Nog .. nachtjes!!!

Nog 338 zucht, misschien toch nog maar een lang weekend in maart er tussen frommelen…

Nog 14 dagen en dan hop naar ischgl. Klaar leggen doe ik nog niet. Dat is de dag zelf :-)

@Desiree2, we gaan naar Grossarl. Een niet zo groot gebied, maar mooie pistes, en goede berghutten. Da’s toch ook wel de helft van het wintersportplezier.
De skibus stopt voor het hotel en dan zijn we in 5 minuutjes bij de gondel. Neem je de skibus de andere kant op, dan sta je in 15 minuutjes in Sankt Johann im Alpendorf. Vanaf daar is het lekker skiën naar de Dampfkessel, met wursten von 33 zentimeter. Hahaha!
En voor Badgastein is het de berg over, naar beneden skiën en daar de skibus pakken naar Badgastein. Maar ik vermaak me prima op die 75 km. piste van Grossarl. Ik ben niet zo’n held, dus ik vind het wel prima.

Nog heel veel nachtjes slapen
Gisteren thuis gekomen van de zitski reis uit vigo di fassa

Hopelijk snel weer een lesje in Nederland

Nog 11½ nachtjes slapen :)
Dan op naar het wunderschöne Montafon. Alles is genoteerd; van het avondeten tot de serienummers van de ski’s. Alleen nog even de veelgebruikte wintersportpaklijst erbij en dan zijn we er helemaal klaar voor!

Liefhebber van de heerlijke alpengerechten, strakke pistes en prachtige panorama's

Nog 11½ nachtjes slapen :)
Dan op naar het wunderschöne Montafon. Alles is genoteerd; van het avondeten tot de serienummers van de ski’s. Alleen nog even de veelgebruikte wintersportpaklijst erbij en dan zijn we er helemaal klaar voor!

KeesGrooteman op 14 feb 2016 13:23

Het avondeten genoteerd? Weet je nu al wat je de hele week precies gaat eten? :p

Haak even in, nog 5 nachtjes slapen en dan voor het eerst met het gezin op wintersport [zin in en zenuwachtig tegelijkertijd :)].

Nog veel te lang! :( 26 februari pas weg!

Stay frosty

Duurt mij ook nog te lang; ook 26-2 weg

Nog heel veel nachtjes slapen
Gisteren thuis gekomen van de zitski reis uit vigo di fassa

Hopelijk snel weer een lesje in Nederland

niekniek op 14 feb 2016 12:16

Hoe was het? Heb met veel interesse je verslag van vorig jaar gelezen. Ging het nu een heel stuk beter? Ik vind het een heel gaaf gezicht dat zitskiën. Zijn er ook mensen die daarvoor kiezen gewoon als alternatief van gewoon skiën, of vooral omdat er medische redenen zijn? Het lijkt mij ook zo leuk dat een keer te doen :)

Zonder moeders samen met mijn maat en onze kinderen. Maw twee vaders en vijf kinderen (!!) naar Superdevoluy.

Nog 12 nachtjes slapen!

Nog vijf nachten. Ik heb vandaag alvast alle skikleding, snowboots, handschoenen, mutsen, sokken, goggles etc. klaar gelegd in de logeerkamer. Het is weer veel. Hoe gaan wij dat allemaal meekrijgen (maar dat denk ik elk jaar). Kinderen hadden er ook zin in. Ze kwamen al aanzetten met knuffels en donald duck pockets die ook echt allemaal mee moeten.

@EricH

Voor de helft van de week staan de ideeën genoteerd, voor de andere helft zoeken we heerlijke restaurants op!

Ik houd ontzettend van de voorpret van zo’n mooie week wintersporten en scheelt mij tijdens de week weer een hoop nadenken. Gewoon genieten!

Liefhebber van de heerlijke alpengerechten, strakke pistes en prachtige panorama's

@KeesGrooteman wij doen hetzelfde… ook al verzonnen wat er zoal gegeten zal worden… scheelt weer tijd en nadenken daar :)

@Sjees zooo das pittig. Maar wel leuk! Hoe oud zijn de kinderen allemaal?

