Skipartner(s) gezocht!

Hi iedereen! Ik ben hier nieuw op de site/forum. Ik zoek dus nog een skipartner of partners om samen te gaan skiën en voornamelijk plezier te maken! Qua periode ben ik zeer flexibel (jan - maart) en eigenlijk ook qua bestemming.
Over mijzelf: ik ben 15 jaar geleden op skivakantie geweest en vond het echt super! Al jaren zeg ik om terug te gaan skiën, maar het is er nooit van gekomen… ook vanwege het feit dat niemand van mijn vrienden sneeuwvakantie gezind zijn… Komend jaar wil ik echt gaan! Vandaar deze oproep!
Ikzelf ben van België, 27 jaar, hou van nieuwe sociale contacten. Qua bestemming heb ik totaal geen ervaring, dus sta voor alles open. Ook qua vervoer sta ik voor alles open (beschik over eigen voertuig). Hopelijk komen er wat reacties en kunnen we kennismaken om verder af te spreken.

Hoi,

Je kunt nog met onze groep mee. Zie topic week oz en osains eind maart 2015

Hoi,

Ik zoek ook nog 1 of meer mensen, liefst een groep.
Vertrek deze week, of de komende 2 weken.
Minimaal 4 dagen, voorkeur voor Oostenrijk, bezit eigen vervoer.

Mocht het niet lukken, anderen te vinden, dan ga ik mogelijk deze week nog alleen op pad en heb
dan plek voor mensen die alleen mee willen reizen richting het Zillertal (of ergens onderweg willen worden afgezet)
Ik ben flexibel wat betreft vertrektijden, niets geboekt/bonnefooi.

Hi, in onze gemengde groep bestaande uit 11 zoeken we ook nog 1 iemand! ! We gaan van 2 tot 11 januari naar Risoul in Frankrijk en je hoeft verder niets meer te regelen. Vervoer, skiepas en onderkomen is geregeld!
let me know!!:)

Hai @Jiripunt,

Ik zocht ook een groep en heb me aangesloten aan een gezellig groot groep voor eind maart ! Misschien iets voor jou?
https://www.wintersport.nl/forum/topic/172477

Hoi,

Heb je je al aangesloten bij een groepje of nog op zoek? Ik wil ook graag nog een paar dagen gaan snowboarden dit seizoen. Een hele week is helaas niet mogelijk, maar het maakt voor mij niet uit wanneer.

Hoi hoi,

Hier ook een nieuweling op wintersporters.nl , ik zoek ook skipartner(s) of een groep waar ik mij bij kan aansluiten. Ik ben 30 en ik heb al wat jaartjes geskied in Oostenrijk, alleen nu mijn vrienden gesetteld zijn en kids hebben of zwanger zijn is het minder gezellig en aantrekkelijk voor mij, om in mijn uppie te gaan skiën.
Het idee is om in februari 2015 te gaan, dus wie wil of gaat ook tegen die tijd?

Ik hoor graag van jullie!
Groetjes
Merel

Merel, ik heb je een berichtje gestuurd

Maaike, super leuk, ik heb je twee berichtjes gestuurd. Hopelijk heb je deze goed ontvangen?

He allemaal,

misschien is onderstaande anders wat voor jullie?
Ook wij zoeken nog mensen en zijn al iig met 3.

https://www.wintersport.nl/forum/topic/178912

Gr Jarno

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een paar gezellige mensen om in februari mee te gaan skiën! Is er nog plek voor een gezellige ervaren Brabantse skiër van 38 (het gezin is nog te jong voor de wintersport!)

Hoi Rob,

Ik ga je een berichtje sturen

Begin van het jaar… vorige week autopech gehad, vandaag offerte gekregen van 3 400 euro… Spijtig genoeg zal de skireis in de frigo moeten en kan ik het er volgend weer uithalen… :( Aan iedereen, veel plezier tijdens de skivakanties en hopelijk tot volgend jaar!

Plaats een reactie