Iedereen zijn eigen skilift...

Iedereen zijn eigen motortje, en zelf de berg op, zo wordt toerskiën ook een stuk minder vermoeiend. En zelfs op het vlakke is sneeuw zo leuk ;-)

Click. Click. Peace

@rogier Je gaat niet meer met hetzelfde succes gevoel de berg afkomen. Btw ik denk dat het best vermoeiend is voor de armen, ze hadden het beter op het board zelf geplaatst of aan de buik bevestigd. Wel een idee met potentieel

Misschien heeft in de toekomst ieder zijn eigen drone boven zich hangen die je controleert, filmt en eventueel hulp verleend en die je ook weer omhoog trekt over een opgaand pad.
Lijkt me meer realistisch dan dit ding.

Misschien heeft in de toekomst ieder zijn eigen drone boven zich hangen die je controleert, filmt en eventueel hulp verleend en die je ook weer omhoog trekt over een opgaand pad.
Lijkt me meer realistisch dan dit ding.

Gombol op 26 feb 2016 18:01

Een drone die je volgt en filmt bestaat al. Lijkt me leuk dat de drone kan aangeven of er iemand je gaat passeren, zou wat ongelukken kunnen voorkomen. Ben zeker benieuwd wat de toekomst brengt op vlak van drones, vrees er wel voor dat ze je niet direct de berg gaan op trekken

Click. Click. Peace

Wauw das gaaf :D

Ik wil ook zo’n ding

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Iedereen hangend aan touwtje aan zijn drone lijkt me niet zo veilig op de piste :-)
Maar zo’n jet engine: sub zero cool!

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Misschien heeft in de toekomst ieder zijn eigen drone boven zich hangen die je controleert, filmt en eventueel hulp verleend en die je ook weer omhoog trekt over een opgaand pad.
Lijkt me meer realistisch dan dit ding.

Gombol op 26 feb 2016 18:01

Ze bestaan al die met je mee vliegt en filmt.
Eigenlijk een goed hulpmiddel om iemand na een lawine terug te vinden: daar waar de drone blijft stil hangen moet je gaan graven… (plat gezegd)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

@Ferdinand inderdaad een lawinepieps-gps-drone ineen. Hoeft niet groot te zijn. MAar dan kan natuurlijk veel sneller (en zonder emotie) naar de plek waar je moet gaan sonderen vliegen… Dat zou gaaf zijn.

Click. Click. Peace

Moet er niet aan denken al die drones op de piste… De rust is voor mij juist een reden om met wintersport te gaan. Doe maar lekker zo’n lawinepieper in je zak… en als je al botsingen krijgt op de piste, wat dacht dan met 50 drones op een piste… Of met zn alle met een drone boven de lift…

OT: geinig ding, denk inderdaad dat je er wel moeie armen van krijgt. Lastige met op je board monteren lijkt mij dan weer het in bedwang houden van je board… Gaat overigens nog best hard op di vlakke stukken…

Grappig! Dit is opgenomen op het meer van sankt moritz.

#wintersport verslaafd

Misschien heeft in de toekomst ieder zijn eigen drone boven zich hangen die je controleert, filmt en eventueel hulp verleend en die je ook weer omhoog trekt over een opgaand pad.
Lijkt me meer realistisch dan dit ding.

Gombol op 26 feb 2016 18:01

Doet mij een beetje denken aan dat spookje van Mario Kart van vroeger.

Carnas on Tour

Plaats een reactie