@Desiree2
Zeker pittig, en ook zeker leuk! Kinderen zijn 8, 10, 11, 14 en 15. Dolle boel! Ze gaan uiteraard wel in een klasje. De twee oudsten, beiden jongens, gaan samen halve dagen en de drie jongsten hele dagen. Dus vaders komen ook wel aan hun pistetijd

@Desiree2

Ik vind dat echt heerlijk! Mijn wintersport is eigenlijk al begonnen in augustus met het uitpuzzelen van gebied en accommodatie. En het begon vervolgens in november weer wat te prikkelen. (Voorheen ging ik vaak met Oud&Nieuw). Dus toen alle uitgaves van Anton Magazines maar eens doorgewerkt en vanaf januari begon het concrete plannen van de week; skipassen bestelt, auto gezocht en gekocht, ski’s gekocht, avondeten geïnventariseerd, heen- en terugreis uitgewerkt op papier, belangrijke punten genoteerd (bäckerei, Billa, restaurants) en een notitieboekje om dit alles in te zetten

Liefhebber van de heerlijke alpengerechten, strakke pistes en prachtige panorama's

Nog 17 en dan de nacht doorrijden richting Belle Plagne (Paradiski)…dan na een week weer naar huis…weekje werken en die vrijdag (18 maart weer naar de sneeuw)…dus TOP!

Nog 23 nachtjes slapen! Dan gaat onze reis richting de Zillertal Arena, Gerlos. Dit is de tweede keer dat we naar die plaats gaan.

Binnenkort m’n board nog onderhoud geven en dan kunnen we volgas naar Seppi’s, uhm bedoel de piste naar beneden!

Nog 2 nachtjes… Dan 1 nacht in de bus en zaterdag aankomst in Campitello :D Als het een beetje meezit die middag al skiën. :D

@kwaroks Seppi’s, uhh het skigebied is leuk he ;)

#proudtobepartofleswintersporters

Nog 8!!

@vic2000 dat is het zeker :D!

Nog 8 nachtjes en dan lekker met mijn pa naar Kleinwalsertal, kan niet wachten

Echt een mega drukke week achter de rug… Helemaal koekoek nu haha!
Maarre ok, over 4 uur en een minuut of 5 zitten we in de auto hoop ik!
Aardig voorbereid alles… maar toch die onrust… pffff iedereen op 1 oor… Ohja incluis de hond, niet op 1 oor maar plaat op zn snuit haha… En ik, ik zit weer wakker!

@Desiree2: Temazepannetje of een rustgevertje… ;-) vervelend voor je als je vol ‘drukte en onrust/gejaagd…’ op pad gaat. Bij mij is het meer een positieve adrenaline kick van ZIN IN!!! Het rijden an sich vind ik zelf altijd heerlijk en fantastisch maar er uiteindelijk weer zijn en die latten onder, och och wat een zin.

Maarre probeer even lekker je rust te pakken en te genieten van het recht kunnen liggen…straks mag je nog vele uren zitten, draaien, zitvlees kweken. Goede reis!

Nog 15 nachtjes dan mag ik weer… Bestemming Alpenarena Flims-Laax-Falera in Zwitserland, voor de eerste keer in Zwitserland. Ski’s denk ik (nog) maar eens een keer waxen. Spanning komt eigenlijk pas als ik 3 dagen nog te wachten heb, daarvoor te druk met andere zaken :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

0 Nachtjes slapen, we zijn na een horror rit gisteren bij Sturgart - Augsburg. Uiteindelijk 15 uur gereden over 1000 km… zware rit maar we zijn en kunnen gaan :)

Vrijdag was het drama op de weg. Maar vanochtend van Ulm naar Ried om Oberinntal ging prima. Klein stukje vertraging, maar viel echt mee. We zijn over Bregenz gereden.

Wij zijn donderdagavond vertrokken en hebben in de buurt van Alzey geslapen. Vrijdagochtend verder gereden naar het Ötztal en dat is allemaal heel rustig verlopen.

Nog 4 nachtjes!! Yeah!
Mijn dochter (10) heeft haar koffer al gepakt gister LOL

Plaats een reactie