Skiërs en snowboarders gezocht 25/3/2023

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Menuires

Wie wil graag samen gaan skiën of snowboarden in de laatste week van maart 2023 in Les Trois Vallées?
Wij hebben reeds met 5 geboekt en zoeken nog mensen voor in bijkomend appartement om samen de pistes te bedwingen.

Je kan met de bus gaan (opstapplaatsen in Nl: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Bruchem-De Lucht, Eindhoven en Maastricht; in Be: Gent-Brugge, Antwerpen, Leuven en Sprimont (langs de autostrade nabij Luik)). Met ander/eigen vervoer is ook mogelijk.

  • vertrek met de bus vrijdagavond 24/3
  • aankomst bus zaterdagochtend, dit is een optionele extra skidag, 's avonds in appartement
  • van zondag tot en met vrijdag skiën (6-dagen skipas in reissom inbegrepen)
  • zaterdag 1/4 's ochtend uit appartement, dit is optionele skidag, 's avonds vertrekt de bus naar huis
  • zondag 2/4 's ochtens thuis

We verblijven in de wijk Le Brelin in Les Menuires, in Sowell Résidences Crêt Voland, vlak bij het centrum en de busstopplaats.
https://www.sunweb.nl/wintersport/frankrijk/les-trois-vallee…
https://www.sunweb.nl/wintersport/frankrijk/les-trois-vallee…

bus+verblijf+6 dagen skipas Les Menuires:
** studio max 4 personen (2 in stapelbed in hal, 2 in bedbank in woonkamer) - voordeeltarief:

  • met 2 personen: 599€ pp
  • met 3 personen: 519€ pp
  • met 4 personen: 469€ pp

** 2-kamer app. max 4 personen (2 in slaapkamer in éénpersoonsbed, 2 in bedbank ik woonkamer) - voordeeltarief:

  • met 2 personen: 629€ pp
  • met 3 personen: 539€ pp
  • met 4 personen: 489€ pp

** 3-kamer app. max 6 personen (2x2 in slaapkamer in éénpersoonsbed, 2 in bedbank ik woonkamer):

  • met 2 personen: 899€ pp
  • met 3 personen: 739€ pp
  • met 4 personen: 659€ pp
  • met 5 personen: 609€ pp
  • met 6 personen: 569€ pp
    (voordeeltarief niet meer mogelijk)

Welk appartement het wordt en met hoeveel personen hangt af van wie mee gaat (wie eerst komt, eerst maalt).
Uitbreiding skipas naar 6 dagen Les Trois Vallées: +53€, naar 7 dagen Les Menuires: +40€, naar 7 dagen Les Trois Vallées: +95€, naar 8 dagen Les Menuires: +74€ en naar 8 dagen Les Trois Vallées: +138€.
Indien niet met de bus gaat er 105€ van de prijs af.

De hoofdzaak is skiën/snowboarden. Iets drinken/après-ski geen probleem, maar niet iedere dag tot in de kleine uurtjes en niet ten koste van het skiën/snowboarden.
Gevorderden, minder gevorderen en beginners allemaal welkom.
Wat eten betreft koken we zelf in combinatie met eens uit eten gaan.

Indien ernstig geïnteresseerd om mee te gaan met DEZE reis, laat zeker iets weten.

*bericht bewerkt door DirkG op 11 jan 2023 15:06

Dirk - LIVE unITed

Stuur mij een persoonlijk bericht als je mee wilt.
Je kan ook eventuele ‘eisen’ of wensen doorgeven (b.v. wil je slapen in kamer? in stapelbed? in bedbank? leeftijd range anderen? geslacht anderen?). Zorg er enerzijds voor dat je niet in een appartement komt dat je niet bevalt, maar anderzijds als veeleisend is de kans groot dat een combinatie met jou niet lukt)

*bericht bewerkt door DirkG op 11 jan 2023 18:01

Dirk - LIVE unITed

Er is een WhatsApp-groepje opgericht met ernstig geïnteresseerden.
Eerste bedoeling is om te kijken wie samen met wie in het appartement wil.
Als er mooi groepje is, kan onderling bepaald worden welk soort appartement het wordt (studio/2-kamer/3-kamer/…).
Je kan nog steeds aansluiten.

*bericht bewerkt door DirkG op 12 jan 2023 13:04

Dirk - LIVE unITed

Er is nog één appartement aan voordeeltarief beschikbaar, dus snel zijn is de boodschap.

Dirk - LIVE unITed

Momenteel is er nog één plaats vrij in het bijgeboekte appartement.
Twee vlotte dames van rond de 60 verwelkomen bij voorkeur een derde dame.
Leeftijd niet van belang, maar zoals aangegeven is de hoofdzaak skiën/snowboarden en is après ski beperkt.
Basisprijs komt met 3 personen op 539€ per persoon (=bus+appartement+skipas 6 dagen Les Menuires).
Indien geen bus, dan gaat er 105€ af.
Uitbreiding skipas naar 6 dagen Les Trois Vallées: +53€, naar 7 dagen Les Menuires: +40€, naar 7 dagen Les Trois Vallées: +95€, naar 8 dagen Les Menuires: +74€ en naar 8 dagen Les Trois Vallées: +138€.
Het is de laatste plaats!

*bericht bewerkt door DirkG op 15 jan 2023 20:53

Dirk - LIVE unITed

Beste

Ik heb interesse
Ben een vrouw van 51.

Mvg
Inge Swimberghe

Inge, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
Het gaat hard, dus snel zijn is de boodschap.

*bericht bewerkt door DirkG op 15 jan 2023 21:49

Dirk - LIVE unITed

Het tweede appartement is ook vol.
Moesten er nog mensen geïnteresseerd zijn, dan kan er nog een appartement bijgeboekt worden.
Zij kunnen zich hier melden en onderling iets regelen.
Wij gaan niet meer actief op zoek naar medereizigers en dit ook niet meer faciliteren.

Dirk - LIVE unITed

Dag Dirk,

Mochten zich nog anderen melden of iemand afvallen, dan wil ik wel mee. Ik kan volstaan met een plek in een appartement en in de bus, omdat ik al een skipas voor L3V heb.

Huub

Geen skipas is min 196€ dacht ik…
Als iemand afvalt hoor je van mij.
Met andere aanmelders moet je zelf afstemmen.

Dirk - LIVE unITed

Beste, ik heb mij voor de reis ook aangemeld, jammer genoeg is deze nu vol. Wel is er nog een studio bij te boeken (type c) met vier slaapplaatsen voor 2-4 personen. Ik zou deze graag willen delen met iemand indien interesse.
Stuur mij een prive bericht en dan kunnen we afstemmen!

Zoals gezegd: gelieve inderdaad bijkomend appartement/studio onderling te regelen (de organisatie wordt anders te ingewikkeld).
Uiteraard kunnen we, moesten jullie ook gaan, wel samen gaan skiën enzo indien gewenst (wij hebben een beetje alle niveaus).

Dirk - LIVE unITed

Beste Bellerman, op dit moment is er nog 1 studio type c waar we samen zouden kunnen verblijven in hetzelfde gebouw. Mocht je dit zien zitten laat mij dit even weten, ik regel dit appartement aangezien Dirk al de rest heeft gergeld.

Stuur mij gesrust een pb of appje op 06 39823912

Plaats een reactie