie hebt geboekt. Maar het loont om aan de Italiaanse kant te verblijven. Alleen de pas voor 6 dagen (internationaal) scheelt €84,- ! Ook je acco, eten en drinken zal aanzienlijk goedkoper zijn.

(minder) leuk feitje over de pas: 500 CHF voor een 6daagje pas!!! nog niet eerder gezien in europa

*bericht bewerkt door JurrianvanLoo op 12 okt 2023 11:00

Let it snow

Plaats een reactie