Live vanuit Les Menuires

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Menuires

Waarschijnlijk zit je nog tot het donker wordt op de piste. Ik heb om 16.00 uur de laatste afdaling naar Les Clarines gemaakt. Super dag. 2 maal La Masse vanochtend in volle zon, via Bruyeres naar de Mont de la Chambre. Afgedaald naar Meribel Centre en retour in het zonnetje naar Croisette. Een 10 voor vandaag en wat zullen de mensen die vanaf morgen komen geluk hebben. Goeie reis morgen en wellicht nog tot in het forum.

Hen48

Bedankt voor je geweldige up dates. Wij vertrekken morgen en als vandaag een voorproefje was van het weer dan ziet het er geweldig uit volgende week. Goede reis terug.

Bedankt voor je geweldige up dates. Wij vertrekken morgen en als vandaag een voorproefje was van het weer dan ziet het er geweldig uit volgende week. Goede reis terug.

Annie-s op 15 jan 2016 16:45

Volgende week 20-25 januari Val Thorens shortski…cant wait

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Bericht van vanochtend was niet helemaal goed gegaan zag ik…
Wat een fantastische dag vandaag echt geweldig om zo te mogen afsluiten en toch 2 dagen zon meegenomen!! De eerste mooie en beste dagen van het seizoen :D
Nog beter weer vandaag dan woensdag met alles open zowat.
Deze foto is van half 5 laatste afdaling bij bruyeres en zo 1 een klap vol gas naar mijn residance clarines geboard met nog een klein beetje zon, het was geweldig.
We zijn bijna bij elk dorp geweest: alle meribels, beide hoogtes van courchevel en ook la tania waar we in eerste instantie heen wilden gaan met verblijf.

null

@Freeroider toch tevreden nu met je vakantie? Thanx voor je updates!

Click. Click. Peace

Bedankt voor je geweldige up dates. Wij vertrekken morgen en als vandaag een voorproefje was van het weer dan ziet het er geweldig uit volgende week. Goede reis terug.

Annie-s op 15 jan 2016 16:45

Jullie vakantie begint iig goed want @SPAM gaat vanavond jullie aankomst etentje al voorbereiden! En Jean Rat Winkler heeft een doos champagne meegenomen dus die gaan we morgen openen!

Winter is coming

@Rogier deze dag heeft ontzettend veel goedgemaakt en uiteraard woensdag ook maar vandaag was de mooiste dag ooit voor mij, wat is L3V een ONWIJS!! prachtig skigebied niet te filmen alle dorpen hebben zijn sharme maar ze zijn ieder prachtig voor zich :D
Ik wil elk jaar graag ergens anders heen nieuwe dingen zien nieuwe gebieden verkennen maar het zou zo maar eens kunnen zijn dat ik hier volgend jaar nog een keer terug kom en dat is voor het eerst dat ik dat zeg ;)

Zo gisterenavond om kwart voor 6 thuis aangekomen nadat ik om 10 over 7 sochtends ben vertrokken net na @hulst ;)
Pas die ochtend kwamen of waren we er zeker van dat we elkaar op het forum waren tegengekomen terwijl we elkaar al meerdere keren hadden getroffen :)
En ik kan heel goed begrijpen waarom hij al 8 jaar in les clarines zit!! Hele fijne residance en super skigebied!
Dankzij jou tip ben ik via reims. Brussel uiteindelijk in Tilburg filevrij terecht gekomen terwijl in Luik file was. Bedankt voor de tip nogmaals!

@Freerider. Ik heb nog een vraagje. Wij waren nu met 3 in een zespersoons. Volgend jaar, bij leven en welzijn, zijn we wellicht met 2. Ik neem dat jullie een appartement hadden met 1 slaapkamer. Bij wie hebben jullie geboekt. Met 2 hoeft het immers niet zo groot. Overigens zou ik nu al terug willen. Met de foto’s van skifan blijven we natuurlijk wel een beetje ter plaatse. Groeten.

Hen48

@Hulst wij hadden de 2 kamer appartement algemeen bij Sunweb geboekt en dat was zeer goed bevallen.
Van keuken, slaapkamer, badkamer tot woonkamer was alles lekker ruim en ik denk dat dit de standaard 2 persoonskamer is die ze bij les clarines hebben.
Ja als het aan mij lag ging ik in begin maart ofzo nog een keer met Sunweb maar dan miniski voor 3 dagen en dan last minute naar waar de condities met het weer optimaal zijn :)
Maar mijn vrouw vind 6 dagen in een normale wintersportvakantie voldoende, Ja skifan doet het niet verkeerd nee om daar zolang te verblijven!, alleen gaan skien als het weer lekker is en heerlijk genieten van de bergen :)
Ik ben wel Jaloers ;)

@Freerider. Dank voor de informatie. We gaan nu maar weer op zoek voor de zomer. Wel veel minder leuk.
Misschien nog een Winterbergje, al lijkt dat een afknapper als je ziet wat we vorige week gehad hebben.

Hen48

Plaats een reactie