Nog .. nachtjes!!!

Verkeerd geteld, nú nog 2,5 nacht!

Nog één nachtje en dan morgenmiddag vertrekken naar PdS :D Hopenlijk arriveren we nog voor de sneeuw.

Geen nachtjes meer thuis slapen
Vanmiddag om 17:45 uur in Breda opstappen
Hopelijk slaap ik vannacht redelijk in de bus

@SkiTopper ik vind het wel genoeg, zeker aangezien ik de hele reis naast mn moeder mag zitten.

#proudtobepartofleswintersporters

Nog 1x slapen en dan naar Passo Tonale…

Pain is temporarly but pride is 4ever...

Nog een weekje geduld…

Schnee hoort onder m`n ski en verder nie !

Nog 7 nachtjes, maar we moeten wel duimen draaien. Onze jongste heeft een ongelukje gehad en zit nu met een ingezwachtelde enkel. Geen gips gelukkig, maar het is de vraag of de kneuzing volgende week helemaal weg is. Als hij niet kan skiën is het voor ons allemaal niet meer leuk en weten we nog niet wat we dan moeten doen :(

Nog 7 nachtjes, maar we moeten wel duimen draaien. Onze jongste heeft een ongelukje gehad en zit nu met een ingezwachtelde enkel. Geen gips gelukkig, maar het is de vraag of de kneuzing volgende week helemaal weg is. Als hij niet kan skiën is het voor ons allemaal niet meer leuk en weten we nog niet wat we dan moeten doen :(

Jay op 13 feb 2015 09:05

niet leuk zo`n vooruitzicht, we duimen mee…

Nog 0 nachtjes :) vanavond gaan met die banaan!

Nog 7 nachtjes, maar we moeten wel duimen draaien. Onze jongste heeft een ongelukje gehad en zit nu met een ingezwachtelde enkel. Geen gips gelukkig, maar het is de vraag of de kneuzing volgende week helemaal weg is. Als hij niet kan skiën is het voor ons allemaal niet meer leuk en weten we nog niet wat we dan moeten doen :(

Jay op 13 feb 2015 09:05

Ik duim met jouw mee, zal sneu zijn als hij niet kan skiën.

Aan iedereen die vandaag/vannacht vertrekken, heel veel plezier en geniet er van.

Op dit moment vanuit Wagrain met een heerlijk zonnetje en perfecte pistecondities kan het gewoon niet beter!

Thank God summer is over!

Nog vanavond en dan knallen! De hele nacht door! (tot 3uur en dan lig ik alweer in slaap)

Nog 3 weekjes en op naar Flachau!

Where would we be without the après ski?

@Lisa pffff jaloers.
over een weekje zijn wij al vanaf de middag in ons pensionnetje in Radstadt.
en dan nachtje tukken. En naar ons huisje in Flachau

Nog precies 1 week. Volgende week vrijdag op dit tijdstip (of ietsjes later) gaat de reis naar Sulden am Ortler. Hopelijk komende dagen nog een vers laagje sneeuw. De vooruitzichten zien er goed uit. Zo langzamerhand de eerste bagage al maar eens op gaan zoeken.

Iedereen die vanavond/morgen vertrekt, veel plezier!

Nog precies 1 week. Volgende week vrijdag op dit tijdstip (of ietsjes later) gaat de reis naar Sulden am Ortler. Hopelijk komende dagen nog een vers laagje sneeuw. De vooruitzichten zien er goed uit. Zo langzamerhand de eerste bagage al maar eens op gaan zoeken.

Iedereen die vanavond/morgen vertrekt, veel plezier!

Jasper op 13 feb 2015 22:09

@Jasper Zou je een klein verslag willen maken als je terug bent van Sulden. Het is mischien een optie voor volgend jaar. Ken het nu vooral van de zomer maanden. In ieder geval alvast plezier in Sulden

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp Komt goed, dat was ik ook al van plan. Is ook voor mij de eerste keer. Mijn reisverslag is vanaf volgende week vrijdag te vinden op dit forum ;-)

Dat is mooi. Heb ik meteen wat leesvoer op mijn eerste skidag volgende week.

May the ski force be with you !!

@Jay spannend en wat een timing, balen zeg… Mijn duimen draaien ook!!

Nog 7 nachtjes, maar we moeten wel duimen draaien. Onze jongste heeft een ongelukje gehad en zit nu met een ingezwachtelde enkel. Geen gips gelukkig, maar het is de vraag of de kneuzing volgende week helemaal weg is. Als hij niet kan skiën is het voor ons allemaal niet meer leuk en weten we nog niet wat we dan moeten doen :(

Jay op 13 feb 2015 09:05

Ik hoop het voor jullie. Ik ben trouwens, in het verleden, met een scheurtje in de pees van mijn enkel wezen skiën.
Het is niet ideaal, maar zolang de skischoen maar past. De schoen zelf is de beste zwachtel die je kunt hebben.
Niet elke dag volledig kunnen skien, maar zeker wel de km’s kunnen maken.
Wel meteen bij terugkomst in het hotel het pootje omhoog op de bank:P
Succes verder

Nog 4 uurtjes, de (gezonde) stress neemt toe!

Mooi om iedereen z’n voorpret te lezen, m.u.v. ingezwachtelde enkel!!!

Vrijdag-middag vertrekken wij richting Fiss, met een overnachting in de buurt van Bregenz.
Lekker vooruitzicht op een heerlijke week!

Nog 0. Net lekker gegeten hier in ons restaurant. Kids in bed. Nog wat lezen en morgen de pistes rond Mayrhofen verkennen.

Nog 5 nachtjes en dan gaan we :P

Gang is alles

Nog vijf nachtjes slapen.

null

@michelr Die clown blijft een rede waarom ik SHL nooit zal bezoeken. KIJK DAN

null

Gang is alles

nog 350 nachtjes slapen… helaas net terug uit oostenrijk

nog een weekje en dan #Serfaus.
wie nog meer??

nog een weekje en dan #Serfaus.
wie nog meer??

DionSFL op 15 feb 2015 21:28

Wel naar SFL, maar dan naar Fiss!

Plaats een reactie