skimaatjes gezocht

Hallo,
Ik ben Sietse en ben 50 jaar met een geest van 35 :-))
Helaas is door omstandigheden mijn skimaatje niet in staat om te kunnen gaan skien maar ik wil toch wel graag gaan al is t maar een paar dagen.
Ik zou me graag bij een groep willen aansluiten indien mogelijk.
Ik ben een gevorderde skiër die ook wel van flinke apres ski houd. T hoeft niet elke avond hoor maar een paar biertjes gaan er altijd wel in na t skiën.
Wie heeft er nog een plekje vrij?
Wat de periode aangaat maakt t me niet zo veel uit. Ik kan eigenlijk altijd wel als ik t maar even van te voren weet zodat ik e.e.a. even kan regelen.

Misschien handig om een periode aan te geven waarin je zou willen gaan, of waarin je beschikbaar bent op zijn minst.

Dankje wel GIGI voor de tip.

Aequilater Nubila

ik denk dat frank meer op zoek is naar gevorderde snowboarders en ik een groep skiers maar toch bedankt voor je reactie winterwonderland.

Hey Sietse,

Wil je niet aansluiten bij de groep van René? Dat is van 7 tot 14 feb in Mayrhofen. Ik ben ook nog op zoek naar iemand om de kamer mee te delen.

Stuur maar een pb indien je interesse hebt!

Groetjes,
Ronald

T lijkt me een leuk plan Ronald maar weet jij ook wat de gemiddelde leeftijd is van de groep? Er is toch een klein probleempje, Ik ben 11 februari jarig. Maar dat hoeft op zich geen punt te zijn. Geef me even bedenktijd aub.

Hoi Sietse,
Mijn skigroepje is uit elkaar gevallen.
Ik ben op zoek naar gezellige sportieve skiërs.
Ik kan alleen tussen 14- februari en 21 februari. Ik werk in het onderwijs en ben derhalve gebonden aan deze (helaas) dure periode, maar misschien kunnen we de koster verdelen.
Mijn voorkeurs locatie is Val Thorens.
Overdag op de piste, 's avond een gezellig borreltje
Ik hoor het wel
met groet,

Walter

Sorry Walter maar Val Thornes heeft niet mijn voorkeur. Ieder zijn ding maar ik ben al eens in frankrijk geweest om te skien en vond dat niet erg prettig. Oostenrijk of italie heeft veel sneeuw zekere gebieden wat meer mijn voorkeur heeft.

Hallo,
Ik ben Sietse en ben 50 jaar met een geest van 35 :-))
Helaas is door omstandigheden mijn skimaatje niet in staat om te kunnen gaan skien maar ik wil toch wel graag gaan al is t maar een paar dagen.
Ik zou me graag bij een groep willen aansluiten indien mogelijk.
Ik ben een gevorderde skiër die ook wel van flinke apres ski houd. T hoeft niet elke avond hoor maar een paar biertjes gaan er altijd wel in na t skiën.
Wie heeft er nog een plekje vrij?
Wat de periode aangaat maakt t me niet zo veel uit. Ik kan eigenlijk altijd wel als ik t maar even van te voren weet zodat ik e.e.a. even kan regelen.

SietseGras op 23 jan 2015 13:09

Hallo Sietse,

Ik ben 62 jaar . Wel een ervaren skier. Ik zou ook graag in een groep gaan. Maar is erg moeilijk te vinden. Ik ben vrij om te gaan wanneer ik wil. Niet aan iets of iemand gebonden.

Hoor graag van je.

m.vr.gr. Janny

Er zijn nog een paar plaatsen vrij in onze internationale groep… 28 feb - 7 maart Zwitserland, berghut een eind boven het dorp, direct aan de piste. Samen koken, eten, maffe activiteiten en veel skiplezier :-)

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

@janniedezeeuw, ik heb je een mailtje gestuurd ivm ons groepje 20 maart, ik hoop dat het goed bij je aangekomen is,gr Ankie

Dag Dames en Heren, ik ben 50 en enkele jaren skierervaring en doe het ook rustig aan. kunnen we niet op één of andere manier een groep vormen om samen te gaan?

Waarom bedenken veel mensen pas in zo, n laat stadium dat ze willen gaan skiën met een groepje…als je het eea goed wilt regelen kun je de oproep toch beter in oktober al plaatsen? (Niet alleen naar sietsSietse maar meer een algemene opmerking/observatie)

@ lekkerzonnetjeerbij, ik had het misschien iets verkeerd gezegd maar het was eigenlijk de bedoeling met mijn antw dat we voor volgend jaar iets samen zouden kunnen doen in groep. Voor dit jaar is het nog enkel zinnig om aan te sluiten bij een bestaand groepje die nog een plaatsje over heeft.

Hoi hoi.
Is dit groepje al vervuld?
Ik zou vandaag gaan maar loopt in duigen.
Iemand nog die morgen zaterdag 21 febr wil vertrekken?
Gr tatje

Hallo,
Ik ben Sietse en ben 50 jaar met een geest van 35 :-))
Helaas is door omstandigheden mijn skimaatje niet in staat om te kunnen gaan skien maar ik wil toch wel graag gaan al is t maar een paar dagen.
Ik zou me graag bij een groep willen aansluiten indien mogelijk.
Ik ben een gevorderde skiër die ook wel van flinke apres ski houd. T hoeft niet elke avond hoor maar een paar biertjes gaan er altijd wel in na t skiën.
Wie heeft er nog een plekje vrij?
Wat de periode aangaat maakt t me niet zo veel uit. Ik kan eigenlijk altijd wel als ik t maar even van te voren weet zodat ik e.e.a. even kan regelen.

SietseGras op 23 jan 2015 13:09

Ha die Sietse,

en al geslaagd in een maatje?
Ik ben van plan om 11-4-2015 naar Ischgl af te reizen. En zoek nog een reisgenoot.
Ben een ervaren skier. Maar doe het lekker rustig aan. Uurtje of 4 per dag skien. En ik pak alleen blauw en rood.

Sorry dat ik vorig jaar niets heb laten horen. was zwaar ziek. isias.

No hard feelings!

In 2015 ga ik niet skiën maar voor de 2016 zoek ik een groepje om mee te gaan skiën. Ben een vrouw van 60 die al jaren skiet. Nu de blauwe en rode piste. Voorkeur Oostenrijk (was jarenlang in Hinterglemm): hotel. Gezellig terrasje, glaasje wijn 's avonds ed.

Ha die Geane, misschien een keertje Skypen? Mijn skypenaam is: Haagsebrabo.
Laat maar weten wanneer.
Groetjes,

Haagsebrabo uit Breda

Plaats een reactie