Verblijf gezocht Ellmau

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ellmau

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een verblijfplaats te Ellmau. Aankomt op zondag 16/02 en hopelijk 5 overnachtingen.

Reeds een mailtje gestuurd naar Widauer en Tirolerhof maar deze zijn reeds volzet. Mensen dat me hier tips kunnen geven? Liefst mogelijk zo budgetvriendelijk. rond de 50€ pp, kamer met ontbijt. Half pension is een optie voor ons.

Hmmz, lastig want het is al vrij laat om te boeken en het is voor een deel van nederland krokusvakantie. Misschien de plaatselijke vvv contacten? Misschien je lokatie keuze verruimen? Zit je vast aan ellmau? Het skigebied is zo enorm groot dat je vanuit verschillende kanten/dorpen hetzelfde gebied in kan. Misschien je prijs verhogen?

Aankomst zondag is meestal ook lastig aangezien de meeste hotels, pensions en dergelijke alleen van zaterdag tot zaterdag verhuren, zeker in het hoogseizoen!

Heb nog ff nagvraagd: familie gaat altijd naar Ellmau en boekt bij dit pension zelf, zonder tussenkomst van reisagentschap;

Kaisermann.at

@Nemrah, het is idd vrij laat. maar het is zeer moeilijk voor beiden om verlof te nemen (zelfstandigen hehe :))
Ik ga een mailtje sturen naar kaisermann,

En neen, hang niet echt vast voor Ellmau, maar op aanraden van een vriend ben ik toch hier iets aan het zoeken.

Ben ondertussen heel de dag aan het rondzoeken, niet enkel Ellmau Ofwel te duur, ofwel een te klein gebied. Ofwel zijn de hotels erbarmelijk slecht.

Je zal waarschinlijk toch ergens concessies moeten Misschien naar de zuidkant van de alpen kijken? Veel betere pistes momenteel met de weinige sneeuw in het Wij zitten in dezelfde week in Heiligenblut. Rustiger, mooier weer, meer sneeuw, iets verder ‘Landhaus schober’, weet niet of er nog plek Zijn nederlanders, hebben een eigen site.

Zusje heeft gisteren, voor 2e week maart, geboekt in

Stubai moest er nog bij

Scheffau is een klein dorp naast Ellmau, daar zijn ook verschillende appartementen en pension te vinden voor een schappelijke prijs. Zelf gaan wij al ruim 15 jaar naar Ellmau en hebben altijd in haus Enzian gezeten. Dit was vlak bij de lift maar bestaat helaas al een aantal jaren niet meer. Afgelopen jaar verbleven we in haus Beer. De appartementen boven apres ski cafe Fabels schijnen ook goedkoop en goed te zijn maar waarschijnlijk al vol. Er zijn genoeg pensions en appartementen in Ellmau dus ik denk dat je echt wel iets kunt vinden.

Na uren zoeken heb ik het voor Ellmau opgegeven. Wrs binnenkort al iets regelenen voor eind dit jaar. Dat we er op tijd bijzijn deze Voorlopig denken we om via de actie van outspot naar Tignes te gaan. Bus, vol pension en skipas inbegrepen voor een 680€ pp voor 5

@gast432 we hebben een paar jaar geleden een x hier gezeten:
http://www.wilderkaiser.info/en/ellmau/accommodation/details…

Tis een boerderij met kamers en een losse vakantiewoning. Niet duur, en op zich prima voor elkaar. Dichterbij de lift van Scheffau dan dat van Ellmau trouwens, het ligt ook halverwege die 2 dorpen.

Geen idee of ze nog wat vrij hebben, even een mailtje aan wagen zou ik zeggen!

Hoi,

Als ik op deze site kijk http://www.skiwelt.at/nl/ en dan van zondag tot zondag ingeef bij accomodaties. Is er toch nog behoorlijk wat vrij (wel gezocht op 2 pers, het was mij niet duidelijk met hoeveel personen je gaat.

Altijd zoeken voor een hele week. Je kunt dan altijd nog afspraken maken met de verhuurder voor evt minder dagen/nachten. Of gewoon voor de hele week betalen en eerder gaan, mochten ze alleen voor een volle week willen verhuren

Succes!!!

Geniet van elke dag, het leven is al kort genoeg!

Plaats een reactie