Skilift inbegrepen bij skipas?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Matterhorn Zermatt

null

Weet iemand al of de nieuwe verbindingslift tussen Zermatt en Bruel Cervinia inbegrepen is bij de skipas?

Want? Je kunt m gewoon skiën volgens mij

Edwin van Riel

Ik dacht te hebben gelezen op t Alpinforum bij “Infrastrukturelle Neuigkeiten” en dan onder Zermatt dat deze lift – als die open is – bij de skipas inbegrepen zit. Maar heb even geen zin om t op te zoeken.

Want? Je kunt m gewoon skiën volgens mij

evr66 op 25 nov 2023 11:26

Is natuurlijk een must do voor de liftfanaat! En daarnaast biedt het ook de langste afdaling als je vanaf Italië naar Zermatt dorp wil skien

*bericht bewerkt door Jesper op 25 nov 2023 11:52

Gang is alles

Ik dacht te hebben gelezen op t Alpinforum bij “Infrastrukturelle Neuigkeiten” en dan onder Zermatt dat deze lift – als die open is – bij de skipas inbegrepen zit. Maar heb even geen zin om t op te zoeken.

Want? Je kunt m gewoon skiën volgens mij

evr66 op 25 nov 2023 11:26

Is natuurlijk een must do voor de liftfanaat! En daarnaast biedt het ook de langste afdaling als je vanaf Italië naar Zermatt dorp wil skien

Jesper op 25 nov 2023 11:52

Daar heb je deze lift niet voor nodig. Gewoon even via Trockener Steg. Deze lift is (vooral) voor toeristen in de zomer bedoeld. Voor skiën is hij volkomen overbodig.

@jesper serieus, mensen (op dit forum) die liever in de lift zitten als ze een mooie afdaling kunnen maken?

Idd vnl voor de zomer denk ik
@drphil met kerst maar weer eens zo’n top-steak scoren in cervinia 💪

Edwin van Riel

Plaats een reactie